♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 28 september ♡ Lysta, 30 jaar, Verassing, voorspelling: week 39 ♡Bagheera, 30 jaar, Meisje, voorspelling: 16 september (volle maan) 2 oktober ♡ Daan3, 25 jaar, Meisje 3 oktober ♡ Moby123, 27 jaar, Meisje, voorspelling: 40+ week, hoopt week 39 4 oktober ♡ ManSte, 26 jaar, Jongen 6 oktober ♡ Anonimo, 27 jaar, Jongen, voorspelling: uitgerekende datum (of kalenderweek 38) 7 oktober ♡ Pinkie, 28 jaar, Jongen, voorspelling: rond 40 weken 8 oktober ♡ Sulley, 31 jaar, Meisje 9 oktober ♡ Hay Lin, 26 jaar, Meisje 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar, Meisje, voorspelling: wisselt tussen 38 weken en 40+ ♡ Mimi1988, 28 jaar, Jongen, voorspelling: week 37-38 13 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar, Meisje 14 oktober ♡ Taj87, 29 jaar, Meisje voorspelling: 29 september (week 38) 18 oktober ♡ Biientjeee, 24 jaar, Jongen 19 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Flindertje, 27 jaar ♡ Veroontje, jaar, Jongen 20 oktober ♡ Lynn, 29 jaar, Jongen 21 oktober ♡ Mijntje1990, 26 jaar 22 oktober ♡ Rosalyn, 23 jaar, Meisje 28 oktober ♡ Bien1990, 25 jaar, Jongen, voorspelling: week 38 (totaal: 19, 1 verassing, 8 jongens en 9 meisjes) ** Sterretjes ** * Marissie * Pandavliegen
Hier ook een waardeloze nacht, maar niet zo erg als die van jou. Wat vervelend om te lezen zeg..... lekker douchen en hopelijk kun je gewoon meteen terecht. Het heeft allemaal lang genoeg geduurd voor je. 😙 lijst ik ga voor 18 oktober (ben zelf van 18 januari, man van 18 augustus en getrouwd op 18 juni) maar in elk geval tussen week 41 en 42
♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 28 september ♡ Lysta, 30 jaar, Verassing, voorspelling: week 39 ♡Bagheera, 30 jaar, Meisje, voorspelling: 16 september (volle maan) 2 oktober ♡ Daan3, 25 jaar, Meisje 3 oktober ♡ Moby123, 27 jaar, Meisje, voorspelling: 40+ week, hoopt week 39 4 oktober ♡ ManSte, 26 jaar, Jongen 6 oktober ♡ Anonimo, 27 jaar, Jongen, voorspelling: uitgerekende datum (of kalenderweek 38) 7 oktober ♡ Pinkie, 28 jaar, Jongen, voorspelling: rond 40 weken 8 oktober ♡ Sulley, 31 jaar, Meisje 9 oktober ♡ Hay Lin, 26 jaar, Meisje 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar, Meisje, voorspelling: 18 oktober, tussen week 41 en 42 ♡ Mimi1988, 28 jaar, Jongen, voorspelling: week 37-38 13 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar, Meisje 14 oktober ♡ Taj87, 29 jaar, Meisje voorspelling: 29 september (week 38) 18 oktober ♡ Biientjeee, 24 jaar, Jongen 19 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Flindertje, 27 jaar ♡ Veroontje, jaar, Jongen 20 oktober ♡ Lynn, 29 jaar, Jongen 21 oktober ♡ Mijntje1990, 26 jaar 22 oktober ♡ Rosalyn, 23 jaar, Meisje 28 oktober ♡ Bien1990, 25 jaar, Jongen, voorspelling: week 38 (totaal: 19, 1 verassing, 8 jongens en 9 meisjes) ** Sterretjes ** * Marissie * Pandavliegen
Aangepast Julia! Balen dat je ook zo'n rot nacht had. Had gehoopt voor je dat je goed zou slapen na zo'n vermoeiende dag. Lekker rustig aan doen vandaag? Hier zonet een ctg gehad. Waren mooie harde buiken op te zien, maar niet regelmatig. Net getoucheerd: Bmm verweekt en nog een klein stukje zit dicht. Twee pilletjes gekregen die voor meer harde buiken moet zorgen zodat het laatste stukje ook open gaat en er daarna ontsluiting komt. Kan ook zijn dat mijn lijf nog niet reageert op deze twee. Dat is afwachten. Over 4 uur weer twee pilletjes en een ctg.
Julia: Wat een zware dag had jij gisteren, hopelijk raak je snel weer een beetje uitgerust. Mimi: Wat stom dat je zo slecht geslapen hebt, maar zeer begrijpelijk. Ik zou ook geen oog dichtdoen denk ik van de zenuwen. Hopelijk verloopt alles heel vlot vandaag en doen de pilletjes nu snel hun werk! Lynn: Fijn dat je baby het zo goed doet qua groei! Ik hoop dat je het nog volhoudt ondanks al de klachten en eventueel volgende week nog eens kan spreken over inleiden moest het nodig zijn.
Lysta en Bagheera: Een hele dikke proficiat met de 40 weken! Nu maar hopen dat de baby's niet te lang meer wachten! Misschien helpt een vreugdedansje?
Ben nog niet in de gelegenheid overal op te reageren, maar ik wil mimi heeeeel veel succes wensen! Ik hoop dat het voorspoedig verloopt voor jullie!
Ik heb vanmorgen lekker gezwommen, de auto naar de garage gebracht en boodschappen gedaan. Nu lekker met een filmpje op de bank. Vanmiddag alleen nog de auto ophalen en vanavond bij mijn broertje eten, dus alle tijd om verder te relaxen en eventueel nog even mijn bed in te kruipen. Heerlijk!!! Jeetje Mimi wat spannend zeg!!!! Ik hoop dat de pilletjes gauw hun werk gaan doen.
Dank jullie wel! Krijg nu iets regelmatiger kramp. Om twee uur krijg ik weer twee pilletjes. Ben benieuwd hoe snel het gaat. Ik ga zelf uit van morgen of zelfs vrijdag. Net de lunch gehad, zo even proberen te slapen. Kwart over 1 eerst weer een ctg. Dames, gefeliciteerd met de 40 weken! Hopelijk komen jullie baby'tjes snel. Julia, rust maar goed uit! Even een dagje aan jezelf en de baby denken.
Julia klinkt als een zwaar dagje gisteren gelukkig kun je vandaag lekker bijkomen. Mimi dat gaat de goede kant op!! Moby tnx! Tot nu toe helpt nog niks hahaha. Ben benieuwd wanneer de kleine meid genoeg heeft van in mijn buik te leven
Spannend mimi!!!!!!! Ik gok morgen maar dan zijn mn man en ik 6 jaar samen dus lijkt me gewoon leuk hihi. Lekker ff slapen en uitrusten
Geen pilletjes gehad zonet. Drie harde buiken binnen 10 min. Nu tot 4 uur afwachten. Dan weer ctg. Als het toe neemt of ze worden sterker gaan ze toucheren. Neemt het af dan wel weer twee pilletjes. Zou leuk zin Rosalyn!
WoW! Spannend ! En yes gefeliciteerd met de 40 weken dames! Petje af! Vandaag energie voor 10! Naar de pedicure en de kapper geweest en helemaal fris en fruitig aan het wachten op de bevalling
Mimi, dat begint goed @ energie - hier ook veel klusjes gedaan vandaag.. Alle 140 enveloppen zijn nu geschreven.. Oud papier is weggebracht.. Lades van de keuken opnieuw ingedeeld.. Ook een lade gemaakt met Aankleedkussen, luiers en doekjes enzo.. Leek me handig om beneden ook te hebben @ geboortekaartjes verzameling - werd zonet gebeld (heb een advertentie op marktplaats staan) door iemand dat ze een schoenendoos vol met kaartjes heeft en ze graag aan mij wil geven, helemaal leuk hihi.. Heb nu toch genoeg tijd om kaartjes te sorteren en ik te plakken..
Hoera! De eerste dames die 40 weken bereiken, proficiat! Julia hopelijk heb je van je rustig dagje genoten! Mimi wij blijven duimen! Anonimo en Lynn finn dat jullie een energiek,dagje,hadden! Voelt altijd fijn he, als je veel kan doen. Ik had best een leuke dag, eerst naar m'n werk om de papieren voor ln uitkering te laten invullen, daar ook gezellig een uurtje met collega's gekletst. Dan nog even de stad in, wat laatste dingen gekocht en de papieren binnen gedaan bij de mutualiteit. En dan een gezellig terrasje gedaan met een vriendin. Was leuk en ondanks dat ik veel gestapt heb ging het me best goed af! Alleen we twee keer wat minder nieuws gekregen vandaag. Blijkbaar ben ik met m'n papieren net te laat voor september (jah,,door wie komt dat...) waardoor de eerste uitbetaling pas begin november zal gebeuren ... Nu hebben wij wel wat reserve, dus zo'n ramp is dat niet, maar stel je voor dat je gewoon geen reserve hebt... En toen belden ze van de firma die bezig is met onze badkamer en dus ook,met de verwarming van de kinderkamer, dat ze een stomme fout gemaakt hebben, waardoor de verwarming niet in het midden van het venster hangt, maar 12 cm te veel naar rechts. Buizen moeten dus opnieuw gelegd worden .... Was even helemaal niet goed daarvan, lekker hormonaal een potje gehuild... Gelukkig waren ze precies een beetje onder de indruk omdat ik,gezegd heb dat ik echt elk moment kan bevallen, en komen ze het morgen al in orde brengen. Dan kunnen we dit weekend toch gewoon doen wat we gepland hadden!
Nou Bagheera het einde is hoe dan ook in zicht Dat zou een mooie bekroning zijn Rosalyn, je weet maar nooit.... Fijn Anonimo, Lynn en Pinkie dat jullie zo'n goede dag hadden qua energie Lynn als je je adres pb't wil ik je best ons kaartje opsturen straks. Misschien wel meer dames hier, heb je er zo weer een zooi bij 😉 Oh waardeloos pinkie zulke berichten. Kan me voorstellen dat je dan even een potje wilt janken. Fijn dat het meteen opgelost wordt, maar hier zit je zoooooo niet op te wachten!! Geen updates van Mimi meer.... Hoop dat dat betekent dat de boel op gang gekomen is. Spannend he de eerste baby hier!!!!
Helaas Julia, geen baby. En hij komt vanavond ook niet helaas. De harde buiken namen vanmiddag af. Om half 6 weer pilletjes gekregen, maar doen weinig. Nu aan de ctg en rond tien uur weer twee pilletjes. De laatsten voor vandaag. Morgen om 7 uur weer aan de ctg en dan 1 pilletje per keer vaginaal (wel zelfde Dosering. Hopelijk heeft hij er morgen meer zin in. Het is ook super druk op de afdeling. Vriendlief kan helaas niet blijven slapen. Lynn, pinkie en anonimo dat jullie zon goede dag hadden! Balen pinkie van het geld. Slaap lekker allemaal!
Oh Mimi wat waardeloos zeg.... het is ook al zo'n lange dag en nacht voor je geweest. Had na de laatste ellendige weken gehoopt dat dit wat voorspoediger zou verlopen voor je. Al ging je zelf natuurlijk al van een dag of 3 uit. Hoop dat je een beetje kunt rusten en dat jullie mannetje er morgen meer zin in heeft. Ook niet fijn dat je man niet kan blijven slapen. Welterusten. Liefs!