hey dames, donderdag moet ik naar een crematie, zwart is toch wel de vereiste kleur nou heb ik dus een zwarte jurk, legging, en schoenen maar na passen lijk ik wel 1 zwarte vlek dus ben eigenlijk op zoek na ideeën om wat keur/wit toe te voegen ik zal zelf te denken aan een riempje maar daar zijn mijn buik en heupen niet geschikt voor het jurkje heeft een hoge split en is van boven netjes hoog dicht dus sjaal of zo ziet er ook niet uit iemand een idee ? oow en vl gaat in een zwart pak met blauwe krijt streepjes en blauwe overhemd en stropdas mischien mijn ass. daar wat op aan te passen?
Wat ik dan altijd doe, is een bepaalde kleur sieraden en evt je tas en schoenen. Ik doe dus vaak bij zwart, parels om mijn hals en oren, mijn trouwschoenen (ivoor) en ik heb ook een ivoorkleurige tas. Zo ben ik dan in zwart/wit. Oh ja en officieel horen dit bij rouw echte parels te zijn, anders git, maar die zijn weer zwart
Een jasje of vestje in een andere kleur over je jurk? En anders de accesoires in een andere kleur. Ketting en tas? Heb je geen andere kleur schoenen? Dat 'breekt' ook nog wel.
ik heb niet zo veel budget dus moet het doen met wat ik heb eigenlijk de legging vervangen voor een panty worden mijn benen erg dik van. grijs is wel een idee ketting heb ik eigenlijk alleen zilver en zwart haarass. dat is een goede daar kan ik nog wel even voor kijken mijn nette schoenen zijn zwarte hakjes of witte platte schoenen zal even kijken in mijn kleding maar volgens mij heb ik geen jasje