Dag lieve dames... Aangezien ik morgen ga verhuizen naar Amstelveen en ik daar geen internet aansluiting heb, zal ik niet meer zo heel vaak hier op dit fijne en gezellige forum te vinden zijn Ook wil ik jullie vertellen dat ik heel erg veel aan jullie antwoorden en gewoon het gezellige kletsen heb gehad. En ik ga jullie heeeeel erg missen Als ik zo af en toe eens de kans krijg om achter een pc met internet te kunnen kruipen zal ik naruuuuuurlijk ff langskomen ( en helemaal bij de juli-mama's!) Een hele DIKKE KUS van Marijke
Wat jammer zeg dat je geen internet zal hebben. Ik wil je heel veel succes wensen met de verhuizing en veel plezier in je nieuwe huisje.
marijke... ik ga je echt hele erg missen.. maar probeer ewoon als je bij je mam bent of ergens altijd een berichtje te plaatsen vind het echt heel jammer... heel veel geluk toegewenst in iedergeval... en hopelijk gaat de verhuizing goed..
meiske... dit zat eraan te komen... ik zal je, ook op msn, gaan missen! Doe je die kleine devon een lekker dikke pakkerd van mij? Heel veel plezier met jullie drietjes in jullie huisie!
Marijke, ik heb bij de juli-mama's al afscheid genomen maar toch hier nog eens dan... Ik ga je heeeel erg missen!! Heel veel geluk in jullie nieuwe huisje!! Kus