Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Biientje: Hier gaat het wel goed. Ik heb alleen wat weinig slaap. Maar ze doet het prima en ze drinkt ook goed. Alleen valt ze soms in slaap tijdens de voeding en moet ik echt mijn best doen om haar wakker te houden. Want als ik haar weg zou leggen dan wil ze na een half uur weer voeding en dan ben ik de hele avond bezig, haha. :) Gelukkig heeft ze het alleen bij de fles van 7 uur in de avond. En slapen is ineens anders geworden.. Eerder sliep ze van voeding tot voeding en had 1 wakker moment op de dag (eind van de middag). Maar nu is ze vaak 's ochtends ook wakker. Ze ligt dan lekker om zich heen te kijken, dus heb mijn handen wel vrij gelukkig. 's Avonds als we op bed gaan heeft ze sinds een paar dagen vaak buikkrampjes. Dan blijft ze maar huilen en dat terwijl wij dachten dat ze bijna zou gaan doorslapen (ze sliep al bijna 5 uur achter elkaar). Uiteindelijk valt ze altijd wel in slaap op mijn buik, maar dat duurt toch wel een uur. We gaan nu proberen wat meer water bij de fles te doen, kijken of dat helpt. Ik vind het wel sneu om te zien hoor, mijn meisje zoveel pijn heeft. :(

Hoe gaat het met de rest? Hoe bevalt het moederschap? :)
    Ik had al een voorproefje gehad, hier loopt een peuter van 4 rond, het zoontje van mijn vriend (hij is hier van woensdag tot zondag elke week). Maar ik heb hem nooit vanaf het begin mee kunnen maken natuurlijk (vanaf zijn 2e), dus voor mij is dit allemaal heel erg nieuw. Het is wel pittig met een peuter erbij, helemaal omdat hij een achterstand heeft. Hij is 4 maar geestelijk is hij 2 en zit dus heel erg in de peuterpuberteit. Hij is nu net twee weken bij zijn moeder geweest (op vakantie) dus dit is de eerste week dat met beide kinderen alleen thuis ben. Dat is best pittig, moet er echt aan wennen.

Sorry voor het lange verhaal. Ik moest het even kwijt, heb ook niet heel veel aanspraak overdag, haha.:) Volgens mij is dit ook de eerste keer dat ik vertel dat hier nog een peutertje rond loopt. Heb ik eerder niet echt gedurfd, geloof ik.

2. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Hay Lin, slapen tijdens de voeding is echt vervelend. Hier is die van ons er ook goed in, maar sinds gisteren is 't echt 'n ramp. Na 5 minuten aan de borst gaat ze sabbelen en slaapt ze. Laat haar nu maar slapen en zie wel wanneer ze zich af meld. Ze heeft gelukkig 'n normale temperatuur, dat heb ik maar even gecheckt voor de zekerheid.
    N peuter er nu bij lijkt me ook pittig, vooral als je nu met de baby nog 'n beetje moet uitvogelen hoe of wat.
    Ik weet niet of je 't mama clubje al hebt ontdekt, daar word je verder gepraat.

Deel Deze Pagina