een duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Smiley24, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

Nou vind 600 euro best een hoop geld voor een wagen.
    Persoonlijk vind ik het geen fijn idee dat mijn kindje zo laag zou liggen.

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier een kidsit en een Manduca, dus geen duowagen.
    Mis m ook niet.

3. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Mijn dochters schelen maar 15 maanden en wij moesten dus echt een duo wagen. Helemaal omdat mijn oudste dochter nog niet kon lopen toen mijn jongste geboren werd.
    We hebben een easywalker duo aangeschaft. Vooral omdat ik het belangrijk vond dat de baby in een wagenbak kon liggen en niet in een nestje. Ik heb het idee dat, dat wat confortabeler ligt. Ook kan ik de maxi cosi erop zetten ook erg fijn als je even snel ergens naar toe moet. De kindjes zitten langs elkaar, toch kan ik eigenlijk wel in alle winkels. De kruidvat is wat moeilijker omdat ze daar vaak ook spullen op de grond hebben staan.
    Ben verder erg tevreden over de wagen en hij rijdt ook heerlijk.

gr Suzanne

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ging kijken op mp (als ik nu zwanger ben moeten wij ook duowagen hebben) en daar zijn ze echt niet duur, vanaf 99 euro heb je al een duowagen in goede staat.

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hmmnnn, ik had eigenlijk gedacht dat we geen duowagen nodig zouden hebben, maar ook hier een zeer ondernemende oudste (nu nog enige :D) die misschien tzt ook niet op een plankje blijft staan...

Maar wij hebben een bovenwoning met beneden geen berging en de Bugaboo is dan gewoon het meest compact en licht. En we wonen in de stad dus hoef geen hele lange einden te lopen als ik wil winkelen ofzo. Dus denk voorlopig nog geen duowagen hier... Ach, kan er altijd eentje aanschaffen als het ondoenlijk blijkt, toch?

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mijn dochters scelen 13 maanden dus had im zeker weten een duowagen nodig (ik heb de kees, die ook nieuw niet duur is)
    Nu is de oudste 25 maanden en maak er nog steeds af en toe gebruik van. Als ik ga winkelen is het ideaal. Het grootste gedeelte zit ze gewoon in de wagen en aan het eind laat ik haar lopen en heb ik heeeel veel plek voor boodschappen

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    wij zitten ook te twijfelen wat we moeten doen hier zit straks ook 20 maanden tussen.
    maar waar ik heel erg aan twijfel is of het wel in onze auto pas het lijkt me zo groot wij hebben een seat leon iemand enig idee of hij daar in gaat passen?? misschien verkijk ik me heel erg erop en valt het best mee als ze ingeklapt zijn

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    hier zitten er dadelijk ruim 2 jaar tussen en morgen gaan we onze duowagen ophalen. We hebben gekozen voor de duowalker. Omdat deze naast elkaar is en ik het veel te zwaar vond achter elkaar. En deze heeft een reiswieg en adapters voor de mc. Ideaal!
    Ik doe alles te voet, dus vond dat ik wel zo'n mooie wagen verdien! *grijs* Hij is overigens knalroze, dus een echte pronkwagen!

Deel Deze Pagina