Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Waardeloos Anonimo! Ik duim ook dat het vannacht alsnog begint!

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Pfff Anonimo wat vervelend! Kan me voorstellen dat je flink ongeduldig bent ondertussen!

Hier weer zoals wel vaker 's avonds korte krampjes in mijn onderbuik, maar daar verwacht ik ondertussen al niks meer van :-D
    Morgen controle, ik ben benieuwd!

3. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mini update: onregelmatige (rug) weeen

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    #3204 julia26, 4 okt 2016
    Laatst bewerkt: 4 okt 2016
    Hoop dat de weeen toch nog regelmatig zijn geworden Anonimo! Fijn dat je ons op de hoogte houdt. En sterkte!

Pinkie succes bij de vk vandaag. Ik moet ook vanmiddag. Net als jij wel krampen en harde buiken, maar niks serieus. Jij bent natuurlijk ook een week verder.

Hier weer een rotnacht, bah. Maar mag niet klagen. Want de 3 nachten hiervoor waren best oke. Misschien morgen weer en vanmiddag nog een dutje :)

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Anonimo - hopelijk nu wel regelmatige weeen :)

Julia - jammer dat de goede nachten zich niet voortzetten.
    Inderdaad vanmiddag maar lekker even slapen.

Hier - slapen gaat nog goed gelukkig, wel ook heel onrustig in mijn buik.
    Vandaag gezellig dagje met mijn moeder. Nog even shoppen en hier thuis nog wat kleine klusjes doen.

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Anonimo hopelijk zijn ze inmiddels regelmatig of heb je misschien al een kleine in je armen aan!!

Pinkie succes bij de vk vandaag!!

Julia balen van je waardeloze nacht :( hopelijk kun je vanmiddag beetje bijslapen.

Lynn veel plezier vandaag met moeders!

Hier sinds gisteravond en vannacht weer veel harde buiken. Maarja, ik reken maar nergens op. Allemaal voorwerk, hopelijk doet het wat voor morgen en kan ik gestript worden.

7. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Pinkie: Ik ben benieuwd voor je controle straks.
    Bagheera: Ik hoop inderdaad dat de harde buiken al voor wat verweking of ontsluiting zorgen zodat ze goed gaan kunnen strippen...of misschien is dit wel echt het begin? Spannend!
    Anonimo: Heel veel succes!
    Hier: Nog helemaal niks! Ik ga me er maar bij neerleggen dat ik ingeleid ga worden, want ik denk niet dat er op één dag ineens iets gaat veranderen, ik voel me helemaal niet anders of zo.
    Mijn man heeft gelukkig morgen wel al verlof genomen, dan kan hij mee op de laatste controle 's morgens en door de dag nog voor wat afleiding zorgen voor als ik 's avonds moet binnengaan in het ziekenhuis...Ik begin wel zenuwachtig te worden!

8. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Van harte gefeliciteerd Lysta!

Anonimo ik hoop dat het vannacht toch op gang is gekomen! Ben benieuwd.

Succes bij de vk vanmiddag Pinkie en Julia!

Spannend Moby! Wel heel erg fijn dat je man vanaf morgen dan bij je is.

Hier is het rustig. Gisteren voor het eerst voorweëen gehad en de hele dag veel harde buiken. Controle was weer prima, kleine man ligt al met zn hoofdje vast in mn bekken.

9. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    moby ik hoop.voor je dat het alsnog plots vanzelf begint!

Bientje goed dat de kleine al helemaal ingedaald is! En voorweeën betekenen toch dat je lichaam al ergens mee bezig is he :)

Controle hier was gewoon goed, mijn buik groeit wel al twee weken quasi niet meer, maar daar lijken ze zich geen zorgen over te maken.

Ik mocht zelf kiezen of ik een inwendig onderzoek wou, heb ze toch maar eens laten kijken :)
    Maar alles zit nog hoog en droog en potdicht :p

Vrijdag moet ik terugkomen voor een monitor, en vanaf dan twee a drie keer per week. Ze laten je hier Max 10 dagen overtijd gaan.
    Ik hoop wel echt dat mijn lichaam het gewoon zelf nog even doet, want ik wil helemaal niet ingeleid worden :(

10. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Bien: Fijn van de goede controle.
    Pinkie: Dezelfde regeling als bij mij dus. Jammer dat alles nog potdicht zit, dat is bij mij dus ook nog het geval. Stiekem hoop je toch dat er al iets gebeurd is in je lichaam. Ik snap dat je liever niet ingeleid wilt worden. Wel fijn dat dat bij jou voorlopig niet nodig is.

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    lynn veel plezier met je moeder!

bagheera hoop inderdaad dat het voorwerk niet voor niks is en dat je kleintje zich nu snel aandient!!

moby dat lijkt mij ook heel raar om een datum te hebben en samen het ziekenhuis binnen te gaan in de wetenschap dat je er met zn drietjes weet uit zult komen. Fijn dat je man morgen ook vrij is.

bien fijn dat je weer goedgekeurd bent!

pinkie denk inderdaad dat dat protocol in Belgie anders is. Hier alleen aan de monitor als je zelf aangeeft dat je de baby niet goed meer voelt. Balen dat er nog niet veel gebeurt, maar kan nog makkelijk. Vk zei dat 80% van de baby's te laat komt

hier mijn controle was ook goed. Hoofdje ligt al heel diep en muurvast. Kan maar 1 kant op en dat is de uitgang ;) maar die heeft er volgens mij ook nog niet zoveel zin in hoor. Zit nog wel goed daarbinnen. Volgende week donderdag mag ik weer

12. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Update:

Vanochtend in het ziekenhuis aangekomen, bleek al 5 cm ontsluiting te hebben. Maar de vliezen waren toch nog intact, alsnog gebroken, en baby had gepoept. Het kopje was bloed dat ik maandag verloor en geen vruchtwater. Heftige weeen gingen gewoon door en nu iets regelmatiger. Gekozen voor een epiduraaal sinds 11 uur en verdere ontsluiting afwachten. Momenteel 7 cm het is wachten en wachten thank god zonder rugweeen

13. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ooooh Anonimo wat spannend meis!!!!! Hopelijk komen de laatste centimeters snel. Zet m op!!!! Nog even en je bent mama!!!

14. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Wat fijn om ons op de hoogte te houden, Anonimo! Zet hem op! Vandaag heb je je baby in je armen!

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Julia klinkt goed dat de baby al zo diep ingedaald ligt! Heb je er ook last van?

Anonimo wat spannend! Veel succes met die laatste centimeters!

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    pinkie last in de zin van dat ik veel druk van onderen voel en soms steken achter mijn schaambot en in mijn vagina :) maar ach, mijn ribben hebben het nu weer iets minder zwaar te verduren haha. Hoort er allemaal bij

17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wat fijn dat de controles goed waren dames! En dat de meeste kindjes toch mooi ingedaald zijn!
    Ik hoop zo erg mee dat er weinig dames ingeleid hoeven te worden en de lieve baby'tjes vanzelf komen!

Spannend anonimo! Vandaag jullie kindje!

Gisteravond zijn we thuis gekomen. Kraamhulp even geweest voor de opstart. Ze waarschuwde ons al voor een slechte nacht omdat op dag 3 en 4 de darmpjes harder gaan werken. Dan is alle vruchtwater uit de darmen en gaan ze beginnen aan de melk. Ook zijn darmpjes bijna nooit volgroeid als de. Abys geboren worden. Ze hebben nog niet de bacteriën die wij hebben.
    Van half 11 tot 3 heeft meneer liggen huilen. Zo veel kraampjes. O zo zielig! Uiteindelijk na van alles geprobeerd te hebben, hebben we de vk gebeld. Die vertelde ons hoe we moesten inbakeren met een hydrofiel. Dat vond meneer erg fijn en werd er rustig van. Al met al vier uurtjes geslapen en toen kwam de kraamhulp al.

Pak dus alle rust die nog pakken kan ;) een bevalling is top sport en deze nachten ook ;)

18. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik ga meteen al eens opzoeken hoe ik moet inbakeren ;)

Hier zijn ze net onze schommelstoel komen leveren, ik ben er helemaal blij mee ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,2 KB
      Weergaven:
      3
  19. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Eventjes snel: anonimo spannend!!! Hopelijk snel je kleintje in je armen!!

20. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Anonimo - hopelijk ben je al bevallen..

Pinkie - wat mooi zo dat boekenhoekje met je stoel erbij..

@ Hier - dagje met mama was heel gezellig, hebben weer hele leuke stofjes uitgezocht waar ze nog weer van die leuke broekjes van gaat maken..

Deel Deze Pagina