Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dit weekend komen er dus zeker een paar baby'tjes bij! Zet hem op Moby, Rosalyn en Bagheera!

Dames, ik hou jullie op.de hoogte of ik Moby morgen hoor gillen op het verloskwartier (Hehe ;))

Ik kreeg vanochtend al een berichtje van mijn man of alles toch nog,wel ok was, want hij had een onrustig,gevoel. Ik hoop dat zijn voorgevoel iets zegt, maar ik vrees er een beetje voor :-D

Anonimo hoe verloopt de kraamtijd tot nu toe voor jou? :)

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Hier nog steeds alles rustig. We gaan gewoon aftellen tot zaterdag ;)

Pinkie wie weet zegt het wat ;) hopelijk duurt het niet lang meer!

Bien hoe is het met jou?

Mimi en met jou? En de wond? En de kleine natuurlijk ;)

Anonimo ook ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat?

Moby al een mooi kleintje in je armen??

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Spannend dames!

Met de kleine gaat het goed. Vannacht een goede nacht gehad.
    Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met de vk wat betreft mijn angsten en gevoelens. Heel normaal. Lekker de tranen maar laten gaan en ondertussen genieten van het mooie mannetje!
    Vl moet straks even weg voor zijn werk. Mijn schoonmoeder komt dan even bij me zodat ik niet alleen ben en eer.

De wond geneest goed. Ziet er mooi uit. Nog wel wat pijnlijk soms.

Ben benieuwd wanneer het volgende baby'tje komt!

4. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Update na 36 uur zonder slaap:
    Pinkie, je gaat me niet horen gillen, want ik ben vanmiddag om 13.40u bevallen van Elise. Het was een hele heftige bevalling door de pre inductie. Mijn lichaam reageerde meteen. Ik ben gisteravond om 8uur binnengegaan. Vervolgens om de twee uur 3 keer 2 tabletjes ingebracht gekregen en vrijwel onmiddellijk weeen gekregen. Vanmorgen om 7uur nog maar 2cm ontsluiting, maar zulke heftige weeen dat ik rond 10uur om epidurale heb gevraagd omdat ik dacht dat het een eindeloos lange bevalling zou worden. Het gekke is dat mijn contracties gedurende de hele bevalling nooit regelmatig zijn geworden, dus zelfs de vroedvrouwen dachten dat ik nog steeds in de beginnende bevallingsfase zat en snapten niet dat ik al zoveel pijn had. Maar ik voelde natuurlijk dat het wel erg hevige weeen waren, dus begon aan mn eigen kunnen te twijfelen. Om 11 uur keken ze nog eens...bam, 9 cm ontsluiting en vroedvrouwen die helemaal paf stonden! Blijkbaar waren mn weeen heel weinig in aantal, maar heel hevig. Dus had ik dat eerder geweten, was de epidurale niet nodig geweest. Uiteindelijk mocht ik pas beginnen persen om 13u omdat mn weeen nog steeds niet regelmatig waren en niemand er iets van snapte hoe dat nou kon. Na een kleine 40minuten persen was Elise er dan al! Achteraf wel goed gelachen samen met de vroedvrouwen en excuses gekregen omdat ze eerst dachten dat ik kleinzerig was, maar dat draaide dus anders uit. Wat een avontuur! Heb nog steeds niks geslapen en ben wel ingescheurd onderaan, ben echt doodop nu, maar w genieten volop van onze prachtige dochter.
    Succes aan de dames die nog moeten komen of die ondertussen bezig zijn! Het is het echt waard! Oh en ze is helemaal niet zo extreem groot of zwaar:50cm en 3495g is perfect voor zelfs nog een maatje 50!

5. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Proficiat Moby! Lekker genieten nu van jullie dochter!

6. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu! Mooie naam ook :)

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd moby! En wat een verhaal!
    Nu lekker genieten van je mooie gezinnetje!!

@mimi: fijn dat het zo goed gaat. En zo te horen heb je een hele fijne vk!

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gefeliciteerd Moby! Lekker genieten :)

9. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Van harte gefeliciteerd Moby! Mooie naam!

Fijn dat het goed gaat met jou en de kleine Mimi.

Vandaag 37 weken. Mag vanaf nu fijn met mn eigen vk's bevallen. Het rommelt aardig de afgelopen dagen en ik moet echt een pas op de plaats maken. Vanaf nu maar echt rustig aan gaan doen..

10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Deze ochtend na een heel avontuur aan de monitor gelegen (bus reed niet door staking, Hoewel hij niet bij de afgeschafte bussen stond, uiteindelijk dan maar.veel te dure taxi gebeld).
    Monitor was helemaal ok, baby is nog heel blij in m'n buik :) er waren vrij veel harde buiken te zien, maar die voel ik eigenlijk niet :)
    Bij het inwendig onderzoek heeft de dokter geprobeerd te strippen, maar dat lukte nog niet. Zijn woorden waren 'je baarmoederhals is nog heel lang, de buitensteond is open, maar de binnenste niet'.
    Deed wel flink pijn en daarna even last gehad van krampen, maar denk niet dat die iets betekenen :)

Heb er wel echt lang gezeten, want mijn bloeddruk was bij het binnenkomen wat te hoog (wss door de stress) en na het bezoek van de dokter nog steeds (ahja, die man deed me pijn :p) dus moest blijven tot ze een normale meting hadden.
    Vond het een beetje overdreven, want urine was goed, ik.voelde me goed en mijn bloeddruk was 13/9, zo hoog is dat nu ook weer niet :-D

Bien proficiat met de 37 weken! :)

11. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Pinkie, fijn van de goede controle. Vervelend he, die bloeddruk. Ik vind het ook soms wat overdreven, zeker als je wat stress hebt voor een controle. Pfoe! Wat is het hier druk. Continue lopen er kinesisten, vroedvrouwen, gyns, verzorgenden, poetsvrouwen en dergelijke mn kamer binnen en buiten voor allerlei dingen. Straks de bezoekuren dat wordt ook nog druk. Veel geregel allemaal! En ondertussen Elise die constant aan mn borst wilt hangen, haha!

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Vervelend die drukte Moby! Heb jij de gekke, blonde dokter toevallig al gezien (een assistent denk ik). Die zat vanochtend op het verloskwartier, maar ik vond dat echt zo'n gekke man. Leek zelf,de hele tijd super zenuwachtig :-D

13. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Haha pinkie, nee die heb ik niet gezien denk ik :) ondertussen zijn er wel nog verschillende andere personen voor vanalles langsgeweest, waaronder ook die van Kind en Gezin. Ik hoop dat het in het weekend iets minder druk gaat zijn.

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gelukkig dat alles goed was pinkie!

Die drukte herken ik moby. Was hier in het zh niet anders... Je wordt zo geleefd. Wilde daarom toen ook graag naar huis, meer rust.
    Hoe lang moet je blijven?

Gefeliciteerd met je 37 weken bien en pinkie met 40 weken!

Ons mannetje zit nog 300gram onder het geboortegewicht. Hopelijk volgende week ergens naar buiten. Blokje om. Hij moet eerst weer op gewicht zijn. Merk zelf dat ik daar wel aan toe ben. Maandag is de hulp er voor het laastst. Ze mag van mij nog wel even blijven. Zo fijn!

15. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Mimi: normaalgezien mogen we zondag rond de middag naar huis, daarna komt er nog elke dag even een vroedvrouw aan huis. Ons dochtertje is ook al 160g afgevallen op 1 dag tijd, maar ja...ze had juist goed in haar luier gedaan toen ze op de weegschaal moest :)

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Even snel tussen door. Rest volgt later. Vandaag is onze dochter Mila geboren!!!

17. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ooh proficiat Julia!

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Julia gefeliciteeerd!!!!!!

Hier ook even kleine update: verloskundige is net geweest. Verlies waterig oud bloederig afscheiding of vruchtwater. Twijfel of de vliezen zijn gebroken. Nu wel krampen etc proberen te slapen haha!
    Half 8 contact , maar het wordt wrsch geen inleiden!

19. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Julia: van harte proficiat!
    Bagheera:goed nieuws dat ze niet gaan moeten inleiden! Succes!

20. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Gefeliciteerd Julia!!!!

Spannend Bagheera, heel veel succes!

Deel Deze Pagina