Ik ben Belgische, dus wij werken niet met groepen . Maar ik sta hoofdzakelijk in de derde graad van het secundair onderwijs (16-18 jarigen dus). Ik geef Nederlands en Engels . En als leerkracht Nederlands zie ik net dat er een giga dt-fout in mijn vorige post stond .
Whahahaha ik schaam me diep! Dat ik verbeterd moet worden door een Belgische . Ben erg slordig met de Nederlandse taal.. Lui. Haha. Maar je schrijft niet echt Belgisch! Werk met een hoop Belgen (woon er vlakbij) en die hebben echt een heel specifiek taaltje in de mail. Met echte pubers werk je dus! Wauw! Wel respect voor! Is dat niet heel zwaar?
@pandavliegen, zijn echt allema erg leuk die daar rondlopen. De dames de aan de balie zitten vooral, heel aardig en rustig altijd nemen ze de tijd voor je. Ook toen ik gisteren belde dat ik het allemaal spannend vond na de ma in juni. Ging ze gelijk kijken voor zo snel mogelijk een plekje! Nu konden we eigenlijk maandag al terecht maar vond ik zelf wat vroeg.. hoop wel iets te zien natuurlijk en had ze vrijdag nog een plekje super fijn. Ik werk trouwens als maatschappelijk werker in de ambulante ggz.
Neenee, niet in jouw post, in de mijne :-D Ik heb altijd veel getypt op Nederlandse fora, dus ik weet meestal wel welke woorden misnoegden kunnen worden. Normaal zou ik bijvoorbeeld geschreven hebben dat mijn man me had ingestopt in de 'zetel' maar ik weet dat dat bij jullie wat anders betekent En ik praat sowieso vrij 'netjes' door m'n job Soms is het wel zwaar, maar meestal is het gewoon leuk hoor! Je hebt vooral tonnen geduld nodig, ik hoop dat ik dat m'n hele zwangerschap kan volhouden heb het net nog gezegd, toen ik voor de 3e keer die les iemand voor de 2e keer naar de vuilnisbak moest sturen voor een kauwgom. Dat ze heel veel geluk hadden dat ik in een goede bui was, paar dat er een dag kwam met linder geduld en dat ik dan avondstudies uitdeel :-D
Oh ik lees nog lui ook kon de fout al niet terug vinden in m'n post haha. Oh dat wordt wat als je buien krijgt op je werk en ze zijn oud genoeg om een keer te roepen "last van je hormonen juf" Ah gelukkig ken je wel Belgisch, zo schattig Rosalyn, wel fijn zeg dat ze zo aardig zijn! Is belangrijk!
Ik ben net thuis. Had 10 minuten gesprekken vanavond, ben gesloopt..... marissie veel sterkte!!!! Die misselijkheid, zweten en duizelingen ken ik ook uit het niets. Al jaren last van. Maar de tips al gegeven zie ik Morgen 2 meiden echo! Spannend! Duim voor jullie!! Ik ga lekker slapen. Was een lange dag en ik ben moe en misselijk haha
Ik moet nog even wachten tot 15u, spannend! Rosalyn, jij zal let je eerste echo ongeveer even ver zijn als ik toch? Na de bloeddrukval van gisteren, begint vanochtend de misselijkheid ook te komen :-D valt nog heel goed mee hoor, ik moest gewoon enkele keren kokhalzen toen ik uit bed stapte en nu mijn boterham een beetje naar binnen aan het wurgen. Maar dat belooft!
Zo gelukkig en blij! Kleintje doet het goed, ik ben één dag vooruit gezet. Ik zag meteen het kleintje in beeld komen en een prachtig knipperlichtje! ❤️ Het is nu 1cm groot.
Spannend je eerste echo! Ik heb ook moeite met ontbijten.. ik ontbijt meestal met yoghurt en musli en kan met gemak een kom op, maar nu blijf ik hangen bij een halve.. misselijk ben ik verder nog niet, maar dat kan natuurlijk nog komen. Heel veel plezier met je echo vanmiddag!
Dit is trouwens nog mijn echo van een week geleden. Ik was toen ongeveer 6-7 weken. Iedereen die vandaag de echo heeft succes en dat er maar mooie kloppende hartjes te zien mogen zijn. Mooie echo Daan. Voor de tabel ik ben 32 jaar