Ja het seizoen is alweer afgelopen, toch een beetje jammer, maar heb me de afgelopen weken kostelijk vermaakt met jullie. Thanks dames! . See you next season
Ahhhh jammer haha. Oooh da's wel fijn, heeft ze goed gedaan dan inderdaad! ... ... ... WAT? LAATSTE AFLEVERING?
Ja belachelijk he! Daar zit je dan helemaal in Wenen en niet wetend hoe je nu de dinsdagavond door moet komen
Nou voldeed deze vrouw nu eens aan de verwachtingen van sommige. Hard werken redelijk toch op je geld letten en toch in de schulden komen. Kwam deze vrouw wel door de test bij sommige dit keer? Ja wat mij betreft wel. Twee kinderen en moeilijk nee kunnen zeggen tegen haar kinderen zich sterk voor doen en ( uit eindelijk alles wel goed op orden hebben) en dan toch het zwaar hebben. Deze vrouw heeft misschien een verkeerde keuze gemaakt met die creditkaart maar ze dopt uit eindelijk toch zelf haar boontjes. Dus bravo voor deze vrouw. Hoop dat ze snel uit ( de problemen is) heb het einde niet af gekeken. Maar ze verdient het zeker.
Deze vrouw heeft het goed gedaan in mijn ogen idd. En hopelijk dat ze het redt en uit de schulden blijft. Maar met een nieuwe baan met meer inkomsten en haar instelling komt dat vast goed!
Straks komt toch de laatste aflevering? Staat iig in de tv gids. Hoop dat ik het "mag" zien, hier staat natuurlijk voetbal op...
Vorige week was de laatste aflevering van het seizoen. Vanaf vandaag weer herhalingen...heel jammer. Wordt het toch voetbal kijken
Wel een beetje saai nu he zo op de dinsdagavond zonder ons . Ben je je avond toch nog een beetje goed doorgekomen??