Oooh bah bah NASTY . Hier ook in de neus, maar opeten nee hoor bah! Hij doet wel eens net alsof met een andere vinger maar gelukkig niet echt. scheten en boeren doet ie ook, ik daarentegen alleen boeren ahah! ik plas ook altijd met de deur open, poepen niet dan mag die gauw wegwezen!
Mijn man peutert niet in zijn neus maar heeft nogal last van overtollig oorsmeer.Zijn oren maakt hij altijd netjes schoon met een wattenstaafje maar die laat hij vervolgens gewoon op het aanrecht liggen,vieze gewoonte. 2x per jaar is die flink verkouden en snuit dan de hele dag door zijn neus en stopt zijn zakdoekjes tussen de bank of achter een kussen.Als ik dan op bank zit denk ik van wat zit daar nu tussen en dan haal ik er zo'n vieze kletsnatte zakdoek tussenuit. Vind ik echt zo'n gore gewoonte.
Haha ik heb wel gelachen om sommige verhalen. Mijn man heeft echt geen vieze gewoontes, haha, ik zit te overdenken, maar ik kom echt nergens op.
@Aszz; zit nog steeds te hinniken om je 'vetkees'. Die ga ik er in houden Lieve man mag best met de deur open plassen, een scheet laten of af en toe aan z'n zak krabben. Maar snotjes eten is echt een no go!
hahahahaha!!!!!! mannen zijn echt vetzakken! de mijne liet vroeger scheten en zei dan dat ie zeker 5 meter lucht in zijn darmen had...bweuk!!dat heb ik hem afgeleerd(als hij bij mij is toch) snot eten doet hij niet denk ik maar zijn adem meurt wel.kan hij niet echt aan doen denk ik maar fijn is het niet ik ben zelf een seut denk ik als ik een scheet laat als ik alleen ben schaam ik me nog