Dat vind ik wel erg knap hoor,petje af.. Onze vaste lasten alleen zijn (exclusief benzine & diesel 500 per maand) al 2300 per maand
Wij krijgen geen toeslagen,wel een maandelijkse hypotheekrente-aftrek en die had ik idd niet meegerekend. Dan zijn onze vaste lasten ongeveer 2000 exclusief benzine & diesel.
Ik vind het anders best een behoorlijk bedrag,daar komt iedere maand nog zo'n 500 aan brandstof bovenop ook..
Mijn reactie op jou was op de quote Ipv van op jou. Het wad dus voor 1992 bedoelt Dachf dat1992 reageerde om 00:40.. laten we erop houden dat hef laat was hehehw Hoe kom je trouwens in godsnaam aan 500 euro aan brandstof?
Geeft niks,niet iedereen is s'nachts even helder Die 500 brandstof komt omdat we allebei met de auto naar ons werk gaan. Man rijdt gemiddeld 1000 km per week en ik 180 km. Hij rijdt diesel en ik benzine.
Man krijgt heeeeel weinig reiskostenvergoeding vergeleken met de brandstofkosten,ik iets van 60 per maand. Reiskostenvergoeding valt onder inkomsten en wij hebben momenteel een inkomen van 3300 à 3400 en onze vaste lasten (dan even incl. benzine en teruggave hypotheek al verrekend) bedragen 2400.
Ik zie net het voorstukje van vanavond voorbij komen....lijkt weer op een man die duidelijk een schop onder zijn achterste nodig heeft! Ben benieuwd...
Hahaha wij de chips! Maar ben ik de enige die die Annemarie niet kan uitstaan? Ik vind die vrouw bij uitstel van exectie leuker. En John vond ik t in t begin ook leuker doen dan nu. (En toch blijven kijken he)
Vind die Annemarie best ok. Zij komt ook helemaal vanaf de grond en heeft haar eigen bedrijf van 0 tot nu opgebouwd. Heb wel ergens respect voor haar daardoor. Ze is niet Altijd even aardig, nee dat ben ik met je eens . En ja die van uitstel van executie die vind ik ook leuker.
Ze is niet altijd aardig nee, maar ik denk wel dat dat juist het gene is wat de mensen nodig hebben om het door te laten dringen.