Een dubbeltje op z'n kant. Elke dinsdag 21.30 RTL4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Dat moet je je dan lekker bedenken voordat je meer dan €50.000 schuld maakt ;)

Het lijkt me ook niet makkelijk om de spaarrekening van je dochter die op zichzelf wil wonen te plunderen, maar daar schijnen ze ook niet echt wakker van te liggen.

Bovendien zijn die kids allemaal leerplichtig of volwassen. Mama kan handig onder schooltijd werken hoor! Anders lekker in de avonden als de kids in bed liggen, voor mijn part bij de Mac drive tot 01.00 of het tankstation die 24/7 open is ;)

Ze moet maar op de blaren zitten, zelf veroorzaakt door een gat in der hand en onnozel te zijn.

Kom op zeg.. €500 loon en €700 loon = €1200 en alleen de hypotheek is al €1100 ;)

Als je dan niet kan bedenken dat je voor die €100 die ke overhoud als de hypotheek eraf is het niet kan redden ben je gewoon oerstom

Elke randdebiel kan bedenken dat je met €1200 loon geen kast van een huis kan betalen, kleding, abonnementen, eten voor 8 personen, etc..

€1200 loon en €3200 vaste lasten..

Blijkbaar heeft ze geen rekenen gehad op school.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ook fijn dat ze zelf niet eens een baan hoeven te zoeken maar dat het weer voor hun gedaan worden...

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wat een sukkels ze willen gewoon niet he

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Die mensen moet je niet eens meer WILLEN helpen, wat een stelletje ongeïnteresseerde zoutzakken zeg!

Jammer dat ze geen mensen helpen die echt willen veranderen en de kansen met beide handen aangrijpen.

Zou ze lekker laten zitten in de rotzooi en m'n boeltje pakken als programma zijnde. Wie niet horen wil moet voelen.

Ze staan iig te kakken voor heel NL

Erg voor de kinderen :(

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

M'n mond valt open. Wat een idioten:(

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Je denkt voor mensen je vult hun gedachtes in daar hou ik niet zo van.
    Je dikt dingen aan. Komt meer op de manier hoe je schrijft..

Nogmaals vind het ook echt niet kunnen hoor. Snap ook niet hoe ze denken..

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ze moeten zich dood schamen! Heel veel mensen zitten in financiële problemen en zouden er alles voor doen om een fulltime baan te krijgen.. en hun.. bah geen goed woord voor over :x

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Iedereen geeft hier hun mening, dat is geen " je denkt voor mensen" dat heet een mening geven ;)
    Maar ik ben niet de enige die zo als mij denkt zo te lezen hier op ZP. Zelfs de programma makers..

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    !! Ik zit me hier echt dood te ergeren!
    Met zulke mensen kan ik geen medelijden hebben... Ga liever een gezin helpen die wel graag uit de schulden willen komen.

10. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Wat een domme mensen ze willen het gewoon niet ze kunnen zich zometeen bij uitstel van executie aan melden

11. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Omg.. Onvoorspelbaar! Zitten zoveel mensen in de shit, mensen die dolgraag geholpen willen worden, en hun gaan zo om met de hulp dit ze krijgen...? Echt té belachelijk!

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geef mij die fulltime baan maar ;)

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Serieus wat een stelletje debielen. Lijkt wel alsof je met een stel nukkige pubers te maken hebt. Ook nog een huisdier erbij welja ze hebben het al zo ruim.

Die vent kiest gewoon zijn eigen belang boven die van zijn kinderen en die vrouw staat er maar een beetje schaapachtig bij. Echt brr knap dat die presentator nog zo rustig blijft. Snap echt niet waarom ze in hemelsnaam hulp hebben gevraagd van dit programma.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jeetje zeg!!! Erg voor die kids dat hun ouders te beroerd zij om zich uit de schulden te werken ach ja over een paar jaar zitten ze in de schuldhulp e kan de belastingbetaler er weer voor opdraaien schandalig zulke gasten

15. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Wat een plaat hebben die mensen voor hun kop.
    Zou me kapot schamen!
    En die kerel, wat voor soort bedrijf runt hij nu? Hopelijk zingt hij niet fulltime 😉

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoeveel mensen zijn er wel niet op zoek naar een baan en die mensen zeggen gewoon nee???

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik ga ehm zo kijken

18. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Optredens, geluidsinstallatie verhuren, opbouwen en afbreken

19. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Oh my god serieus??? Je kunt 480 euro PER MAAND de plus in gaan (dat kunnen wij niet eens...) en je beslist fijn om je schuld verder op te bouwen want fultime werken, poeh dat is wel vermoeiend hoor, dan hou je geen vrijetijd meer over.

Ik vind dat ze zo een mensen nog niet eens moeten helpen. Erg ondankbaar.

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Echt belachelijk! Er zijn zat mensen die staan te springen om een fulltime baan en het lukt maar niet om te vinden. En hun krijgen het aangerijkt en willen het gewoon niet!:$

Deel Deze Pagina