Jeej Daan! Super nieuws! Ik ben nu klaar met werken, mijn man komt me zo halen, dan nog even iets eten en dan is het al bijna tijd om te vertrekken. Ben wel benieuwd of ik verder ook vragen ga kunnen stellen, bvb over mijn bloeddruk, want deze echonis eigenlijk nog voor mn intake
Ik ben zo nieuwsgierig trouwens of er nog tweelingen bij zullen zitten. Zal wel een kleine schok zijn als je voor de eerste echo gaat en er zijn twee kindjes te zien
Thanks meiden Enna87: het is ook echt héél bijzonder om dit mee te maken, ik heb er geen woorden voor. Wat een emotie gaat er door je heen als je dit ziet. Vanochtend onder de douche stond ik mezelf van alles in m'n hoofd te haken, ik dacht zelfs, wat nou als ik helemaal niet zwanger ben Slaat natuurlijk nergens op, haha, maar het schiet toch door je hoofd. En daar was ie dan 😍 Zoveel echter als je het gezien hebt. Ook wel grappig, want een stagiaire deed bij mij de echo en zij kreeg dus ook veel uitleg van de verloskundige en moest zelf ook uitleggen wat ze zag. Ik vond het reuze boeiend en interessant tot bij mij ineens het kwartje viel: hé, ze zit nu wel in mijn buik te kijken Succes en veel plezier straks Pinkie!
Ja inderdaad! Wij grapten thuis over een tweeling, want ik had vrij snel een 3+ op de clearblue, dus mijn vriend had het al steeds over ze in het meervoud haha om te plagen. Maar hier is het er echt 1
Wij hadden hier ook al gegrapt over een tweeling omdat ik zo misselijk was. Al was ik tot aan de echo toe overtuigd dat mijn lichaam mij voor de gek hield en ik niet zwanger was en dat er na de miskraam toch nog hcg achtergebleven was. Maar ik was toch echt zwanger. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel blij ben dat het geen tweeling is.
De CB gaf zojuist al 3+ aan! Durf inmiddels ook al wel blij te zijn ipv vooral onzeker. Maandag 8 feb CB 1-2 wk Zaterdag 13 feb CB 2-3 wk Woensdag 17 feb CB 3+ Dat gaat lekker hard. Jammer dat de CB stopt bij 3+ anders deed ik er elke week tot aan de echo waarschijnlijk een haha
Wat een goede berichten allemaal, fijn!!! Wauw Daan, super dat je de echo met ons wilt delen. Hoop dat Pinkie inmiddels ook goed nieuws gehad heeft
Wat fijn de eerste goede echo's beginnen te komen hier vind dat t wachten totdat ik mag maar lang duurt pff heb nog geen kwalen, zou liever wel wat hebben, dan voelt t wat echter denk ik..
Ja dat dacht ik in het begin ook van hoop dat ik snel kwalen krijg dan voelt het echt. Nou en of ik de zere borsten echt voel haha. Neemt nu weer een beetje af. En soms heb ik het idee dat mijn buik al heel bol staat en dat ik hem niet meer in kan houden. Ben van mezelf ook al stevig dus het valt gelukkig niet op. Verder heb ik ook nog niks. Ben benieuwd wanneer het komt. Hoop snel wat van pinkie te horen.
Ohhhh, wat gaaf zeg die mooie echo's. Ik moet nog 2 dagen wachten. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik dan 5.6 weken, dus het zal er net om hangen of er wel of geen hartje te zien is. Denk wel dat het een soort van bevestiging gaat worden dat ik nu toch echt zwanger ben. Ik voel me namelijk nog helemaal niet zwanger. Nu sinds 2 dagen heel ietsjes gevoelige borsten, maar verder voel ik me nog totaal niet anders.
Eindelijk terug! We hebben meer dan een uur moeten wachten, maar het was het waard! Er was een mooi klein stipje te zien, met een pril kloppend hartje! Alles helemaal in orde voor de termijn. De echo was bij een assistente van de gynaecoloog, en ze was heel vriendelijk, maar ik vond ze wel een beetje stom in het begin. Ze bleef maar zeggen "het is wel nog klein he, heel klein", maar gaf verder geen uitleg of het goed was voor de termijn ofzo. Alsof ik al verwacht had een volgroeide baby te zien Heb dan zelf gezegd dat ik dacht 6 weken te zijn, en dan zei ze dat dat klopte en dat alles er goed uitzag. De echo zegt nog niet zoveel, maar heb toch een foto gekregen. Oh, en mijn man kreeg bijna een lachaanval toen hij het ding zag waarmee de inwendige echo gemaakt werd. Blijkbaar had ik hem niet verteld dat het inwendig zou zijn :-D
Wat goed, en een kloppend hartje! Gefeliciteerd! Wat grappig van je man, haha, ik had die van mij wel verteld dat het inwendig zou zijn, maar toch vond ie het niets toen hij dat ding zag
Mijn man is het inmiddels wel gewend haha. De afgelopen jaren denk wel meer dan 100x die echos gehad, maar straks hopelijk eindelijk een die laat zien waar we al zo lang op hopen! Wat super Pinkie dat bij jou ook alles goed is!!
Dag allemaal, Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje na een jaar gestopt te zijn met de pil. Liepen al bij een Fertiliteitskliniek want m'n man heeft weinig bewegen zaadcellen maar ben nu dus toch zwanger! 😀 Ben volgens m'n eigen berekening rond 22 oktober uitgeteld. 9 maart eerste echo.. Spannend!!