Ik was echt van plan om nog even te wachten met testen, maar uiteindelijk gisteren een heel vaag streepje getest, en net een hele duidelijke! Jippie!
Van harte Miez ik sluit me bij jou aan! We stonden volgens mij rond dezelfde tijd op de NODlijst van mei en zijn nu bijna tegelijk zwanger, wat leuk! Groet, Gepie78
Gefeliciteerd Gepie! Het is nog wel allemaal heel onwerkelijk vindt je ook niet? Ik denk dat ik me er pas echt wat bij voor kan stellen als ik iets zie op een echo... maar dat is nog wel een poos wachten natuurlijk. Vandaag even proberen een afspraak met de vk te maken, kijken wanneer ik terecht kan. Ga er lekker van genieten! X Miez
@ Miez Ik heb vanochtend ook gelijk maar even gebeld, want doordat wij al onder behandeling waren van de Fertilliteitsarts (FA) hebben wij de laatste keer dat we bij haar waren de toezegging gekregen dat wij indien eerder terug zouden komen dan september a.s. omdat ik zwanger zou zijn ik een vroege 1e termijn echo bij haar mocht laten doen. Dit zou dan al met 6 weken kunnen en mijn 1e termijnecho staat dan ook al gepland voor 16 juni a.s. lekker snel dus al! Hoop dat jullie je kleine wondertje ook snel mogen bekijken op de echo! Liefs, Gepie78
Van harte gefeliciteerd! Ook ik had al vroeg getest (errrrrg vroeg, namelijk 6 dagen voor NOD) en heeeel licht streepje. Vanmorgen weer getest en ja hor...dikke streep.
Hey, Van harte meid met je roze, Join the group! Stond je al op de NODmei lijst of val je onder de NODjuni lijst? Groet, Gepie78