Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    WoW spannend!! Heel veel sterkte Mimi!!

En ook de andere dames die ondertussen al onderweg zijn ik denk aan jullie!!

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hier van 00.00 tot 08.00 in bed gelegen! 2x 2 uur geslapen, toen een keer 2,5 uur en het laatste stukje zelfs 3 (!!!) uur achter elkaar!! :D zo fijn! Ben nog steeds heel moe, maar dit voelt toch al een beetje anders. In the pocket hihi. Vandaag een rustig dagje, vanavond feestje en dan hopelijk weer zo'n nacht. Ik teken ervoor! Gisteravond heel veel steken achter schaambot en druk onderin mijn buik. Hebben jullie dat ook??

Ik hoop dat Mimi ook lekker ligt te slapen na de uitputtingsslag van de afgelopen dagen. En als ze wakker wordt lekker kan knuffelen met haar zoontje. Als het goed is, is hij er nu de 1e baby!!!

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Heerlijk dat je hebt kunnen slapen Julia!

Bagheera wat een teleurstelling dat je nog geen ontsluiting had!

Mimi.update de laatste centimeters gingen niet meer vooruit, dus ze krijgt een keizersnede. Wel niet met spoed, dus het kan even duren.

Hier is het rustig. M'n man is thuis en daar ben ik heel blij mee :)
    De kleine is sinds gisteren best druk, de hele tijd aan het wriemelen en dat zorgt er soms voor dat ik me een beetje ongemakkelijk voel. Heb wel,echt het gevoel dat ie lager ligt, ben benieuwd voor de controle dinsdag!
    Ben vanochtend wat misselijk opgestaan, ik zou eigenlijk iets moeten eten, maar m'n man ligt nog zo lekker te slapen na een vermoeiende werkweek en ik wil samen ontbijten :)

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @julia dat klinkt goed!!! Heerlijk! Hopelijk zet dit patroon door!!

5. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ach die arme meid, zit haar niet mee. Bedankt voor de update Pinkie! Hoop dat je man snel wakker wordt en dat jullie samen kunnen ontbijten. Die van mij is voor zijn werk onderweg naar Bremen, Duitsland. Komt tegen de avond weer thuis denk ik.

Dat hoop ik ook Bagheera :)

6. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh Mimi! Wel fijn dat er nu een beslissing is gevallen het duurde ook allemaal zo lang ! Hopelijk heeft ze nu een gezonde zoon!

7. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @Julia, Fijn dat je eindelijk ff lekker heb kunnen slapen. Ik heb raar maar waar ook echt heerlijk geslapen. Van 00:00 tot 02:00 toen even wezen plassen en werd ik pas weer om 08:00 wakker!!!!!!!! Het was zo anders als normaal dat ik gewoon t gevoel had dat ik een stevige kater had. Maar ben wel echt helemaal bij gekomen :)

@iedereen, nog geen verdere update van mimi trouwens

8. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Rosalyn en Julia: Wat fijn dat jullie goed geslapen hebben!
    Pinkie: De kleine zal wel al goed ingedaald zijn dan denk ik...ben benieuwd voor je controle.
    Mimi: Ik hoop ook dat ze nu eindelijk haar zoontje in haar armen heeft. Wat een uitputtingsslag moet dat voor haar geweest zijn.
    Hier: Weer eens misselijk wakker geworden om 5 uur en moeten overgeven. Ben daarna even huilend in bad gaan zitten. Maar daarna heb ik zelfs nog wat kunnen slapen en nu voel ik me weer stukken beter.

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Oh heerlijk Rosalyn!!! Knap je van op he!!

Ach Moby ik hoop dat jouw kleintje ook niet meer te lang op zich laat wachten. Fijn dat je je nu weer iets beter voelt. Rustig aan vandaag

10. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Julia: Fijn dat je even je slaap hebt kunnen inhalen! Die steken heb ik inderdaad ook, ik loop er soms krom van. Baby is dan heel erg aan het draaien om haar as zegt de verloskundige. Want ze ligt elke keer met haar voeten/kont de andere kant op.

@Moby: Vervelend. :( Gelukkig heb je daarna nog even kunnen slapen. Je hoeft gelukkig niet zo lang meer!

@Mimi: Ik hoop dat je inmiddels je kindje in je armen hebt kunnen sluiten en nu lekker kunt genieten en uitrusten!

@Rosalyn: Fijn dat jij ook lekker hebt kunnen slapen!

Ik slaap eigenlijk ook wel goed, ik word een paar keer per nacht kort wakker omdat ik dan moet draaien. Maar draaien doet heel erg zeer, ik hoor mijn bekken gewoon knakken en kraken, heel naar geluid. Verder slaap ik redelijk goed. Maar toch heb ik 's middags ook mijn uurtje slaap nodig. Want hele dag met bekkenpijn rondlopen is niet fijn. Gelukkig is het overdag niet zo erg als in de nacht.
    Alles is nog steeds rustig verder. Wel voorweeen (die voornamelijk 's avonds komen) maar zet niet door. En steken zoals Julia dat ook beschreef, omdat de baby om haar as draait. Van mij mag het nu wel snel gebeuren, al weet ik dat het het beste is als ze nog zo lang mogelijk zit..

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Grappig Hay Lin. We voelen ons dus een beetje hetzelfde en zitten ook bijna exact op dezelfde termijn. Blijkbaar hoort dit erbij dus. En klinkt inderdaad wel logisch dat gedraai. Hier wisselen de voeten ook nog wel eens van kant en dan draait het hoofdje natuurlijk mee achter je schaambot.

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Iemand nog iets van Mimi gehoord?

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mimi is ondertussen bevallen van een flinke zoon! Ze komt morgen even updaten op het forum, dus de rest zal ik haar zelf laten vertellen :)

14. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Jeetje wat een uitputtingsslag is dat geweest zeg!

Maar het eerste kindje is er nu dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd Mimi! Ik hoop dat het een beetje met je gaat na deze heftige dagen!

15. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Een prachtig begin van de maand oktober met mimi haar zoontje he! Nu maar hopen dat de rest snel mag volgen!

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wat fijn dat hij er eindelijk is!!! De eerste oktoberbaby op 1 oktober, hoe mooi is dat!!! Dat er inderdaad maar snel veel gezonde baby's mogen volgen!!

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Goeiemorgen iedereen, ik heb vannacht fantastisch geslapen. Zo ongewoon! Hoe is het bij jullie allemaal?

Ik moest gisteravond nog naar een familiefeest, was leuk maar wel vermoeiend. Toen ik daarna in bed kroop was de baby superactief en voelde ik haar echt op plekken waar ze nog nooit geduwd had, echt heel laag. Toen kreeg ik ook veel harde buiken. Een uurtje daarna merkte ik dat ze plots met de voetjes naar de andere kant lag, dus ze was gewoon aan het draaien geweest rond haar as, vandaar al het gewoel. Voor de rest helaas nog niks gebeurd vannacht...

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Goedemorgen! Hier ook een goede nacht gehad ondanks veel gezeik gisteren (schoonouders, te lang verhaal).

Eerste oktoberkindje is geboren!! Zo leuk!!!

Wat een apart gevoel lijkt mij dat Moby! Als ze ineens omgedraaid is haha.
    Jij ook bijna 40 weken!!
    Het begint voor iedereen nu toch wel spannend te worden!!

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Goedemorgen :)

Moby fijn dat je zo goed geslapen hebt!

Bagheera aah wat rot dat het niet is meegevallen bij je schoonouders!

Hier is alles rustig, de kleine is wel al twee dagen erg druk, de hele tijd wriemelen :)
    Ik heb ook sinds gisteren nogal last van m'n hormonen :p
    Gisterenavond wist ik echt met mezelf geen blijf, ik verveelde me maar had absoluut nergens zin in.
    En vanochtend was ik helemaal uit m'n humeur, met dikke tranen, omdat ik honger had en m'n man niet snel genoeg kwam ontbijten :)

20. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oeh Oeh volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren 😄 Haha helemaal blij nu! Officieel nog 4 dagen maar vandaag/vanavond zou mooi zijn :)

Deel Deze Pagina