Julia ik begrijp je volledig! Mijn man zit doordeweeks ook op 2u rijden, en dat is dan nog gewoon zijn kazerne. Als ze op terrein zijn moet ik hem eerst nog zien te bereiken, dan moet hij nog terug naar de kazerne raken, wapens inleveren en dan pas kan hij richting huis vertrekken. Heb gelukkig wel een hele lijst telefoonnummers gekregen die ik kan bellen als ik hem niet rechtstreeks kan bereiken. Maar ik hoop toch ook dat de kleine zich gewoon in het weekend aandient Volgend weekend ofzo, dat zou ideaal zijn Anonimo hier geen last van mijn bekken gelukkig! Vannacht wel een paar keer wakker geworden van een soort trekkende pijn in mijn buik, maar echt in het midden van mijn buik, niet in mijn onderbuik. Precies mijn buikspieren ofzo? Aangezien het in het midden van mijn buik was, denk ik niet dat het iets met de bevalling kan te maken hebben Beebje ligt wel weer erg hoog met z'n kont tegen m'n ribben nu, pijnlijk!
Hay Lin, die kruidvat tas had ik ook al eens opgehaald. Toch weer wat handige dingetjes. Julia, geloof meteen dat je nu toch wat zenuwachtig wordt van het werk van je man. Hopelijk lukt het hem om volgende week 's avonds in nederland te zijn en de week erna thuis. In hoeverre kan hij het trouwens plannen zelf? Hij had een eigen vrachtwagen toch? Anonimo, fijn dat je al weer wat beter kunt slapen. Slechte nachten kunnen je best opbreken. Pinkie, leuk dat kontje. Hier ligt er ook een zo hoog. Gewoon een extra hobbel op mijn buik. Pijntjes, ik voel wel dat mijn bekken ook aan het verweken zijn, maar geen pijn. Af en toe wel gekraak net of ik oud en versleten ben, maar dat is meestal 's ochtends als ik wakker ben en dan zal het wel stijf zijn geweest. Ik vrees hier trouwens dat mijn navel niet gaat ploppen. Weet dat dat ook niet bij iedereen gebeurd, maar had het wel leuk gevonden om te zien hoe dat eruit ziet.
Ik ben juist blij dat mijn navel niet plopt, haha, ik vnd het er maar vreemd uit zien :-D Ik heb wel bijna geen navel meer, en 1 randje dat er bijna uitplopt
Anonimo: Ik heb nog geen last van m'n bekken, zou niet weten hoe het voelt. Julia: Ik zou het ook erg vinden als m'n man nog zo ver weg moet zijn voor z'n werk. Ik ben blij dat de mijne hier op een half uurtje kan zijn. Lysta: Mijn navel is ook nog niet echt volledig geplopt, maar afhankelijk van waar het kontje van de baby zit, zit soms de bovenrand van m'n navel wel half eruit geplopt, haha. 't Is iets vreemds! Pinkie: Veel plezier vandaag en proficiat met je 38 weken Geniet van het zonnetje! Nachten: De kleine was heel erg actief bij mij tussen 4.00u en 7.00u vannacht. Toen had ik ook veel krampen. Daarna heb ik wel nog even kunnen slapen.
Bekken nog geen last van gelukkig Afstand ml lijkt me inderdaad toch wel lastig hoor als je man op zo'n afstand zit. Dan moet je toch een soort rekening houden met wanneer je belt dat hij moet komen. Navel hier klein beetje geplopt haha. Blijft een gek gezicht. Pinkie hoe was het vandaag? Alles beetje vol kunnen houden? Hier net weer terug van controle verloskundige. Alles nog steeds goed. Volgende week vrijdag wrsch strippen. Adviseren ze sowieso met 40+ omdat ze eigenlijk het inleiden willen voorkomen. We wachten maar weer af. Heb zo'n vermoeden dat ze iig niet eerder gaat komen.
bekken: al sinds week 6 fysio voor. Eerst uit voorzorg, later bleek het ook nodig. Vooral met slapen last van. Ben een zijslaper. Afstand: oh wat spannend dat jullie man op zo'n afstand zit. Ik zou op gaan van de zenuwen. Vaak gaan eerste bevallingen gelukkig niet heel snel. Navel: ik heb van mijzelf een diepe navel. Hij s wel een stukje naar buiten gekomen. Niet geplopt. Bagheera: fijn dat de controle goed was! Spannend als ze je volgende week gaan strippen. Had ze al gekeken of dat mogelijk is? Verweekte bmm etc? Pinkie: hoe ging het shoppen? Nog leuke dingen gekocht? Hier: een dagje met veel harde buiken. Lijkt wel of die niet wil ontspannen 😅 Enige wat helpt is op de bank hangen. Doen we dan maar braaf. Hopelijk morgen een betere dag! Willen even samen de stad in en uiteten.
Vandaag was erg gezellig! Niet zoveel gekocht, ook niet zoveel winkels gedaan. Enkel nog wat hydrofiele doeken en een schattig broekje Maar smiddags zijn we gaan eten met mn broer, en we zijn ook nog even bij mn oma langs geweest, dus dat was heel fijn! Ik hoop alleen dat ik niet vannacht beval, want ben momenteel anderhalf uur rijden van het ziekenhuis :-D maar dat zal wel niet Bagheera spannend dat je volgende week gestript wordt! Hebben ze al een inwendig onderzoek gedaan? mimi vervelend dat je zoveel harde buiken had, maar er is niets mis met een dagje bank hangen hopelijk heb je een goede nacht vandaag!
Mimi balen van de harde buiken..dan maar bankhangen idd...hopelijk morgen idd beter en dan lekker samen even weg! Pinkie mooi dat het gezellig was! Kon je het goed volhouden?? Bij je ouders geen ziekenhuis in de buurt?? Ze hebben nu nog geen inwendig onderzoek gedaan. Wel om gevraagd maar ze willen ook niet onnodig iets opwekken/stimuleren. Dus dat wordt dan volgende week en dan evt gelijk strippen.
Bagheera: Spannend dat ze volgende week misschien gaan strippen! Nu komt het echt dichtbij he! Maar wie weet ben je dan al spontaan bevallen natuurlijk Pinkie: Goed dat je uitstap is meegevallen, ik zou het niet meer durven nu denk ik! Hier gaat het niet echt vlot vandaag...net even naar de winkel geweest en werd plots superduizelig (gelukkig was m'n man erbij), ik lig nu thuis op de bank en denk dat ik hier voorlopig maar blijf liggen. Ook lage rugpijnen. Ik hoop dat het straks wat beter gaat, want we dachten vanavond nog eens een (laatste?)terrasje te gaan doen onder ons tweetjes nu het nog mooi weer is.
Bagheera, fijn dat alles weer goed was bij de controle. We beginnen nu wel stilaan tegen de datum aan te hikken Mimi, zijn de harde buiken wat afgenomen? Hopelijk kunnen jullie nog even de stad in en uiteten. Dat zal ook op zijn einde gaan lopen. Pinkie, fijn dat je gisteren nog een leuke dag had. Geen last meer gehad van je buik? Moby, hopelijk is de duizeligheid al wat teruggelopen. Strippen, ik krijg ook de kans om volgende week vrijdag te laten strippen, anders zat je meteen met het weekend. Ze zei wel dat hoe dichter bij de 41 weken hoe groter de kans op slagen, dus misschien dat als ik het dan laat doen het nog niet gaat lukken. Maar dan is de kleine er ook nog niet klaar voor. Voel me vandaag niet zo heel lekker en mijn buik is ook weer aan het krampen, maar weer niet echt met pijn dus zal wel weer niets zijn.
Spannend bagheera. Afwachten of het lukt volgende week! Hopelijk komt de kleine uit zichzelf. Doe maar rustig aan moby! Is je bloeddruk misschien te laag of je suikergehalte ? Hopelijk kunnen jullie vanavond nog lekker even terrassen. Lysta, wat naar van de krampen. Zou het aan de dag liggen? Hier ook opgestaan met harde buiken, krampen en misselijkheid. Na een uur weer terug gegaan naar bed. Even later wat getoucheerd en toen ging het redelijk. Had vannacht wel redelijk diep geslapen. Wel 4x moeten slapen. We gaan zo wel naar de stad. En als het niet gaat zijn we zo weer thuis.
Jammer dat jullie een slechte dag hebben Mimi en Lysta ! Hopelijk kunnen jullie nog wel een beetje van het mooie weer genieten, want het is echt heerlijk nu. Bagheera wordt echt spannend nu! Wel een beetje gek dat ze niet willen kijkennom niets te stimuleren, de baby zou toch perfect op tijd zijn als je nu bevalt Er is trouwens natuurlijk wel een ziekenhuis in de buurt van mijn ouders, maar ik beval toch liever in ons eigen ziekenhuis, en ook met mijn man erbij natuurlijk maar ik ben ondertussen weer thuis, geen bevalling. Vanmiddag lekker de bbq voor de laatste keer aangestoken, was heerlijk! Met m'n buik ging het heel goed eigenlijk gisteren, ik moet gewoon heel rustig wandelen, anders krijg ik harde buiken. Dus sjah, iedereen moet zich wel aan mijn waggelende gans tempo aanpassen maar ik ben net ook nog met mama en de hondjes een eind gaan wandelen in de velden, en dat ging ook best!
Het wordt spannend meiden!!! Steeds meer dames met gerommel en richting de uitgerekende datum. Kan nooit lang meer duren voor hier de eerste baby's komen die 9 maanden zijn echt omgevlogen vind ik! Nog even lekker van het zonnetje genieten dit weekend
Inderdaad Julia! Bij jou nog geen gerommel? Wij zijn vandaag de laatste dingen gaan halen die ik echt zeker in huis wou hebben voor de baby komt. De babyfoon, het badje en een neuspeertje nu enkel nog eens langs de apotheek voor zetpillen en eventueel eens vragen wat nog handig is in de medicijnkast voor een pasgeboren baby'tje
Fijn pinkie dat je het goed gehad hebt gisteren en vandaag En slim van de laatste spulletjes. Zetpillen is wel een goed idee. Heb wel voor mijzelf paracetamol, maar voor ons mannetje niks.. Wij zijn uiteindelijk in 4 winkels geweest in de stad en toen op een terrasje gaan zitten. Kreeg weer last van harde buiken. Vriendlief een mooie winterjas, ik een lekkere parfum daarna lekker uiteten geweest. Nu op de bank Spannend hè Julia?! Ben ook zo benieuwd! Kreeg al appjes vandaag met dat het de 24ste is. Schijnt dat dan veel baby's geboren worden. Nou dan mag hij wel haasten
pinkie ja hier ook gerommel hoor!! Maar niet meer dan dat. Steeds vaker last van steken, krampen en harde buiken, maar er komt niet echt regelmaat in en zeker niet langdurige regelmaat. Slim van de medicijnen voor de baby! Had ik nog niet aan gedacht. Zal van de week ook eens gaan kijken. Ben verder aardig compleet dacht ik. Mimi ja zeker spannend!! Vind het zo n gek idee dat we over uiterlijk 3,5 week ouders zijn!! En in jouw geval nog eerder natuurlijk. Fijn dat jullie nog zo'n heerlijke dag gehad hebben samen. Wij gaan morgen ook nog even een terrasje pakken of in elk geval even samen op weg. Quality time met z'n tweetjes nu dat nog makkelijk kan Vandaag een slinger van rompertjes besteld met de naam erop voor op het raam en ook een gecrashte ooievaar
Hoe gaat het nu Moby? Lysta ik begrijp wat je bedoelt.daarom gaan ze wel eerst voelen of ik al ontsluiting heb en of het uberhaupt al zin heeft. Pinkie nee, snap dat je liever lekker in eigen ziekenhuis mét man erbij bevalt maar gelukkig geen beebje. Lekker de bbq aan! Was her super weer voor idd! Mimi klinkt als een lekker dagje samen. Groot gelijk dat jullie dit nog even samen hebben gedaan! Juli leuk zo'n gecrashte ooievaar. Hebben wij ook naar gekeken maar vind ze nog vrij prijzig...🙈 Hier sinds vanavond wat gerommel, krampen en harde buiken. Zal wel niks doorzetten maar elke keer is het toch wel spannend nu. Binnenkort worden toch echt de eerste baby's geboren!!
Bagheera Ik heb hem 2e hands op de kop kunnen tikken voor nog geen tientje succes met het gerommel, je weet maar nooit of het wat gaat doen....
Julia aaah das een mooie prijsje inderdaad Gerommel heeft iig niet voor een bevalling gezorgd hah. Het rommelt wel lekker door, dus zal allemaal voorwerk zijn. We wachten maar af!
Wordt echt spannend Bagheera! Nu ga je toch waarschijnlijk elke avond slapen het het idee 'zou de baby ezich vannacht aandienen?' :-D