Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Mimi, jammer dat je weer last hebt van harde buiken, gelukkig is gisteren toch nog geslaagd om even uit huis te kunnen.

Pinkie, fijn dat gisteren toch nog goed ging. Wat langzaam lopen is dan ook niet erg als je dan langer volhoudt.
    Medicijnen van de kleine heb ik ook nog niet aan gedacht, heb alleen vitamine D en K gehaald.

Julia, is dat zo'n ooievaar die door het raam crashed? De 9 maanden zij echt snel gegaan. Merk nu dat ondanks de bevaldatum eraan zit te komen de dagen nog omvliegen.

Bagheera, jammer dat het bij jou ook alleen maar rommelen is geweest. Ik hoop telkens dat het toch nut heeft gehad.

We hebben gisteren toch maar het bed verhoogd (had officieel eerder gemoeten, maar hadden we uitgesteld vanwege mijn rugpijn telkens). Ons bed is nu echt een gevaarte, krijg het idee van een stapelbed als ik ernaar kijk. Maar gisternacht weer niks. Lijkt wel of het s nachts stopt want vannacht weer heerlijk geslapen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Ik merk wel dat het krampen uitput, want heb weer het klokje rond geslapen ondanks dat ik 's middags ook even ben gaan liggen.

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Leuk zo'n ooievaar voor op het raam en een romperlijn!
    Kijk er ook naar uit dat de kamer straks versiert is :)

Het rommelt lekker bij iedereen. Ergens moet het toch een keer door zetten? :)

Hier vannacht ook redelijk goed geslapen! Maar zodra ik mijn bed uit ga komen de krampen en steken. Ach, we gaan rustig verder. We willen het huis voor woensdag nog 1x brandschoon maken haha. Dan kan ik met een rustig hart het ziekenhuis in :D

3. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Gisteren voelde ik me een stuk beter in de namiddag, de duizeligheid was weg, dus we zijn alsnog een terrasje kunnen gaan doen.
    's Avonds wel weer wat krampen, maar niet heel hevig dus ik ga ervan uit dat het nog lang gaat duren hier :)
    Mijn ouders zijn gisteren op hun reis vertrokken voor 2 weken, dus de kans is groot dat ik mama ben als ik ze terugzie, haha. Wat een vreemd gevoel!

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Fijn moby dat jullie ng even konden gaan!
    Spannend dat je ouders nog zo ver zijn!
    Mijn schoonouders zijn gisteren uit Frankrijk terug gekomen. Enigszins opgelucht dat de baby er nog niet is ;)

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    @ Moby - fijn dat je je weer beter voelt..

@ Pinkie - dat klinkt als een gezellig en fijn uitstapje, kan me ook voorstellen dat je blij bent om weet thuis te zijn..

@ Mimi - hopelijk heeft al het voorwerk ook nut voor straks, dat het allemaal wat makkelijker gaat..

@ Hier - Thijs was op vriendenweekend, hij appte zonet dat hij al gezellig naar huis komt :) fijn.. Morgen is hij nog een dagje vrij, dus doen we de laatste klusjes..

6. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    lysta haha herkenbaar!! Bij mij staat ook al weken op mijn to do list dat ik klossen moet gaan halen voor het bed, maar komt er steeds niet van of ik vergeet het. Morgen echt maar eens doen. Kan manlief ze er komend weekend onder maken. Ga ervan uit dat ons kindje nog even binnen blijft zitten ;)

Moby fijn dat je je beter voelt!! Wel jammer dat ze er niet zijn als je moeder wordt. Lijkt mij moeilijk. Ja gek he, ik denk ook bij elk afscheid van vriendinnen 'als ik je weer zie, ben ik mama.'

Mimi kan me voorstellen. Is toch fijn als zij ook meteen hun kleinkind kunnen ontmoeten. Voor jou ook gek denk ik om een datum te hebben en te weten dat jullie mannetje er deze week gewoon is!!!

Ik slaap hier ook steeds beter. Natuurlijk wel om de paar uur eruit, maar val sneller weer in slaap. En bij het opstaan ook krampen en steken. Die zijn er sowieso steeds vaker, maar niet regelmatig en vaak wordt het minder als ik ga liggen of zitten, dus het zijn echt geen weeen.

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    lynn, fijn dat je man zo thuis komt en morgen een dag vrij heeft! Hoe gaat het nu met jou?

Julia, volgens de vk hoort het er bij in de nacht. De volle blaas prikkelt de baarmoeder en kan voor en na het plassen voor pijn zorgen.

Klossen, wij hebben ze, maar past niet. We overleggen tzt wel met de kraamhulp wat ze wil. Heb er ook niet echt de energie meer voor om mee bezig te zijn haha.

Hopelijk hebben we eind komende week ons mannetje in onze armen. De 28ete gaan we het zh binnen, maar het kan best een paar dagen duren voor hij komt. Ligt er aan hoe mijn lijf op de pilletjes reageert etc. Ik hoop zelf max 3 dagen 😬 28, 29 of 30 sep vind ik wel een mooie datum 😁

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Moby lijkt me toch vervelend dat je ouders het land uit zijn! Heel vreemd om afscheid te nemen en te weten dat je de volgende keer een kindje hebt :)

Nu, dat was bij mij gisteren ook wel zo, ik zie m'n moeder ook niet meer voor de bevalling, maar ze kolt wel sowieso onmiddellijk erna :)

Julia fijn dat je beter slaapt! Toch beter om goed te kunnen uitrusten voor de bevalling!

Lynn al een beetje bekomen van je laatste ziekenhuisbezoek? Voel je je nu helemaal terug ok?

Mimi voor jullie kopt het nu echt dichtbij he! Ik hoop dat de inleiding lekker vlot gaat en dat jullie snel jullie mannetje in je armen hebt :)

Wij hebben vandaag de muursticker geplakt, ik vind hem helemaal leuk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      3
  9. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    En de andere kant van de kamer, boven de commode moet nog een plank en alles moet natuurlijk nog aangekleed worden :)

Naast het bedje komen dan boekenplankjes en een schommelstoel.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      4
  10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wauw pinkie! Wordt super mooi!

11. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Mooi zeg Pinkie :)

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Het wordt mooi Pinkie!! Leuk he dat aankleden van het kamertje :)

13. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Heel mooi, Pinkie. die muursticker is ook echt leuk.
    Lynn: hoe gaat het nu met jou?
    Mimi: Ik hoop dat je mannetje snel gaat komen. De 28ste is inderdaad een mooie datum, dan is m'n man jarig :) Ik hoop dat ik woensdag nog in staat ben om taart te bakken tegen dat hij thuiskomt van z'n werk :-D
    Julia: Fijn dat jullie al decoratie in huis hebben, zo'n ooievaar is altijd leuk!
    Lysta: Heb je nog last gehad vandaag van krampen? Hoe gaat het nu vandaag?
    Bagheera: Al nieuws bij jou? Ik ben veel te nieuwsgierig, haha!

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Het is ook zo spannend moby!
    Bijna hebben we onze baby's in onze armen!

Vandaag een dag gehad met flinke Nesteldrang haha. Wil nog wel meer doen, maar mag niet van vriendlief. Heb vandaag energie voor tien ;)

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Pinkie mooi!! En die sticker!! Echt heel leuk!!

mimi kan dat serieus nog "zo lang" duren? Dat wist ik helemaal niet. Maar volgende week heb jij je kleintje in je armen!

Moby hier nog steeds harde buiken en krampen. Maar nog steeds onregelmatig dus we wachten maar af.
    Lijkt me idd vreemd gevoel als ze weg zijn en als ze terug komen jij bevallen bent..

Klossen wij zijn eigenlijk wel blij met de klossen haha. Gaan ook opzoek naar hogere poten voor onder het bed.

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Haha Moby en anders gewoon eentje kopen :)

mimi fijn dat je zo'n goede dag hebt! Maar misschien wel goed dat je even tegen jezelf beschermd wordt, achteraf merk je vaak pas dat het teveel is geweest.

Mijn oom is de 29e jarig en aangezien in onze familie iedereen op elkaars verjaardag geboren wordt, denkt hij dat de baby dan komt :p ik geloof er niks van. Nog veel te rustig. En verder zijn 17 en en 26 oktober dan nog opties, maar ik hoop zelf dat ze haar eigen verjaardag krijgt ;) en de 26e duurt me te lang. Dan ben ik precies 42 weken en zou het inleiden dus een halve week duren 😰

17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Bagheera, ja het kan, maar de verhalen die ik lees zijn veelal tussen de 2 a 4 dagen. Wij hopen voor komend weekend.

Grappig Julia, maar een eigen dag is wel net zo leuk.

18. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    @ hoe het hier gaat - ik ben op zich wel bekomen van de ziekenhuis bezoekjes, maar vlekkeloos gaat het zeker niet.. Nog elke dag zo misselijk en ook veel uitvalsverschijnselen.. Niet alles tegelijk, zoals die aanvallen, maar toch wel heel vaak.. Slecht horen, slecht zien, kracht verlies.. Wat mij betreft mag ie dus wel echt eerder komen dan 20 oktober hihi..

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Pfoeh Lynn, ik hoop het mee voor jou! Zouden ze je ook niet vroeger willen inleiden met zulke zware klachten?

Hier een heerlijke nacht gehad, echt lekker geslapen. Ik was gisteren al om 20u30 voor de tv in slaap gevallen, en heb uiteindelijk nog tot 8u in bed als een roosje geslapen.
    Ik slaap een pak beter als mijn man thuis is, geeft toch een 'veilig' gevoel. Nu is ie terug weg voor de week, dus ik wacht weer maar even met bevallen ;)

20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    lynn, heftige klachten! Je hebt binnenkort toch gesprek over eventueel inleiden?

Pinkie, fijn dat je goed geslapen hebt! Geeft een mens toch weer wat meer energie. En kan ,e je veilige gevoel ook wel voorstellen. Al moet ik toegeven dat ik ook wel een bangerik ben haha.
    Hier een waardeloze nacht. Vaak plassen, harde buiken en last van mijn bekken.

Hier, over iets minder dan twee weken is het al weer twee jaar geleden dat onze dochter is overleden (3okt) en ik ben bevallen van haar (8okt).
    Zij is toen in een klein clubje begraven (ouders, broers en schoonzussen). Vorig jaar hebben we op 8 oktober met datzelfde clubje thuis taart gegeten, op de begraafplaats ballonnen opgelaten en daar in de buurt uit eten geweest. Ik merk dat ik het er nu steeds moeilijker mee krijg dat ik niet kan organiseren voor haar. Echt een verjaardag vieren zouden we niet doen, want ja... ze is er helaas niet. Maar even stil staan op die dag met de familie bij haar plekje was fijn geweest. Ik weet ook dat de situatie er dit jaar niet naar is, maar het voelt zo dubbel. Blij en afwachtend op de komst van haar broertje, maar niks kunnen organiseren voor haar. Als ik een beetje te been ben die dag hoop ik even naar haar plekje te kunnen samen met haar broertje (als hij ook naar buiten mag). A.s. dinsdag gaan we ook naar haar. Dat geeft wel iets rust. Nog 1x voordat we naar het zh gaan....

Sorry voor m'n verhaal, moest het even kwijt...

Deel Deze Pagina