Hier de Ekstorp ook Ikea. De eerst wel 16 jaar gehad ofzo. Dus nogmaals gekocht want prijs kwaliteit verhouding prima. Alleen is er wel wat verander, want hij zit nu sneller door hebben we ontdekt helaas. Maar blijft fijn bankie
Wij hebben een Henders & Hazel hoekbank. Inmiddels iets van 7 jaar oud, dus het model hebben ze vast niet meer. Hoewel model Galway er wel heel veel op lijkt. Zit heerlijk en heeft al zo enorm veel te verduren gehad, maar doekje er overheen en hij ziet er weer als nieuw uit We konden 'm destijds ook helemaal samenstellen, dus hij past precies. Ik vond 'm bij aanschaf zo duur, maar hij heeft inmiddels z'n geld meer dan opgebracht
Wij hebben ook een Ikea KIVIK. De eerste, een 3-zits hebben we 7 jaar gehad, zat heerlijk en zag er na die 7 jaar nog steeds erg netjes uit. Dus weer een KIVIK gekocht maar dan een hoekbank, deze hebben we inmiddels bijna 5 jaar maar ziet er niet meer uit, erg ingezakt, kussens waar we het meest zitten zijn slap, rugkussens opschudden heeft nog geen halfuur effect, stof is lelijk en verkleurd (en we hebben de duurste stof-serie). We wilde het nog even volhouden tot onze dochter ook iets ouder was maar we krijgen allebei zo’n pijn in onze rug dat we toch nu al naar een nieuwe bank willen gaan kijken.
Ik heb deze bank https://www.dimehouse.nl/3-zits-industriele-hoekbank-stof-creme-peppin-link.html en die zit heerlijk! De zitkussens zitten vast maar de rugkussens zijn los. Makkelijk schoon te maken ook. Ik heb ‘m in het roze en nog elke dag blij mee