Een echt lekker zittende bank?

Discussie in 'De lounge' gestart door poema, 29 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Nee proefzitten zegt ook niet alles inderdaad.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier de Ekstorp ook Ikea. De eerst wel 16 jaar gehad ofzo. Dus nogmaals gekocht want prijs kwaliteit verhouding prima. Alleen is er wel wat verander, want hij zit nu sneller door hebben we ontdekt helaas. Maar blijft fijn bankie

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wij hebben een Henders & Hazel hoekbank. Inmiddels iets van 7 jaar oud, dus het model hebben ze vast niet meer. Hoewel model Galway er wel heel veel op lijkt.

Zit heerlijk en heeft al zo enorm veel te verduren gehad, maar doekje er overheen en hij ziet er weer als nieuw uit :D

We konden 'm destijds ook helemaal samenstellen, dus hij past precies.

Ik vond 'm bij aanschaf zo duur, maar hij heeft inmiddels z'n geld meer dan opgebracht :roflmao:

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Oja, die ken ik... is iets te landelijk voor mij...

5. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Wij hebben ook een Ikea KIVIK.
    De eerste, een 3-zits hebben we 7 jaar gehad, zat heerlijk en zag er na die 7 jaar nog steeds erg netjes uit. Dus weer een KIVIK gekocht maar dan een hoekbank, deze hebben we inmiddels bijna 5 jaar maar ziet er niet meer uit, erg ingezakt, kussens waar we het meest zitten zijn slap, rugkussens opschudden heeft nog geen halfuur effect, stof is lelijk en verkleurd (en we hebben de duurste stof-serie). We wilde het nog even volhouden tot onze dochter ook iets ouder was maar we krijgen allebei zo’n pijn in onze rug dat we toch nu al naar een nieuwe bank willen gaan kijken.

6. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    poema vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina