Jeetje zoveel :rente $ dat wist ik niet!. Maar goed dat dat ding verder nooit gebruik, Pfff. Het is toch behoorlijk verleidelijk natuurlijk voor mensen om zo'n card toch te gebruiken....
Ze verdient echt weinig. Ze kent haar vriend pas 1.5 jaar, dus begrijp dat je niet meteen gaat samen wonen als je beide ook nog opgroeiende kinderen hebt.
Die wonen vast praktisch samen joh, maar dat zeggen ze niet vanwege de toeslagen, denk ik... ja ok je hebt gelijk ik oordeel te snel Maar die man is wel een vreselijk zacht ei zeg gatsie, maar goed er zijn vast dames die dat schattig vinden ugh
vind je dat? ik vind het best een normaal inkomen, maar volgens mij werkt ze niet fulltime. Zullen we straks wel horen dan
Whaha, tja ik ben weer te naïef . Zo had ik niet eens gedacht...maar is ook een optie . En die man, nee is niet mijn type
Ja dat dacht ik dus wel dat ze fulltime werkte, dan vind ik dat wel weinig. Maar als ze parttime werkt, dan kan het wel weer. Ze zei in het begin dat ze vrijdag haar vrije dag had en dat ze op die dag bij de thuiszorg werkt om extra te verdienen.
Ik dacht dat ze zei dat ze haar baan kwijt was geraakt, uitkering kreeg, weer werk vond, maar daaraan minder overhield dan haar uitkering (zelfs met een extra baan bij de thuiszorg) en daarom weer een uitkering heeft, maar ik was met meerdere dingen tegelijk bezig dus ik kan me vergissen...
Maar goed 'eindelijk' eens iemand die niet een gigantische schuld heeft en iemand die gewoon in een simpel huurhuis woont
Idd! En ze lijkt ook echt wel te willen, maar gewoon de tools niet te hebben. Ze moet er goed in begeleid worden.
Tja en of ze die goede begeleiding via dit programma krijgt......................... Ik vraag het me af