auto of niet... Deze mensen geven gewoon meer uit dan dat er binnen komt! Zo moeilijk is dat toch niet? En dan heb je 2 keuzes: 1 Zorgen voor minder uitgaven 2 Zorgen voor meer inkomen. Kan 1 van de 2 niet, dan moet je automatisch voor de andere optie kiezen.
Ik heb een Renault Clio uit 2000, geen verrote panda uit 1996 ofzo. Een auto is nou eenmaal soms noodzaak, ik heb ook werk gehad waarbij ik elke dag 60km moest reizen, daar had de Clio me ook prima gebracht hoor. Het is nu eenmaal een uitgave, en als je wil of moet besparen dan vind ik niet dat je zo klakkeloos een auto moet gaat kopen van 4000 euro.
Ik heb het met open mond zitten bekijken! ze leefden duidelijk boven hun stand. En ik vond ze zo dom en onwetend! nog nooit zelf de boekhouding gedaan maar het over laten aan anderen. Een kat erbij nemen die ook geld kost , ok 30 euro per maand maar die 30 euro hebben ze hard nodig! Ik kan me niet voorstellen dat die man zijn eigen geluk boven het van zijn gezin kiest .... onvoorstelbaar. Zulke mensen komen er ook niet meer uit die komen op den duur in de schuldsanering.
Ik kan het niet geloven eerlijk gezegd. Ik geloof dat dit programma echt mensen helpt , heb het van dichtbij mogen zien hoe mensen ECHT werden geholpen die dik in de shit zaten. Dat er dingen aangedikt zijn kan best maar ikgeloof niet dat dit programma mensen moedwillig nog verder de stront induwen.
Geloof wat je wilt geloven, waarom zou ik hier onzin verkopen? Als het niet waar was wat ik zei had ik lekker mn mond gehouden. Ben heel benieuwd hoe mn zus en zwager neergezet worden vanavond..vind het wel sneu voor ze dat je zo anders neergezet wordt als je bent. Achter af is trouwens ook nog gezegd dat het programma tegenwoordig niet meer is om te helpen maar om tips te geven. van te voren is hier niks over verteld..alleen dat is al misleiding!!
Ik geloof je zeker. Het programma druipt van de nepheid, en er wordt aan alle mogelijke manieren gewerkt om een stel of persoon zo oliedom en laks neer te zetten. Als je sommige gezichten van mensen ziet, zie je de zorgen en verdriet.(vooral van de vrouwen) Over de aflevering van vorige week heb ik ook mn twijfels, maar ik zeg 1 ding: het is verdomd moeilijk, als je zo in de shit zit, om samen te werken en samen oplossingen te bedenken om eruit te komen. (als stel). De 1 vind dit belangrijk en de ander dat. Ik snap die vrouw van vorige week best wel. Nu moet zij fulltime gaan werken (en dan nog de zorg van de kids), omdat haar man zo'n flapdrol is die zn droom na wil jagen. En er dus zelf niks aan wil doen! Ik snap die verbitterdheid wel hoor. Uit elkaar gaan is ook geen optie. Nu werd ze zo'n beetje neergezet als een lui wijf die lekker in de zon zit. Jaja geloof je het zelf. Alles voor de kijkcijfers.
Nee dat verzinnen ze niet, zo bedoel ik het ook niet. Ik heb er wel moeite mee dat mensen zo dom neer worden gezet, en dan op zo'n manier dat je er niet omheen kunt. Tuurlijk zullen er keuzes gemaakt zijn die fout zijn. maar als oplossingen zo voor de hand zouden liggen (zoals het programma doet vermoeden), dan zou niemand zo diep zinken. Het is gewoon erg moeilijk allemaal.
Nou nou je hoeft niet zo te katten IK zeg duidelijk dat ik weet dat het aangedikt wordt maar dat mensen zeker wel worden geholpen met hoe ze hun schulden moeten aanpakken , geholpen bij het vinden van een baan en eventuele afspraken met deurwaarders en andere instellingen. Wat verwachten mensen dan dat ze een dikke envelop met poen krijgen en dat allesvoor ze wordt betaald?
je geeft je op met het idee dat geholpen wordt...als dit niet zo blijkt ben je te laat en wordt alles toch uitgezonden, niks aan te doen