Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    mimi aah zielig van de krampjes! Wel fijn dat jullie nu samen thuis zijn. Hoop dat je een lieve kraamhulp hebt die je goed in de watten legt en dat jullie heerlijk mogen genieten ondanks de drukte en moeheid :)

pinkie mooi geworden!!!

lynn fijn dat je een leuke dag gehad hebt en dat jullie goed geslaagd zijn!

anonimo hoe is het met je????? Hoop dat je inmiddels bevallen bent!!!

moby succes vandaag!! Vanavond word je ingeleid toch? Hoop dat de zenuwen nog een beetje te doen zijn. Lekker rustig aan vandaag met je man.

bagheera alles nog rustig? Hopelijk kan je vandaag gestript worden en zet dat de boel in gang

2. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    #3222 moby123, 5 okt 2016
    Laatst bewerkt: 5 okt 2016
    lynn: Fijn dat je moeder nog leuke stofjes gevonden heeft voor broekjes te maken :)
    Pinkie: Ik vind het echt een hele mooie stoel, leuk zo'n voorleeshoekje!
    Mimi: Fijn dat je ons op de hoogte houdt, daar kunnen we veel van bijleren ;)
    Hier: Helaas nog niets gebeurd vannacht (edit: behalve dan dat ik nu net weer moest overgeven, maar dat gebeurt wel vaker), dus ik maak me stilaan klaar om aan de monitor te gaan liggen...Ben wel benieuwd wat ze nu juist gaan zeggen over vanavond: Wanneer ik juist moet binnengaan en zo. Tot nu toe heb ik eigenlijk weinig uitleg gehad.

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    lynn fijn dat je nog een lekkere dag hebt gehad! En ben benieuwd wat je moeder gaat creëren!

Moby spannend! Wordt je gebeld ofzo? 9; moet je vandaag sowieso terug?

Julia hier idd alles nog rustig. Slechte nacht gehad, veel liggen piekeren. We zullen vanmiddag zien...ben benieuwd! Heb zo'n vermoeden dat er nog steeds niks gebeurd is.

4. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    moby waarom werd jij ook weer nu ingeleid? Of is dat je eigen keuze?
    Stom dat er niks meer gebeurd is!

Bagheera pfoeh, 41weken alweer voor jou! Ik kan me voorstellen dat je nu echt wel flink ongeduldig bent! Is er bij jou al een plan van aanpak?

Ik heb heerlijk geslapen vannacht, nu pas een kwartiertje wakker!

5. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ooooh heerlijk zeg pinkie!!! Dat leek mij ook wel wat, slapen :) maar dat was hier weer niet al te best. Net terug van zwangerschapszwemmen dus misschien kan ik straks nog even lekker liggen. Vaak helpt dat wel als je lichamelijk ook moe bent

6. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Wat spannend van Anonimo. Hoop zo dat ze inmiddels mama is :).

Lijkt me heel dubbel als er al gesproken wordt over inleiden (las het bij meerdere dames). Kan me voorstellen dat je liever wil dat je lichaam het zelf oppakt.

Wat fijn om van je te horen Mimi en bedankt voor de waarschuwing ;). Gaat het verder wel goed met de kleine man? Hoe is je man eronder?

Pinkie wat een enorm leuk hoekje heb je zo gemaakt!

Ik heb echt geen tempo vandaag. Ben net mn bed uit (ook alleen maar omdat ik wakker werd van de huistelefoon). Wil eigenlijk de buffetkast uitruimen en de ramen lappen, maar heb eeeeeecht geen zin vandaag xD.

7. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dan doe je dat toch gewoon niet Bien ;) ramen zijn toch zo weer vuil! Kan je ze evengoed een keertje minder poetsen :-D

Julia hopelijk nu een lekker dutje, kan zo'n deugd doen als je lekker geslapen hebt.

Ik heb vanochtend wat gepoetst en nu net lekker geluncht. Zo maar even wat rusten en dan hopen dat ik vanmiddag de fut vind om onze (nu bijna lege) slaapkamer op te ruimen en te poetsen.
    Wel net bericht gekregen dat we dit weekend onze bestelde deuren kunnen ophalen! Daar ben ik heel blij mee, want maakte me al zorgen over hoe we in godsnaam onze kat uit de babykamer zouden houden.

Qua haar enzo maakt het me allemaal niet zoveel uit, ik denk dat het wel goed is voor een kindje om in contact te komen met vanalles en nog wat. Maar de kat is gewoon om bij ons in bed te slapen, en was toch een beetje bang dat ie op de kleine zou gaan liggen. Maar zonder deur kan je hem moeilijk buiten houden :-D

8. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Vanmorgen dus aan de monitor gelegen...Baby beweegt nog steeds goed. Het ziet er niet naar uit dat ze snel uit zichzelf zal komen. Ik heb jammergenoeg ook nog steeds geen ontsluiting.

Pinkie: Ik word nu al ingeleid omdat de baby aan de zware kant geschat is en mijn vaste gyn haar inleidingen altijd op een donderdag doet en ik anders het risico loop om pas volgende week donderdag ingeleid te kunnen worden (dan zou ik 10 dagen overtijd zijn). Dat risico wou mijn gyn absoluut niet lopen met een grote en zware baby. Vandaar dus.

Omdat ik nog geen ontsluiting heb, moet ik vanavond om 20.00u al binnen voor de 'pre-inductie'. Dan krijg ik tabletjes die de baarmoeder helpen week maken, zodat ze hopelijk morgenvroeg m'n vliezen kunnen breken. Net zoals bij mimi kan het een dag of 3 duren hebben ze gezegd, dus ik bereid me mentaal voor op een lange bevalling.

9. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat een koppige kleintjes hebben wij he Moby! Het is gewoon veel te lekker bij mama denk ik ;)

Ik hoop voor je dat het allemaal goed meevalt! Als je op vrijdag nog in het verloskwartier bent, ben ik daar ook, haha :-D

10. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja ! Gisteren om 18:09 is Teun geboren!

11. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dikke proficiat Anonimo! Nu volop genieten!

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    moby spannend allemaal hoor!!! Maar voor jou zijn hoe dan ook dus ook de laatste dagen in gegaan! Zou grappig zijn als je Pinkie daar nog tegen komt :)

Jaaaaaaa anonimo gefeliciteerd!!!!!!! Hoop dat alles goed met jullie is! Geniet van je zoon!!

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gefeliciteerd anonimo!

Onze man doet het goed Bien. Vl is helema verliefd. Ik heb last van mijn hormonen. Kan om alles janken en voel me een beetje down.. hoort een bij zei de kraamhulp. De hulp blijft nog tot maandag. Dat is fijn.

Spannend Moby, de inleiding. Maar komt vast goed. Hopelijk maken de pilletjes je Bmm week!

14. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd anonimo!!!!! Wat fijn! Geniet van jullie kleine man!!

Hier kleine update: Vandaag controle. Nog steeds geen ontsluiting.
    Nu hartfilmpje + echo en dan gelijk afspraak maken voor inleiden. Waarschijnlijk vrijdag.
    Beetje baalmomentje.

15. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Gefeliciteerd met de geboorte van Teun :)

16. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Anonimo: Super gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!
    Bagheera: Stom dat je nog geen ontsluiting hebt, ik snap dat je baalt. Zeker omdat jij al het verste bent en nog steeds niet bevallen bent, dat moet heel frustrerend zijn voor jou. Ik hoop dat je kleintje heel snel komt!
    Mimi: Die huildagen horen er naar het schijnt echt bij. Daar heb ik ook wel wat schrik voor. Blijkbaar moeten je hormonen terug naar een normaal niveau zakken en daardoor voel je je zo vreselijk down. Maar het gaat helemaal goed komen, hoor!
    Pinkie: De kans is groot dat ik vrijdag nog op het verloskwartier ben. Als je iemand onwijs hoort gillen, kan het best zijn dat ik dat ben, haha!

Binnen een uurtje vertrekken we naar het ziekenhuis. Ik zit hier nu wel echt te stressen...maar komt goed (hoop ik) :)
    Mijn man blijft normaalgezien wel bij me vannacht, daar ben ik blij om. Ik weet niet of ik jullie op de hoogte ga kunnen houden, hangt ervan af hoe het allemaal gaat verlopen natuurlijk. Als ik hier een tijdje niets meer schrijf, weet dan dat ik aan jullie allemaal denk!

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    moby spannend meis! Ik hoop dat het allemaal goed en snel verloopt dat jullie snel jullie kleine meid in jullie armen mogen hebben!

Mimi ik hoor iedereen idd over kraamtranen, dus hoort er helemaal bij. Het is ook allemaal best heftig geweest!

Hier was ctg goed. Uit de echo bleek dat ik laagnormaal zat in hoeveelheid vruchtwater. We hebben besloten tot inleiden. Mag me zaterdag melden om 8uur.
    Verlies ik net (een deel van?) mijn slijmprop....dus wie weet is inleiden toch niet nodig...

18. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @anonimo: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Nu lekker genieten!!

@Mimi: Hoort erbij, gaat vanzelf weer over! Lekker laten komen die tranen. :)

@Bagheera: Zou mooi zijn als het alsnog vanzelf op gang komt!

@Moby: Succes!!

19. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hello! Nou meiden ik heb aan jullie gedacht !

@bagheera, het begon bij mij ook met de slijmprop! Poeh de 42 weken..respect hoor. Pak je rust voor het inleiden!

@moby succes ik denk aan je!

@pinkie good luck en denk ook aan jou!

@mimi tranen horen erbij lieverd maar geef aan zodra je je er zorgen over maakt alles is goed wat je denkt

Dank voor jullie felicitaties en sorry als ik iemand vergeet❤️

20. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Van harte gefeliciteerd Anonimo!!!

Heel veel succes voor Moby en Bagheera! Hoop dat het allemaal soepel gaat verlopen bij jullie.

Ah stomme hormonen. Het schijnt inderdaad op geijkte tijden voor te komen tijdens de kraamtijd Mimi. Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Het lijkt me trouwens ontzettend vertederend om je vriend zo verliefd te zien op de kleine :).

Deel Deze Pagina