We zijn druk bezig met een broertje of zusje voor Milan, maar ik bedacht me dat we deze keer niet meer zo uitgebreid hoeven te babyshoppen! Wat hebben jullie voor de tweede nog allemaal aangeschaft? Ben benieuwd!
kleertjes zowel bij de 1ste als 2de nieuwe kleren gekocht en nr 3 krijgt dat ook alles wat van nr 1 was hebben we weggedaan en voor nr 2 opnieuw gekocht wij hadden zoiets van wat nr 1 krijgt krijgt nr 2 ook hahahaha
Ehm even denken hoor... een stuk minder dan bij de eerste iig. - extra commode - extra waskussen + hoes + luieremmer - juniorbed voor Milan (de kleine gaat in 't ledikantje) + kledingkast voor MIlan - nieuwe kinderwagen (over de andere waren we niet tevreden) met meerijdplankje - boxkleden - lakentjes/dekentjes/hoeslakens/slaapzakjes - kleertjes - draagdoeken - slaapkameraccessoires (gordijnen, nieuw behang, schilderijtjes, etc.) Hmm, dat was 't volgens mij wel zo'n beetje en de meeste dingen waren niet eens echt nodig, maar we krijgen nu een meisje, dus ik wilde veel dingen roze!
Ik heb nog niets gekocht maar ben het wel van plan, ik wacht even op de 20 weken echo : - Winterband voor de Quinny Buzz 3 - Zachte Aankleedkussen - ThermoBadje - Borstel en kammetje - Natte doekjes doos + reisdoosje van Bebejou - Matras - Verschoonmat (snoozebaby) - Wikkeldoek (1e was een zomerkindje) - Boxkleed - Flessen - Wat kleertjes (tenzij het een jongen is hele nieuwe garderobe) - Ik denk ook een Speenketting en spenen (mijn eerste kindje duimt 0) - Neusreiniger En natuurlijk nog wat leuke dingetjes Dat is het wel zo een beetje denk ik
hier zit er dadelijk toch 5 jaar tussen, dus hebben eigenlijk in de loop van de tijd alles nieuw aangeschaft....geniet ook helemaal van het shoppen....
van 1 naar 2 hebben we gekocht: -een nieuwe wieg -kleertjes, het was werd een meid ipv een jongen. -nieuwe assesoires voor in d ekamer en bijpassende nieuwe lakentjes, aankleedkussenhoezen enz. -nieuwe MC van nr 2 naar 3 hebben we alles opnieuw aangeschaft. Het kamertje hadden we nog maar verder hadden we alles al weggedaan.
setje nieuwe kleertjes voor de eerste dag. Paar rompertjes omdat bij de vorige veel ook al tweede of derdehands was. duowagen draagdoek
Ik heb de uitzetlijst erbij gepakt en kwam er achter dat ik alles al /nog had. Heb alleen nieuwe flesspenen en speentjes gekocht en een 1e pakje. Verder wist ik al dat ik een 10 dagen mand zou krijgen met een knuffeltje, speenketting etc. Aan de kraamvisite heb ik kadobonnen van Prenatal en Hema gevraagd om af en toe wel nieuwe kleertjes te kunnen kopen. En daarnaast een nieuw bed en kledingkast voor de oudste gekocht.
Wij hebben nu nog erbij gekocht - maxi cosi, de vorige hadden we geleend en was al vrij oud - wiegje - kast voor babykamer - accesoires voor de babykamer (behang, lamp, aankleedkussen +hoezen) - tweedehands duowagen - draagdoek (wil ik nog halen)
- Hangwiegje + lakentjes - Accessoires babykamer - Draagdoek - Lekkere wikkeldoek - Nieuwe voetenzak voor in de wagen (andere had ons dochtertje de rits van kapot getrappeld). - Duowagen van MP - Babyzitzak.
Tot nu toe alleen 1 pakje, maar dat worden nog wel iets meer kleertjes denk ik. Verder wat beddengoed voor het familiewiegje en dat was het. Voorlopig komt nr 2 op onze kamer te liggen, en hopelijk zijn we verhuisd voordat hij niet meer in de wieg past.
ja hier ook bijna, alleen een extra aankleedkussen. hoezen daarvan heb ik ook nog wel. pff verder niks geloof ik. we wisten niet wat het werd, dus heb ik ook niks gekocht.
wij gaan willen gaan kopen Ander kleur aankleed kussen hoes Mc + easy base Ander aanvulling voor de bugaboo kleertjes heb veel weg gedaan flesen babyfoon Knufetje en voor de rest zien we wel
Een extra ledikantje een een andere commode voor S (martplaats). Leuke lamp voor de babykamer (S zijn lamp verhuist mee naar zijn nieuwe kamer). Wat kleertjes. Dubbele electrische kolf. Verzorgingsspul (uit kraampakket, hopelijk?) en neuscleaner etc. Verder hebben we alles nog! Als het een meisje is heb ik natuurlijk kleertjes nodig, en ga ik wel wat roze spul kopen voor op het kamertje.
voor de baby heb ik wat nieuwe kleertjes gekocht (was voor de heb). Voor onze oudste een hele nieuwe grote kamer! Zijn babykamer en aankleding gaat naar de baby. Ik vind nog steeds mooi en daarbij krijg de baby met 1 jaar ook een stoere kamer. (Sander heeft nu stoere junglekamer). Verder wil ik achter de kinderwagen een zit sta ding (geen idee hoe ze heten) voor de oudste! Tja als de 2e ook weer een jongen is, dan valt er weinig te shoppen. Ik twijfel nog over een 2e babyfoon. Hebben jullie die aangeschaft.