Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Das een goeie! Of even een filmpje maken ;)

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Spannend Pinkie! Leuk, veel plezier!

3. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Zeker spannend,

Appelboompje ik begrijp wat je bedoeld. Dank voor je uitleg. Was het maar snel volgende week voor je X

Ik ga morgen t-m woensdag met vriendinnen naar Vlieland, uitwaaien, wandelen, kletsen. We hadden met elkaar afgesproken, we gaan echt met z´n drieën hoor, niemand meer erbij vragen.
    In oktober wist ik dat ik zwanger was en had ik op een foto tijdens mijn `benen omhoog sessie` gemaakt, afgedrukt als kaart.

Toen we gingen uit eten is de ober de kaarten komen brengen en er stond op
    We gaan toch met z´n vieren naar Vlieland.

Ze moesten beide huilen.

Helaas is die zwangerschap niet goed gegaan. Nu ik zei dat ik weer zwanger was zeiden ze meteen `Zie je wel, gaan we toch met z´n vieren`. Dit keer huilde ik.

Dus ik ben minder online, maar iedereen die echo´s heeft of andere spannende leuke afspraken, succes en plezier!

X

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wat bijzonder. Veel plezier op Vlieland meis. Geniet ervan!

5. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Dank je!

Hoe voel jij je?

6. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Klinkt als een bijzondere vriendschap :) heel veel plezier op Vlieland!

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Geniet van Vlieland irisbloem!! Gaat de tijd ook lekker snel!

8. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Misselijk! Haha! Maar hebben we er graag voor over toch!

9. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Wat kletsen jullie veel meiden :)
    Hier m'n EHBOcursus gisteravond weer overleefd.
    Vanochtend hebben we een fotoshoot gedaan, mooie foto's van ons samen laten maken, samen met de echofoto en een jasje wat we voor de kleine hadden gekocht. Echt super leuk! Ben onwijs benieuwd naar de foto's!

Veel plezier Irisbloem! Wat lief :)
    Leuk Pinkie, dat je het vanavond gaat vertellen! Ben benieuwd hoe het was!

10. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Hier een drukke dag achter de rug! Net even twee uurtjes in coma gelegen op de bank. Over misselijkheid ken ik niet echt meepraten, enige wat ik heb als ik wakker word is dat ik gelijk naar de wc moet omdat ik aan de rees ben. Rest van de dag valt t dan weer mee en na het avond eten heb ik het weet. Ook te snel opstaan dan ben ik een beetje woeziee en mn borsten die zeer doen.

Gisteren een levensechte droom gehad over de echo van komende week. En helaas eindigde dag ik een volledige paniekaanval omdat het weer niet goed was in die droom en ik dus letterlijk wakker werd omdat mijn adem stopte. Vin dhet zo kut dat ik me zo voel want wil me zo niet voelen. Heb bijna zoiets van doe maar geen echo deze week.

Bespreek dit ook met mijn partner hoor, maar wil het ook een beetje van me af schrijven! Hoop niet dat jullie het erg vinden:)

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Tuurlijk niet! Zijn we toch voor! snap best dat je je onbewust zorgen maakt, zeker als het al eens mis gegaan is. Bij mij wisselt het ook hoor, vertrouwen en onzekerheid. Hoop op een hele goede echo bij je! En wees blij dat je geen last van de misselijkheid hebt, het wordt aardig vervelend nu ;p verder vooral last van moeheid. Verder valt het mee

12. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Veel plezier iris! Geniet er van!

Gatsie Rosalyn. Dat is niet fijn., natuurlijk mag je het hier van je af schrijven.
    X

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat vervelend Rosalyn dat je ne zo voelt! Ik denk dat iedereen je onzekerheid wel herkent, maar als het al eens misgegaan is, heb je die onzekerheid wel dubbel zo hard! Ik hoop echt voor je dat de echo je onzekerheid wat kan wegnemen en dat je dan wat meer kan genieten!

Hier hebben we het ondertussen verteld. Ik had voor iedereen een toepasselijk boekje gekocht (over oma/opa/tante/... worden) en dat moesten ze allemaal tegelijk opendoen.
    Mijn moeder was hilarisch, want die deed dat open, en begon me te bedanken, maar echt zo dat je hoorde dat ze zich afvroeg 'wat voor boek krijg ik nu, ik had liever een goed leesboek gehad'
    Dus dan zei ik (achteraf gezien iets te snel, had ze het zelf moeten laten uitvogelen :-D) 'ik ben dus zwanger', zag je haar radertjes echt draaien tot ze het door had :-D
    Maar iedereen was heel blij!
    Nu straks nog aan mijn broer vertellen, die kon er gisteren niet bij zijn :)

14. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wat leuk Pinkie! En grappige reactie hihi. Mijn moeder zag mijn test voor een nagelvijl aan, had haar bril niet op haha

15. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Blijven schrijven, als we dat allemaal doen is het fijn, leerzaam en kun je er voor elkaar zijn!
    X

16. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Rosalyn, daar is het forum voor hoor! Lekker alles van je afschrijven! We kunnen de onzekerheid misschien niet (helemaal) wegnemen, maar kunnen er min of meer wel over meepraten. Zou me goed kunnen voorstellen dat wanneer het een keer misgegaam is je nog veel onzekerder bent..

Pinkie, wat leuk! Ook een leuk idee met die boekjes! :)

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Rosalyn, je onzekerheid is heel begrijpelijk hoor! Ik hoop dat je snel een goede echo hebt en dat je je dan beter voelt.
    Hier bij mij slaat de onzekerheid ook toe...Waar ik vorige week nog erg veel last had van misselijkheid is dit nu sinds een dag of twee bijna verdwenen. Heel raar. Ik vraag me af of dit wel kan of is dit echt een teken dat het niet goed aan het gaan is? Pffft...Ik weet echt niet hoe ik mij moet voelen.

18. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ik zie dat de meeste van jullie zo'n teller hebben, vinden jullie het ook zo leuk om te kijken als je weer een dag verder bent. Haha.

19. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Heb je verder ook geen kwaaltjes of had je naast de misselijkheid niets? Ik heb zelf nog niet echt last van misselijkheid gehad.. Dus ook geen idee of dat ineens minder of over kan zijn..

20. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Voor de rest ben ik wel moe en emotioneler dan anders en mijn reukzin draait wel nog overuren. Alleen het misselijke gevoel is weg.

Deel Deze Pagina