Een dubbeltje op z'n kant. Elke dinsdag 21.30 RTL4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ja idd... als ik dat een paar jaar zou doen... kan ik me hypiotheek af betalen...

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hahaha, ik heb de aflevering niet gezien maar even jullie reacties gelezen. Heb echt een ontzettend stereotypebeeld bij dat meisje :D. Morgen maar ff terugkijken haha! Kijken of mijn beeld klopt :D

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

met hun inkomen dan he.. zelf verdienen we echt niet zoveel!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vraag me echt af of dat er in de praktijk ook van komt. Of dat ze toch terugvallen in oud gedrag. Zou in ieder geval heel stom zijn.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Idd met hun inkomen heb ik over 10 jaar geen hypotheek meer nodig...
    Zo zonde van het geld om dat over de balk te smijten.

6. Alf

Alf Niet meer actief

Hahaha.. briljant hé?! En dan heel verbaasd zijn als ze in de problemen raken

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik had niet het idee dat ze echt het inzicht had gekregen. Makkelijk om dan weer terug te vallen in je dagelijkse patroon. Zou leuk zijn als ze eens met een uitzending te komen over hoe het nu met ze gaat.

8. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad maar dat zullen de programma makers vast niet doen want dan wordt duidelijk dat deze gezinnen bijna niks geholpen zijn door het programma.

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wat een commentaar toch allemaal weer :).

Ik vond het zelf weer een mooie aflevering, eind goed al goed.
    Wat een schat van een vent die Henk, echt een hard werkende goedzak. Anita is pas 21 en 6 jaar samen met Henk, het zal mij niets verbazen als ze al die tijd is "onderhouden" door Henk.

Ik zou ook niet staan te springen om een schoonmaak baan en juist daarom vind ik het klasse dat ze toch is geweest en zelfs positief was over de baan, dat maakt haar dan al weer een stuk volwassener.

Hopelijk kunnen ze het volhouden om over 1,5 jaar weer te kunnen genieten van het geld waar ze zo hard voor werken.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Met krommende tenen het topic gelezen, brrr wat een meid..

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat beeld kreeg ik idd ook van hem. Een schat van een jongen.

Schoonmaakbaan ook niet mijn ding: maar als ik 50.000 euro schuld zou hebben zou ik zelfs nog 100 wc's per dag doen als er niets anders aan werk was. Dan heb je gewoon niets meer te kiezen.

Ik hoop ook dat ze er uit komen, maar nog meer hoop ik dat ze er van geleerd hebben. 21 jaar en al zoveel geld te besteden hebben kan dus best 'gevaarlijk' zijn.

Dit is eigenlijk gewoon een gevalletje overmoedig.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ok een ding snap ik niet als ik zo zou proefdraaien dan was ik echt niet aangenomen hoor, hoezo invloed van de camera... Die opmerking van dat mevr. Haar tijd te snel liep, sorry maar dat kan je toch niet maken?? En dn ook nog ook direct in de supermarkt etc, dat komt mij niet aanwaaien ofzo...

13. minon

minon Niet meer actief

Hij mag dan wel veel verdienen maar binnenvaart? Is niet echt alles qua baan. Je bent vaak een week of langer van huis en draait ook snachts gewoon mee. Toen mijn man het deed was het zes uur op zes uur af (kustvaart) of 12 op 12 af en als je snachts je 12 uur af had dan werd je je bed uitgetrokken voor sluizen (binnenvaart)
    Helaas was ie toen een heel jong broekie en echt geen 4100 euro netto per maand.

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:) ik ken ook wel zo iemand

15. Ons Kleintje

haha hoe weet hij dat?

16. Ons Kleintje

ik was echt pissed toen ik hoorde dat ze ook nog een romantisch tripje kregen.. sorry maar je leeft jarenlang veel te ruim, en dan mag je ook nog eens als bonus op vakantie? nee! niet verdiend.

17. Ons Kleintje

vond ik ook een respectloze opmerking.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

whahaha ik dacht heb ik het goed gehoord

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat voor werk doet die jongen dat die zo enorm veel geld verdient?

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja hahaha ik zag het!

Deel Deze Pagina