eerste echo met partner?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mano82, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Als jullie bij de vk gingen voor de eerste echo, gingen jullie alleen, met partner of iemand anders?
     
  2. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Mike ging mee! Hij stond er zelfs op. Bovendien is het wel iets speciaals, de 1e echo
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zeker met z'n 2en!
    Hij is ook met de 2de mee geweest en hij wil het liefst ook mee naar het laatste bezoek bij de gyn, omdat hij bang is dat er nog een echo komt hahahahah
     
  4. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    en wanneer mike niet weg kan van zijn werk gaat mijn moeder altijd mee!
     
  5. Diaantje78

    Diaantje78 Niet meer actief

    Mijn vriend gaat altijd mee ook bij controles, daar neemt hij gewoon tijd voor en zijn baas vindt het prima!
     
  6. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Saampies!
     
  7. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Mijn man is met alle echo's die er gemaakt zijn meegeweest. Ook bij heel veel controles, behalve als het overdags was.
     
  8. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    met controles gaat hij niet meer daar hij anders vrij moet nemen en dat kost gewoon te veel geld (is zelfstandig ondernemer) zeker ook omdat die controles nog geen 10 min. is het eigenlijk gewoon zonde van het geld...bij de 1e is heeft hij nog wel eens vrij genomen, maar ergens i s het gewoon belachelijk om voor dat eventjes vrij te nemen....

    wel maak ik wel eens een afspraak in de avond zodat hij toch in de zwangerschap ff mee kan als ik een controle bezoek heb....maar is de afspraak op de dag nee dan gaat ie dus niet mee...

    met echo's e.d. gaat hij wel altijd mee....of hij daar nou vrij voor moet nemen of niet, dat vindt ik weer net ff iets anders. dus ja daar wil ik em gewoon wel graag bij hebben....
     
  9. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mijn vriend gaat ook mee naar alle echo's, is toch zoiets speciaals...

    controles ga ik wel alleen, anders moet hij iedere keer vrij nemen.
     
  10. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    voor de echo's ging / gaat hij altijd mee. Ook voor hem is het heel speciaal om het tezien. Als moeder voel je zo veel, en voor de vader staat het toch altijd wat verder weg. behalve dus bij zo'n echo.

    De v.k. vindt hij maar niets.
    hij moet verplicht 1 of 2x mee om de v.k. te leren kennen, maar verder niet. Is ook altijd onder werk tijd, niet echt handig aangezien hij ook nog een uur reistijd heeft.
    Persoonlijk vind ik het niet erg dat hij daar niet mee naar toe gaat, 't is toch veel vrouwenpraat.
     
  11. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man gaat nooit mee. Vind ik ook niet erg, ben er wel aan gewend. Hij is zelfstandig ondernemer en kan gewoon niet elke keer even naar huis komen om samen naar de vk te gaan!
     
  12. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Wel naar de cho's niet naar elk vk bezoekje aangezien dit vaak niet zo gek veel voorsteld
     
  13. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    1ste wcho was voor ons bij de gyn, toen gine me man mee.
    1ste echo bij de vk ging me moeder mee , we hadden die week net nog een echo gehad bij de gyn toen zei me man neem je moeder maar mee.
     
  14. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben samen met mn man en mijn moeder geweest....met z'n allen...oooooo neeee nou heb ik dat liedje in mn hoofd :)
     
  15. Niet meer actief

    Mijn man gaat mee naar alle controles en echo's, ik moet t niet wagen om zonder hem te gaan haha.

    Aangezien hij dus ook zelfstandig is en t een kostbaar geintje zou worden als ie vrij zou moeten nemen, plannen we de afspraken gewoon om 8uur sochtends en gaat hij daarna door naar zn werk en werkt wat langer door, maakt ie toch gewoon zn uren.
     
  16. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Mijn man was bij de eerste mee, kon bij de tweede niet, dus ging de toekomstige meter mee. Bij de volgende bezoekjes kan mijn man wel weer mee, gelukkig :) 't Is toch iets speciaals hoor!
     
  17. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik ga ook altijd met mijn vriend, alleen bij de volgende verloskundige bezoek kan hij niet mee, en mijn tante wil graag mee :D Dus joh, ben ik alsnog niet alleen hihi :)

    -x-
     
  18. Elly1979

    Elly1979 Actief lid

    14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

    Mijn man is met elke echo meegweest en vond het super.
    Zo werd het voor hem ook echt omdat hij de baby mt eigen ogen kon zien op het scherm. :)

    Hij gaat niet met elke controle mee, maar doet dat om en om met mijn moeder en schoonmoeder.

    Ik zie dat het nog even duurt voordat je de eerste echo krijgt, maar wil je alvast veel plezier toewensen.

    Liefs Elly.
     
  19. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Dank je :D Mijn vriend wil heel graag meegaan voor de eerste echo, zal in de loop van oktober zijn, dus we gaan alvast ook met z'n tweetjes.
     
  20. Marrie28

    Marrie28 Fanatiek lid

    27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bij mijn 12-weken echo kreeg ik slecht nieuws. Gelukkig was mijn man bij me. Een volgende keer moet hij natuurlijk ook mee (en niemand anders!).
     

Deel Deze Pagina