Wat ben ik toch ontiegelijk blij dat ik het zover nooit heb laten komen... Als ik mn man doende had gelaten, hadden wij er nu ook zo bijgezeten. En geloof me: dan krijgt je relatie en alles echt een knauw hoor. Het is hier armoe troef, maar toch never nooit nie dat ik er ooit zo bij moet komen te zitten! Langzaamaan gaan hier de vaste lasten nu omlaag, en kan ik weer meer uren werken. Voor mij is dit programma een soort van therapie: als ik soms de wanhoop herken (en die herken je hoor als je er zelf mee te maken hebt!),zit ik hier zelf met de tranen in de ogen te kijken. Al ben ik blij dat ik nooit zulke domme dingen heb gedaan als wat ik hier af en toe zie!
Ja dat klopt. En misschien is die man ook wel een lapzwans, maar als je 14 jaar samen bent ligt echt niet alles aan die man. Zij werkt zelf ook niet. Mijn man heeft totaal geen oog voor, dus ik regel de rekeningen en wat we te besteden hebben, als ik dat aan hem overlaat dan komen we ook in zo'n situatie, dus ik regel dat met alle liefde .
Wat zou zijn verleden zijn? Vind die schuld zo vreemd, had ie nou 5000 gulden geleend voor inrichting en dat is nu 35000 euro schuld? En wat erg die 1000 euro schuld van moeder, wat een z*k!
44 jaar, zonder loonbeslag 1200 euro inkomen Vreemde vent trouwens hoor.. ben ik nou die enige die al die tatoos niet bij hem vind passen
Haha inderdaad! Bij Die in z'n nek dacht ik huh? Was dat? Heeft iemand die voorstukjes verstaan? Heb het wel 5x terug gespoeld.... Maar hoor echt niet wat die man zegt op het einde
En toch erger ik mij dood aan de afronding van het programma. Dan is het ineens allemaal koek en ei? Hoe zit het met alle schulden? Zijn die ineens verdwenen. Heel irritant.
Vind ik ook hoor, het programma is niet meer wat het geweest is... Wat ik btw heel raar vond was dat zij niet werkte, dat kun je toch zelf ook verzinnen als je zoveel schulden hebt. En er werd gesproken over het opzeggen van loterijen, dat hadden ze toch ook al jaren terug kunnen doen??? Ik snap dat echt niet.
Dat dacht ik dus ook, en thja sorry het roken... Je kan geen ijsje kopen voor je kinderen maar rookt wel bijna een pakkie shag p.d weg... En dan van de telefoon bij zijn moeder... Ik hoop toch voor zijn moeder dat ze die die 1000,- terugbetalen??
Waarvan moeten ze dat terug betalen dan? Das de ellende ervan, die mensen maken een berg schulden waar ze nooit meer vanaf komen en dan gaan ze daar nog even lekker mee door bij iemand anders.. Bah! Hoe onverantwoord kan je zijn!
en maar roken jongens.... hoe kun je trouwens ruim 4000 euro open hebben staan aan bekleuringen?! Wat ben je dan voor een chauffeur?
Jah dat vraag ik me ook af, of is datnook niet incasso op incasso?? Per ongeluk ook een keer bekeuring vergeten t betwlen, rs van 125, naar 220,- ( en dat vond ik al echt zonde geld )
Jah heb je gelijk ik, ik dxht even niet meer helder, was duidelijk toe aan me bedje haha, maarja wel sneu!!
Haha, valt ook allemaal niet mee he Vind het ook sneu voor die moeder, dit was denk ik ook niet wat ze er van verwacht had.
En opeens hebben ze 800 euro in de maand over! Wauw! Je zag ze al denken: we kunnen meteen weer gaan roken!