Eens.. Woon zelf ook in het noord-oosten en er zijn inderdaad veel plekken waar je zonder een auto echt nergens komt. Maar zoals iemand anders ook al zei, auto hoeft geen 4000 euro te kosten (wel handig als het een zuinige auto is trouwens). Hier komt 2x per dag een bus, die vervolgens met een enorme omweg op de plaats van bestemming komt (een treinstation). Elke dag een taxi is toch veel te duur?
net afl. 3 bekeken maar wauwie toch kiezen voor de rode cijfers vond haar er wel slecht uitzien en zoals ik de foto zag en 1x dat jochie dan hebben ze ook nog een kind met een beperking, wat een zware situatie om mee te leven dat wil je toch niet. de vrouw kan zich beter opgeven voor mijn man heeft een hobby!!! en nu ik er even over nagedacht heb wat is die vent toch een egoïst om voor zn hobby te kiezen ipv zijn gezin tjee wat erg voor die vrouw.
Das waar ik ben nu bezig met help mijn man heft een hobby, heb ze nooit gezien, vond er toen nog niks aan, nu wel grappig hahah, ben dan wel bebnieuwd hoe is het nu...
Nou van die vrouw die al haar eigen huisje had in purmerend en de rommelwoning in midden beemster, een waarde van 40.000!!!! Viel zo'n beetje van de bank af en me mond wagenwijd op me knieen Okkee ik ga we heeel erg offtopic zal me nu weer gedragen
ik vind het onverantwoord en zou mijn kind er niet in vervoeren. wat jij daar van vind moet je zelf weten. Ik vind het gevaarlijk en wat een ander daar van vind moeten ze zelf weten ik heb het trouwens over dit ding krijg er al rug en oorpijn van als ik dat ding zie. Zou ik de snelweg niet mee op durven als dat ding al 120 kan prima voor stadverkeer (50 km) maar niet om km mee rond te rijden.. volgens mij ben je gesloopt als je na een dag rijden uit dat ding stapt
Dus die mogen niets zeggen en moeten opdraaien voor de kosten van anderen? Daarbij, die hebben daar hoogstwaarschijnlijk ook voor gewerkt en dingen voor gelaten. Bijna niemand 'heeft' zomaar iets.
ik had het in de dit geval over winkels dus in de stad wonen en alles bij de hand hebben ipv van in een dorp wonen en dus een stuk moet rijden om boodschappen of wat dan ook te moeten halen.
Yup, That's him! Welnee, een gevaarlijke auto komt niet op de weg. Hij ziet er niet uit, klopt helemaal. Maar hij is niets veiliger of onveiliger als elk ander klein alto, matiz of wat dan ook. Maar als je een dure auto meent te moeten hebben, prima toch?! Mits je de financiële kant kunt trekken dan.
Nou dat ben ik niet met je eens. Ja als je over zelfde jaartypes hebt wel die zijn net zo ruk. Maar dat type kun je totaal niet vergelijk met een kleine auto van jaar 2013 of paar jaar terug
Hier al 2 jaar geen auto meer nadat de laatste kapot is gegaan en er gewoonweg geen geld is om een andere te kopen. Ik kan moeilijk snappen hoe je een auto van 4000 kan kopen als je schulden hebt. Waar haal je die 4000 vandaan dan? Betaal je dan je vaste last gewoon niet om het te kunnen betalen? Een auto kopen van zo'n bedrag is een hele bewuste keuze vind ik, en vind dat je dan bewust kiest om verder de schulden in te gaan. Daarbij was onze laatste auto een super auto, heeft jaren gereden en koste maar 500 euro bij aanschaf. Niet alle goedkope en oudere auto's zijn onveilig. Het is maar net waar je zoekt! Mn man moest 1/1½ uur met het ov reizen om op zijn werk te komen, kost veel, maar je moet toch iets. Als je het geld niet hebt om een auto aan te schaffen, dan heb je geen andere keus lijkt mij. Hier dus de situatie gehad dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest voor mn zoontje, die moest opgenomen worden. Wij hebben hele lieve buren en vrienden die vlakbij wonen die ons rijden of waar wij de auto van mogen lenen. Wij hebben rond gevraagd bij hun of wij in nood situaties de auto mogen lenen. Dus we hebben dan wel geen auto, maar wel genoeg mensen om ons heen die hun auto uit lenen als wij echt nood hebben.
Hier ook van die fijne buren, als er iets is dan staan ze voor je klaar. We hebben dan wel een auto, maar die heeft mijn vriend voor zn werk. En die is elke week wel een nacht van huis, dus als er iets is kan ik gelukkig ook terugvallen op de buren. Overigens als iets spoed heeft (dan versta ik wel dusdanig acuut dat directe medische hulp nodig is) dan vind ik dat ze een ambulance moeten sturen.
Maar niet uitleggen waar die 4000 vandaan komt Door dit soort beslissingen zijn ze juist in de problemen gekomen....