Hoog inkomen inderdaad, maar wel voor 80 uur in de week. In ieder geval zullen dit ongetwijfeld verkeerde keuzes geweest zijn. Die man komt bij mij wel eerlijk over, hij vindt het echt stom van zichzelf. Die vrouw is nog niet helemaal wakker volgens mij. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Gr MB2005.
Schone schijn idd. Ben ook benieuwd wat zij achterhoudt voor hem qua uitgaven. Lijkt mij met 80 uur werken in de week dat je dan niks meer uit kan geven Manlief heeft ook het verkeerde beroep gekozen
Vast! Zij shopt dus als hij weg is. Hij is echt verbaasd en zij zit heel sloom te zitten... "Ja dat weet ik niet..." Volgens mij snapt ze het nog niet.....
Jeetje mina.. ik sta ook perplex! Zoveel verdienen en nog tekort komen! Snap er niks van.. wij komen met veel minder uit..
Hij is echt bereid om te veranderen, zij geloof ik nog niet . Alsof ze van teflon gemaakt is Whaha. Zij ziet het niet echt zitten om meer te werken of met 80 euro rond te komen per week...
Ik snap het iet..., Hoe kan je nu structureel rond de 1700 euro per maand teveel uitgeven Je komt toch alleen maar meer in de min te staan bij de bank.... Wat is hun max roodstaan dan in godsnaam Ik kan 1,5 maand 1700 euro teveel uitgeven maar dan houd het toch echt op hoor.