Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Succes vandaag Bagheera!

Julia ik ben benieuwd naar jouw bevallingsverhaal, is plots toch best snel gegaan dan?

Ik word steeds ongeduldiger, maar ik probeer het van me af te zetten. Ik ga er niet meer vanuit dat ie vandaag of morgen komt, heb m'n hoop gevestigd op nieuwe afspraak dinsdag. Dan is alles mss al wat meer verweekt en kunnen ze wel strippen?

2. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Nogmaals gefeliciteerd Julia!!!

@Bagheera: Succes vandaag!

Het word bij mij steeds erger. De rugpijn zit nu aan twee kanten en mijn buik is zo zwaar dat het erg zeer doet in mijn zij als ik in bed lig. Vooral te lang op 1 kant. Vorige nacht was echt een hel, veel last gehad van die spierpijn / rugpijn en daarna begonnen ook nog de voorweeen. Ik dacht dat het begonnen was en had mijn vriend wakker gemaakt, maar achteraf bleek hij helemaal niet echt wakker te zijn geweest haha. :p Maar goed ook, want het was vals alarm.

Vanmorgen weer migraine gehad. Toen dat een beetje was weggetrokken ben ik nog heel even in het dorp naar de kledingbeurs geweest en heb daar voor 5 euro nog een paar rompertjes, een broekje en een shirtje gevonden. Maar na 15 minuten was ik moe en ben ik weer weggegaan.

Ik hoop dat het een dezer dagen wel gebeurd. Dinsdag ben ik uitgerekend.

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Vervelend Hay Lin dat je je zo slecht voelt! Hopelijk betekenden de voorweeën gisteren toch iets en beval je gewoon vannacht ;/)

Ik heb echt een rotdag vandaag... begon nochtans goed, was heerlijk weer en ik was lekker boodschappen gaan doen. En toen reed ik op de parking van de supermarkt tegen een andere geparkeerde auto. Niet zo erg dacht ik, een kras op de bumper.
    Eigenaar gaan zoeken, afgesproken met die vrouw op het in de minne te regelen en haar mijn gegevens gegeven.

Kom ik thuis, krijg ik telefoon van haar echtgenoot. Meteen heel aanvallend, wou mijn verzekeringsgegevens, dreigde met een PV voor vluchtmisdrijf etc...
    Met m'n man dan bij die mensen thuis gaan kijken, schade leek inderdaad wat erger te zijn dan we dachten. Bumper hing een beetje los. En was natuurlijk een Mercedes en hun garagist had er meteen ook grote prijzen op geplakt (die man wou er ook lekker aan verdienen...)
    Dus toch maar verzekeringspapieren ingevuld, pfff... tweede ongeval in fout dit jaar, zal ons een flinke duit gaan kosten.

En sindsdien voel ik me echt rot, huilerig, nergens zin in, bleh!

Ik ben al drie keer beginnen huilen voor niets vandaag :-D ik wil gewoon bevallen!

4. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Pinkie: Wat balen zeg :( Rot dat die echtgenoot zo reageerde.. terwijl je met die vrouw zo te horen een heel ander toon van gesprek had! Probeer het een beetje van je af te zetten, jij bent eerlijk geweest en je hebt je best gedaan om het zo goed mogelijk te regelen!
    En wij zeggen altijd in de familie; het is maar blik. :) Maar goed, wel een duur grapje helaas snap ik uit je verhaal. :(

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gefeliciteerd Julia!

Spannend Bagheera wat het gaat doen! Ik hoop dat jullie allen snel mogen bevallen.

Pinkie, wat balen van je rot dag. Hopelijk slaap je goed en heb je morgen een betere dag.

Ons mannetje is al weer een week oud. Vandaag ook de geboortedag van onze dochter. We zijn met meneertje vandaag voor het eerst naar buiten geweest. Heerlijk om na 1.5 week weer buiten te zijn!
    Net een taartje gegeten op de verjaardag van onze dochter.

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik ben gisteren bevallen van ons kleine ventje..
    Woensdag begonnen met gebroken vliezen, donderdagavond begonnen de serieuze weeen en vrijdagmiddag was hij er..
    Moesten nog 24 uur ter observatie blijven, vanwege langdurig gebroken vliezen, maar sinds vanmiddag zijn we lekker thuis :)

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ow Pinkie wat balen zeg!!!! Altijd zo jammer dat mensen zo reageren! Alsof je het expres doet....

Hay lin balen van je rugpijn en migraine :( hopelijk zet het bij jou nu ook snel dood!!

@mimi: wat moet gisteren dubbel voor jullie zijn geweest... heb je nog iets speciaals gedaan?

@lynn: gefeliciteerd!!!! Lekker genieten samen!!!

Hier gisteren bevallen van onze dochter Mila. Een vrij pittige bevalling omdat ik in een 20-30 min tijd van 2 naar 8 cm ontsluiting ging. Wij zijn lekker een nachtje gebleven en mogen hopelijk straks lekker naar huis!

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Gefeliciteerd Lynn en nogmaals Bagheera ;)

Ik blijf hier zo onderhand precies alleen achter, haha :-D

Gisteren de hele avond zo'n buikpijn gehad, maar ik denk dat het m'n darmen waren. Gepaard met harde buiken.
    Voel me toch wat minder fit de laatste dagen, spierpijn, onmiddellijk moe, ... en zo hormonaal als de pest, alles maakt me aan het huilen :p

9. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Hopelijk laat jullie wondertje ook niet meer lang op zich wachten Pinkie :)

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gefeliciteerd lynn en bagheera!

We hebben gisteren samen met de kraamhulp foto's bekeken van Mila en van de begrafenis. Vl heeft bloemen gehaald die we thuis op de vaas gezet hebben. Kan er helaas nog niet naar toe.
    In de avond hebben we samen taart gegeten.
    Het was goed zo, maar volgend jaar zou ik er wel liever weer wat meer aan willen doen.

11. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh kijk nou! Daar zijn al weer een aantal ukkies bij! Gefeliciteerd mama's! Wat geweldig!

Ook hier is de kleine ondertussen geboren. Afgelopen dinsdag 4 oktober om precies te zijn! Met 38 weken en 4 dagen. Een spontane bevalling.
    Om half 6 smorgens begonnen de eerste weeen en om 12 uur zat ik al op 7 cm. Toen zat ik echter nog thuis omdat de verloskundige toen pas kon komen. (Ook zij had niet verwacht dat het zo snel zou gaan). Dus helaas geen ruggenprik meer. In het ziekenhuis aangekomen was het zelfs al 9 cm en toen ging het helaas een stuk langzamer. Een sterrenkijkertje, wat er toe leidde dat ik 75 minuten heb moeten persen. Dat was echt even heel pittig!

Maar om 15:32 zag onze kleine Abigail (roepnaam Abby) het levenslicht! We zijn zo trots op ons meisje. Ze is nu 5 dagen oud en het gaat echt super. Overdag zeer tevreden. En de eerste nachten gingen ook super. Nu even iets minder vanwege haar darmpjes maar daar slaan wij ons wel doorheen!

Hopelijk duurt het voor de andere dames ook niet te lang meer!

12. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Van harte gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's! Het gaat ineens snel zeg!!

Pinkie wat een naar voorval zeg. Zo irritant als mensen zo een slaatje willen slaan uit een ongeval.

Hier was het gisteravond even apart. Het rommelde al wel wat dagen, maar gistermiddag werd het ineens sterker en kwam er aardig wat regelmaat in. Op een gegeven moment echt heel regelmatig. Toch maar even de vk voor de zekerheid gebeld eind vd avond. Helaas vals alarm, voelde me zo stom. Man zei al dat ik me daar niet druk om moest maken, dat de vk zelf voorstelde om even voor de zekerheid te komen kijken. De voorweëen zijn er nog steeds, soms heel sterk, maar regelmaat is nu een beetje weg. Hoop toch wel echt dat het ook iets doet dit voorwerk...

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Proficiat Taj! Leuke naam!

Mimi toch fijn dat jullie er,even bij hebben kunnen stil.staan! Volgend jaar kan je er vast meer aandacht aan besteden!

Bien spannend seg! Als jij nu ook nog voor mij bevalt dan vind ik het echt niet meer eerlijk hoor, haha :-D neenee, ik gun het je van harte dat het snel begint ;)

14. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Haha Pinkie, ik hoop toch echt voor je dat je snel aan de beurt bent. Zullen we gewoon anders samen deze week gaan bevallen? ;)

15. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gefeliciteerd Taj! Fijn dat alles goed gaat!

Vervelend van de auto pinkie!

Geeft niks Bien dat je de vk hebt gebeld. Beter te vaak dan te weinig.
    Ik hoop dat jij en en pinkie ook snel zullen bevallen.

16. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Dat is waar Mimi, ik ben alleen altijd zo gevoelig ervoor/ bang ervoor dat ik mensen tot last ben. Wil niet onnodig tijd innemen ofzo ;). Moet ik maar aan wennen de komende weken...
    Las net nog over Mila. Fijn dat jullie er in ieder geval echt even stil bij konden staan. Volgend jaar kunnen jullie het hopelijk echt op een manier doen die jullie willen!

Het is echt een gek idee dat sommigen van jullie alweer een week mama zijn, zo leuk! :)

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Fijn dat jullie op deze manier nog stil hebben kunnen staan bij Mila. Zoals Bien zegt: en hopelijk volgend jaar op de manier zoals jullie willen!!!

@bien idd gewoon bellen hoor! Ik dacht donderdagnacht dat mijn vliezen gebroken waren en dat het bruin/groenig vruchtwater was. S nachts de vk geweest: twijfelde ook of het vruchtwater was, maar dacht bijna zeker te weten van niet. Ik nog mijn verontschuldigingen aanbieden voor zinloos langskomen. Zij direct; nee, ik wil niet dat jij je verontschuldigt. Jij twijfelde en volgde je (moeder)gevoel. Dat willen wij heel graag!

@taj;; gefeliciteerd!!! Klinkt ook als een snelle beetje pittige bevalling! Wat een leuke naam en nu lekker genieten!!!

18. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lieve nieuwe mama's ! Ik werk aan t bevallingsverhaal en lees dan ook alles terug ! Met ons alles goed!

19. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Thanks Bagheera. Ze zeggen zelf ook dat ze daarvoor zijn, dus ik bel gewoon de volgende keer bij twijfel weer.
    Hoe is het nu bij jou?

Ben benieuwd Anonimo! Fijn dat het goed gaat!

Hoe gaat het Pinkie?

20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Nog geen tekenen van een naderende bevalling hier ;)

Heb net de meubels in de kinderkamer nog eens verschoven, want mijn man heeft dit weekend de deur geplaatst, en ons bed bleek,te dicht bij de deur te staan waardoor die niet open kon. Wel jammer, want vond de vorige opstelling mooier :)
    En dan ook,maar even gestofzuigd en overal met een natte doek,overgegaan.

Nu lig ik heerlijk te relaxen op bed met de ramen open en het geluid van vogeltjes op de achtergrond ;)

Deel Deze Pagina