Mimi je hebt alles gedaan wat je kon doen! En dat is wat jou een goede moeder maakt! Laat het gaan en geniet van de kleine! Mijn vliezen zijn zojuist gebroken!! Voelde water aankomen en stond gelijk op opgevangen en het is rood met slijm dus gelijk de verlos gebeld. Ze komt er nu aan poeh ik schrok me een hoedje!
Bagheera - het gaat goed hoor, complicaties blijven wel. Woensdag ben ik 38 weken. Anonimo - kan me voorstellen dat je schrok. Benieuwd of er al iets op gang is. Succes de komende dagen.
anonimo wat spannend! Dan gaat he tdus gauw gebeuren, veel succes! moby ik duim dat je vliezen niet breken, duim jij dan ook voor mij? Moet morgen ook met de bus naar het ziekenhuis Langs de andere kant, hey, dan zijn het tenminste de zetels van de bus die vuil zijn en niet je eigen autozetels :-D
Update: Alles was goed was oud bloed van de slijmprop die ik dus gisteren al deels was verloren. Hier nog geen wee te bekennen maar grote lans dat hij er binnen 22 uur is vandaag maar beetje lopen en kaartjes schrijven en vanavond komt de verloskundige weer. Stiekem zou het voor de dames toch fijn zijn als de vliezen breken dan begint het! De hoeveelheid is ongeveer een kopje dus als je een maandverband in doet dan heb je het grootste deel opgevangen. En zwarte kleren aan haha dan zie het niet.
Oh Anonimo!!! Wat spannend!! Dan ben je hoogstwaarschijnlijk morgen dus mama!!!!! Lynn hoop dat ze je eerder willen helpen. Volgens mij staan ze er vanaf 38 weken meer open voor. Al verschilt het natuurlijk per gyn/vk Pinkie haha zo kun je het ook bekijken Ik mag morgen weer op controle. Ben overmorgen 39 weken. De week erna moet ik op do, ben de dag ervoor 40 weken. Geloof dat ze dan gaan kijken als ik dat wil of ze kunnen strippen
Jaaaaa anonimo!!!! Baby nr 3 op komst!!! Pinkie misschien zeiltje meenemen? haha Lynn ik hoop dat ze er nu wel meer voor open staan. Want ook voor jou is het superzwaar!
Lynn: Ik ben benieuwd voor jou: zou toch fijn zijn als je weet dat er binnenkort een einde aan komt, zeker met al je klachten. Anonimo: Superspannend! Veel succes! Ik wist niet dat het vruchtwater nog maar ongeveer een kopje was, dacht dat het veel meer zou zijn Ik ben terug thuis van de monitor in het ziekenhuis. Ben blij dat ik de busrit droog overleefd heb Pinkie: ik zal voor je duimen morgen als jij op de bus zit...haha, is toch spannend hoor! Ik heb 2 keer 40 minuten aan de monitor moeten liggen, duurde erg lang! De reden daarvoor was omdat de baby het nodig vond om net een dutje te doen tijdens de eerste 40 minuten, waardoor ze dus te weinig bewoog en ik opnieuw moest...Daarvoor moest ik eerst wat cola drinken en de tweede keer was het gelukkig wel goed. Voor de rest weet ik niets meer dan vorige week, dus we wachten verder af...Woensdagochtend moet ik terug aan de monitor, dan gaan ze ook kijken of er ondertussen al ontsluiting is. Indien niet, moet ik die avond al binnengaan voor het 'voorbereidend werk' om donderdagochtend te kunnen inleiden.
Waarom moest je aan de monitor moby? Gewoon standaardprocedure met 40 weken? Update van Lysta: Zaterdag is ook de tweede topic-baby geboren, een prachtige dochter!
♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 28 september ♡ Lysta, 30 jaar, Verassing, bevallen 01-10-2016 ♡Bagheera, 30 jaar, Meisje, voorspelling: 16 september (volle maan) 2 oktober ♡ Daan3, 25 jaar, Meisje 3 oktober ♡ Moby123, 27 jaar, Meisje, voorspelling: 40+ week, hoopt week 39 4 oktober ♡ ManSte, 26 jaar, Jongen 6 oktober ♡ Anonimo, 27 jaar, Jongen, voorspelling: uitgerekende datum (of kalenderweek 38) 7 oktober ♡ Pinkie, 28 jaar, Jongen, voorspelling: rond 40 weken 8 oktober ♡ Sulley, 31 jaar, Meisje 9 oktober ♡ Hay Lin, 26 jaar, Meisje 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar, Meisje, voorspelling: 18 oktober, tussen week 41 en 42 ♡ Mimi1988, 28 jaar, Jongen, bevallen 01-10-2016 13 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar, Meisje 14 oktober ♡ Taj87, 29 jaar, Meisje voorspelling: 29 september (week 38) 18 oktober ♡ Biientjeee, 24 jaar, Jongen 19 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Flindertje, 27 jaar ♡ Veroontje, jaar, Jongen 20 oktober ♡ Lynn, 29 jaar, Jongen 21 oktober ♡ Mijntje1990, 26 jaar ♡ Rosalyn, 23 jaar, Meisje, inleiding 09 oktober, voorspelling 11 oktober 28 oktober ♡ Bien1990, 25 jaar, Jongen, voorspelling: week 38 (totaal: 19, 1 verassing, 8 jongens en 9 meisjes) ** Sterretjes ** * Marissie * Pandavliegen
Lysta: Van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Pinkie: Ja, blijkbaar is dat standaard gewoon om te checken of alles nog goed gaat met de baby en het verantwoord is om verder overtijd te gaan. Ik vind het wel vervelend eigenlijk...ik heb wel betere dingen te doen dan mij constant naar het ziekenhuis te moeten begeven in week 40. Slapen bijvoorbeeld, haha. En poetsen
@Lysta: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hier dacht ik vanmorgen dat het begonnen was, had ineens pijn in mijn rug en vanmorgen ook al een paar keer voorweeen achter elkaar. Maar is vals alarm, alle rust is weer teruggekeerd, haha. Eigenlijk mag het vandaag ook niet, want mijn vriend heeft vandaag zijn allereerste werkdag van zijn nieuwe baan. Ik zie mezelf al helemaal bellen op zijn eerste dag: "Kom je thuis..." xD
Gefeliciteerd Lysta! Ben benieuwd naar je verhaal! Vervelend als je voorweeen hebt en het niet doorzet..die spanning blijft dan hangen. Update: Nog geen weeen..ga zo even slapen en de rust pakken die ik kan pakken. Heb wel alle enveloppen geschreven haha.
Haha goed bezig anonimo en slaap lekker 😃 lysta gefeliciteerd meid met je dochter!!! Hoop dat je lekker aan het genieten bent. hay Lin kan me voorstellen dat dat niet zo'n beste timing zou zijn. Maar zijn baas wist ervan en was begripvol toch? moby fijn dat alles goed was. Maar snap dat je je tijd liever anders wilt besteden
Hay Lin jammer dat het niet doorzette, wie weet vannacht! Anonimo pak je rust maar nu het nog kan! Moby ja dat kan ik me voorstellen, vooral als je elke keer met de bus moet! Ik heb mijn beweging voor vandaag al,gehad, net heen en weer naar het dorp gelopen voor postzegels, en het postkantoor was toe, haha :-D Schijnt dat beweging de bevalling kan opwekken, laat maar komen dan
Hay-lin balen dat de weeen niet doorzetten! Hopelijk duurt het niet lang meer. Anonimo hoe gaat het bij jou? Pinkie wandelen is altijd goed haha! Dankzij jouw berichtje bedenk ik me dat ik nog geboortezegels moet bestellen! Gelijk maar even doen haha Moby fijn dat alles goed was. MAar zoals al door de anderen gezegd: ook ik kan begrijpen dat je je tijd beter kan besteden.
Hay Lin: Spannend, zo'n voorweeën. Jammer dat ze niet doorzetten. Hopelijk kan je goed rusten nu. Bagheera: Hoe gaat het bij jou? Nog niet te ongeduldig?
@Julia: Klopt, ze waren wel begripvol! Hoort bij het leven, zeggen ze en de laatste tijd waren er steeds meer jonge vaders daar aan het werk. Dat vonden ze juist leuk. Ze hadden juist nog een uitje gehad met aanhang en kids. Lijkt me leuk om daar in de toekomst ook aan mee te kunnen doen. ^^ Maar toch op zo'n eerste dag was het gewoon niet zo handig geweest, haha. @Pinkie: Goed bezig! Wat wij zwangere vrouwen al niet doen om de weeen te stimuleren, haha! Ik herken het wel.
Moby nouuuu mijn geduld begin met wel een klein beetje op te raken..zeker nu er twee dames bevallen zijn en er weer iemand bezig is haha! Maarrr we wachten rustig af..woensdag maar even goed overleggen met de vk.
Update: Nog geen weeen noch krampen..verloskundige is net geweest en voor morgenochtend 8 uur geen weeen zijn moet ik naar het ziekenhuis voor controles. Vanaf dan ben ik medisch en gaan ze pas na 48 uur inleiden.. weer wachten dus..