Grappig Moby, ik heb ook weer meer last van puistjes. M'n nacht was niet wat ik er van verwacht had. Om kwart voor 11 de prik en het pilletje gehad. Werd klein beetje suf en het haalde de scherpe randjes van de weeën er af. Om 01.00 was ik nog wakker. Daarna gewoon elke 2 uur om te plassen. En om 07.00 was her helemaal klaar. Had zostraks wel rozig slijm bij afvegen. Nog geen arts of vk gezien.
Hier ook meteen even spieken voor Lysta en Mimi! Ik 2x3 uur geslapen vannacht, hoera!!! Kindje put me uit hihi. Zij komt aan en in verhouding val ik af. Maar als ik ervan slaap vind ik het best. Ga vanmiddag gewoon weer liggen Moby vervelend zeg die lekkende tepels en je hoge bloeddruk. Heb je er ook andere klachten van? Hoofdpijn enzo? Hier juist te laag, val dan elke keer bijna flauw. De laatste loodjes!!
Lees nu je bericht. Waardeloos Mimi!!! Zo had je net zo goed thuis kunnen zijn met pijnstilling en zeker ook minder kans op ontsluiting nu je niet zo goed hebt kunnen slapen en minder ontspannen bent geweest. Hopelijk is het roze slijm een goed teken
Jammer Mimi dat je niet meer hebt geslapen enerzijds en dat het nog niet heeft doorgezet anderzijds. Ik hoop dat het rozige slijm een voorteken is dat het vandaag gaat gebeuren.
Julia: ik heb gelukkig geen andere klachten die op zwangerschapsvergiftiging kunnen wijzen behalve dan die bloeddruk. Ik ga het thuis dagelijks opvolgen nu en moet bellen als de onderdruk hoger dan 90 zou zijn.
Haha moet je nagaan, 90 is meestal mijn bovendruk Fijn dat je geen andere klachten hebt in elk geval. Gewoon goed in de gaten houden dan en hopen dat ie niet nog hoger wordt. En voldoende rust nemen nu het nog kan
Goedemorgen meiden, alweer een nacht zonder baby'tjes Stom Mimi van je slechte nacht! Hopelijk straks beter nieuws. Mobytoch voorzichtig zijn en goed opvolgen he! Julia fijn dat je een goede nacht gehad hebt (al is 6u slaap nog niet echt 'veel' he Ik heb trouwens ook het gevoel dar de kleine weer meer energie vraagt. Ik heb terug de hele dag door honger, dat had ik de eerste weken ook. Ik kan echt een vol bord avondeten eten, en een half uur later alweer echt honger hebben. En als ik honger heb en ik eet niet, dan word ik misselijk. Voel me precies weer 10 weken zwanger :-D (met een iets dikkere buik dan )
Moby fijn dat alles goed was, alleen jammer van je bloeddruk. Hopelijk blijft dat nu stabiel en wordt het niet hoger met andere klachten erbij! Puistjes herken ik ook wel! Moest er toevallig gisteren aan denken haha. Ook weer aften in mijn mond (krijg ik altijd als ik ongi moet worden). Dus idd lijkt toch hormonaal iets te veranderen Weer geen baby's idd Pinkie..het mag nu wel een keertje haha. Ben ook erg benieuwd naar Lysta! Julia fijn dat je toch wel Iets geslapen hebt . Pinkie hongergevoel rond de 37 weken is herkenbaar. Had ik ook haha. Nu wel weer wat minder. Ik heb vooral veel dorst. Wel balen dat je weer misselijk bent
Lysta is erg stil. Daar is vast iets gaande Honger? Ik heb juist sinds een week minder behoefte aan eten haha. Vooral avondeten staat me tegen. Had ik in het begin ook. Grappig dat die kwaaltjes weer terug komen. Naar is dat als je slecht slaapt. Moeder natuur bereid je alvast voor op wat komen gaat. Hier nu koorts (38.4), lichtroze slijm bij afvegen, stijgende bloeddruk en pols. Er is toch iets gaande in mijn lijf denk ik. Lig nu ook weer aan de ctg. Krampen komen weer vrij regelmatig. Straks komt de arts. Ben benieuwd. Heb zelf het idee dat mijn lijf wel wil, maar een klein zetje nodig heeft.
Jeetje wat een onzekerheid Mimi.. Lysta is erg stil..spannend allemaal zeg..! Ik herken veel Vandezelfde kwaaltjes hoor..misselijk bij niet eten..moe lig na het ontbijt weer eventjes op bed. Wel meer energie nu het weer wat koeler is. Opruimen en poetsen is de hoofdtaak haha. Het geboortekaartje is bijna af! Deze week een proefdruk en enveloppen bestellen! Bij jullie allemaal al af? Heb wel het idee dat de baby rustiger is..hebben jullie dat ook? En ik moet heel vaak poepen haha zeker 2 tot 3 X per dag.. hebben jullie dat ook? donderdag ben ik 38 weken..
Ik heb dat echt al weken anonimo, voor de zwangerschap moss 1 a 2 keer per week. Maar vanaf week 30 echt meerdere keren per dag. Ben ook heel vaak aan de diarree.. hoort er bij volgens de vk maar ga t vandaag ook even met de gyn bespreken aangezien de kleine te klein is..
Sorry dat ik jullie in spanning heb gehouden, was gisteren de hele dag druk bezig. Hier is niets gebeurd. Gisteren ook wat minder krampen in mijn buik, maar helemaal weg blijven ze niet. Ik geloof wel dat ik de slijmprop ben verloren, maar kan me ook vergissen. Weet dat dit uiteindelijk ook maar weinig zegt want dan kan het nog een tijdje duren. Merk wel dat ik er nu wat meer mee bezig ben dat het toch elk moment kan gebeuren, toch wel spannend. Mimi, heel veel succes bij jou. Mocht hij vandaag komen heb je toch bijna de 37 weken gehaald ondanks verwachtingen de afgelopen weken. Is evengoed toch ook fijn. Julia, een geinige manier om je zo nog te verassen met je babyshower. Pinkie, mijn man vroeg me vorige week ook nog of ik soms verwachtte dat de baby die avond al zou komen toen ik m vroeg om een klein klusje te doen voor de babykamer. Hij verklaarde me nog net niet voor gek. Afgelopen zondag sprak hij toch anders. Kans dat jou man straks ook ineens omslaat als jij wat meer in je buik begint te voelen. Je kamer begint echt leuk te worden, lijkt meteen zoveel meer met de vloer erin. Moby, vervelend dat je zo'n last nog hebt gehad van huilbuien. Je zult jezelf dan ook wel niet terug herkennen op dat soort momenten. Gelukkig is het allemaal tijdelijk. Heeft je man er toch wel begrip voor? Apart dat je bij dokters je bloeddruk altijd te hoog hebt, ben je dan onbewust toch meer gestresseerd of zo? Wel fijn dat ze dat weten en je thuis mag controleren. Bagheera, ik zou helemaal gek worden als ik nu elke dag geappt zou worden hoe het gaat. Net of je een paar dagen gaat verzwijgen dat de kleine er al is. Anonimo, vaker moeten poepen heb ik ook last van gekregen. Maar wat ik begrijp kun je blij zijn dat het toch nog makkelijk gaat. Beter dan er veel werk voor moeten doen en aambeien kweken. Wandelwagen staat hier ook klaar in de gang (we hebben een soort van nis) en daar staat de maxicosi op. Ontzien van de kraamzorg, toch herkenbaar. Heb ik hier ook wel wat (ondanks dat ik nog niet het idee van een echte nesteldrang heb). Vorige week alles in de keuken nog gecontroleerd op de houdbaarheidsdatum en heb het idee dat ik de halve keuken heb weggegooid. Ook alle kastjes helemaal uitgepoetst omdat zij er toch straks in gaan zitten. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad als andere mensen in mijn kastjes zitten dus moest echt pico bello zijn (voor mij zijn die stom dingen echt heel persoonlijk ).
Anonimo: Opruimen en poetsen is hier nu ook de hoofdtaak geworden, haha. Vanmorgen al heel de bovenverdieping gepoetst en de vensters boven gedaan. Ik kon het nu toch echt niet meer uitstellen. Ik heb ook het gevoel dat de baby het grootste deel van de dag rustig is, maar als ze wakker is heb ik het wel geweten! Hevig dan! Bij mij is er geen verandering in hongergevoel of stoelgang. Bagheera: Aften in de mond is ook herkenbaar, al uit het zich bij mij dan meer in ontstoken tandvlees. Heb ik nu dus ook weer last van. Ik ben me al aan het opjagen dat ik waarschijnlijk op alle foto's van na de bevalling met een puistenkop ga staan, lol. Voel me net weer een tiener. Mimi: de koorts en het slijmverlies wijzen er toch op dat er zeker iets gaande is in je lichaam. Hopelijk weet je snel meer! Lysta: Blij om weer iets van je te horen, ik dacht stiekem dat je groot nieuws zou hebben, maar blijkbaar toch niet En het wachten gaat weer verder...hihi
Aaah, toch ook bij Lysta geen baby er moet toch binnenkort bij iemand eens iets gaan gebeuren zelf heb ik nog steeds eerder het gevoel dat het voor het tweede deel van oktober is ofzo Nesteldrang een beetje aanwezig hier, ik wilnwel alles op orde, maar ben toch vooral bezig met de 'leuke' klusjes. Zoals de kleertjes wassen en in de kasten stoppen. Zou de keukenkasten ook moeten doen, maar daar heb ik echt geen zin in toilet dat heb ik dus ook, dat ik heel vaak moet! Sowieso echt zodra ik wakker wordt sochtends... zal dus toch wel iets typisch einde zwangerschap zijn denk ik? Zit trouwens voor controle in het ziekenhuis net, en ik kon niet plassen daar moet je dan een hoogzwangere vrouw voor zijn :-D Trouwens ook net weer op de weegschaal gaan staan, en de afgelopen 2 weken maar 300 gram aangekomen, dat is echt het minste van mijn hele zwangerschap Ben er op zich wel blij mee, maar ik hoop maar dat dat niet betekent dat de kleine niet meer goed groeit ofzo.
Terug van de controle ondertussen, buik was ook niet zoveel gegroeid, maar niet verontrustend denk ik. De kleine ligt met z'n hoofdje vlak boven m'n bekken en ligt in elk geval nog niet vast. De vroedvrouw zei dat ie regelmatig wat dieper zakt en dan weer omhoog kruipt. Ze verwacht niet dat hij te vroeg komt, op 4 oktober heb ik weer controle en ze zei dat ze gewoon verwacht me dan nog te zien En opnieuw de belofte van dan misschien een inwendig onderzoek te doen :-D
Pinkie, niet kunnen plassen en zwanger zijn. Dat zou mij nu niet lukken Dat je nu minder bent aangekomen wilt voor de kleine niks zeggen. Die krijgt toch eerst zijn deel. Misschien ook wat vocht kwijt geraakt nu het weer een heel stuk koeler is dan vorige week. Krijg jij niet elke week een afspraak nu je boven de 36 weken zit?
Pinkie: Hebben ze dan gewoon ook uitwendig gevoeld tot waar het hoofdje zit? Vorige week dinsdag zei de gyn tegen mij ook dat het nog wel een tijdje kon duren, hoewel de baby wel al flink was ingedaald, maar gisteren sprak de vroedvrouw dan weer over 'het kan ieder moment gebeuren'...da's dan toch weer even wat anders, haha. Geen idee waar dat op gebaseerd was, hoor, maar ik probeer er in m'n hoofd nog steeds van uit te gaan dat ik overtijd ga gaan, gewoon om mezelf de teleurstelling en de ongeduldigheid te besparen. Ik had gisteren ook moeite om te plassen in het potje Ik had me er ook niet aan verwacht...normaal moet ik dat niet doen, maar door die hoge bloeddruk wou ze toch even controleren op suikers en eiwitten in de urine, maar niks aan de hand dus. Mijn buik groeit ook niet meer, is zelfs weer een beetje kleiner geworden heb ik de indruk, gewoon omdat de kleine nu zo laag ligt. Ik denk niet dat het erg is als je nu wat minder aankomt...de kleine groeit nu ook niet meer zo heel veel en zal vast al een goed geboortegewicht hebben, dus ik zou me geen zorgen maken.
Ja, ze voelde gewoon uitwendig naar het hoofdje de vroedvrouw zei ook wel dat voor hetzelfde geld m'n vliezen deze week konden breken hoor, maar ze verwachtte het niet
Ik vind dat altijd grappig dat ze dat kunnen voelen...ik ben zelf heel slecht daarin, ik weet nog steeds niet hoe ze daar in godsnaam een hoofdje voelen, want zelf voel ik daar helemaal niets! Ik ben al blij als ik weet aan welke kant de rug en aan welke kant de voetjes liggen