Ik zit er weer klaar voor, naar een uurtje losers kijken! Wat een verschil met uitstel van executie he...
Echt opvallend dat mensen schulden maken bij de wehkamp. Heb een vriendin die is schuldhulpverlener, ze zegt je wilt niet weten hoeveel mensen schulden hebben bij wehkamp, otto etc.
Ook nog net de schuldsaneringstraject van 4 jaar doorlopen en nu WEER in de fout gaan en nog te lui zijn om te werken ook Lekker een deel van je schulden kwijtgescholden door de schuldsanering en weer lekker doorgaan met brassen en op je hol zitten na het traject
Is natuurlijk zo makkelijk bij wehkamp. Je bestelt iets, komt binnen en je denkt komt later wel. Die man heeft een psycholoog nodig...
ik zie het ook terug via internet en het kost mij niks hoor maar ja ik woon niet in het buitenland zoals jij. Online tv kijken bij RTL XL! Alle RTL zenders aanwezig kijk hier eens of je t gratis kan kijken.
Pfff wat een lapzwans! Ik ben moe... Tja leuk en aardig maar als je werkt komt er geld om schulden te kunnen aflossen. Lijkt mij niet zo moeilijk om dat te bedenken.