een echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door boeboe, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey dames,

ik had afgelopen maandag een echo, had vorige maand een VMK gehad en ben gelijk weer zwanger geworden dus ik was in de verondersrtelling te rekenen vanaf mijn 1e dag van de MK dus nu 6 weken en 4 dagen..kwam ik bij de echoskopist (volgens mij schrijf ik het zoo fout :)
    zei zij gelijk tegen mij 'ik geloof niet dat jij 6 weken bent' dus zij een echo maken en ja hoor ze zei jij bent nu ongeveer 5 weken zwanger..mijn vruchtzakje was 4,5 mm en geen embreyotje te zien..ik ben er niet echt onzeker over..maar vraag me toch stiekem af of 4,5 mm klopt (alleen vruchtzakje) met 5 weken ZwSchap..

2. tulip

tulip Niet meer actief

als er nog geen embryootje te zien is kun je denk ik nooit 6 weken en 4 dagen zijn...ik heb vandaag mn echo gehad 6 weken en 3 dagen en duidelijk een garnaaltje te zien met kloppend hartje.

Met 5 weken een vruchtzakje lijkt mij prima eigenlijk, sommigen zien zelfs alleen een zwangerschapsring.

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Lijkt me helemaal prima voor nu! Gezien de VMK is niet te zeggen op hoe lang je zwanger bent, zonder echo, omdat je niet weet hoe je cyclus is gewees. Ik werd ook direct weer zwanger na een BBZ, geen idee wanneer ik mijn ei toen heb gehad, eerste echo was ook met 5 1/2 week, toen vruchtzakje en dooierzakje, weekje later een keurig kloppend hartje! Later termijn echo gehad en toe pas echt duidelijkheid over hoe lang ik zwanger was.
    Geniet van je zwangerschap een hoop dat het allemaal helemaal goed blijft gaan!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Een vruchtzak met dooierzak had ik met 5 weken zwangerschap. Met 6 weken en 1 dag een kloppend hartje.

5. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Kan wel kloppen hoor
    Ik ben ook gelijk zwanger geworden na mn mk. Als ik zou rekenen vanaf 1e dag mk zou ik 2 weken verder zijn dan ik nu ben.
    Je moet rekenen vanaf je eisprong nl.
    Zo'n echo met 5 is goed hoor

Deel Deze Pagina