Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Moby, wat ik zo lees kunnen kwaaltjes wisselen! Je lijft went aan de hormonen ook. Denk geen reden tot zorg, maar ik zou me net zo onzeker voelen!!

Rosalyn, daar is het forum voor meid!! En onzekerheid is herkenbaar. Wanneer ben je over de miskraam periode heen?!

Pinkie, wat super leuk om zo te vertellen!!! :D

Hier vandaag precies 6 weken. En ik zit nu over mijn miskraam periode heen! Dat is wel fijn, nu is alles nieuw en kan ik niet meer denken "vorige toen dit en dit en dit"

Maar ervaar ook onzekerheid! De dagen worden afgeteld naar de eerste echo hoor! Nog 10 dagen :D

2. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Julia, vervelend dat je zo misselijk bent! Al zou ik graag wat meer zijn nu ter bevestiging ofzo haha. Hopelijk blijf je het niet te lang houden! Moet je ook veel overgeven?

Zo een banner durf ik nog niet ;) dat doe ik wel na de eerste echo! Maar vandaag precies 6 weken ;)

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik denk altijd, zelfs als het fout zou gaan, dan keldert je HCG na 8 weken echt niet plotseling naar 0 he, dus waarschijnlijk zou je, zelfs als het fout ging, gewoon kwaaltjes houden!
    Dus het plots verdwijnen van kwaaltjes zegt denk ik niets over of je zwangerschap goed gaat.

Ik blijf licht misselijk, maar het valt echt heel goed mee. Als ik buiten in de frisse lucht loop en net gegeten heb dan voel ik eigenlijk niets, maar net moest ik met een alweer wat legere maag achterin de auto, en dat voel ik wel meteen.
    Maar nog steeds niet dat ik bang ben om over te geven ofzo, hopelijk blijft dat zo!

4. Utica

Utica Nieuw lid

4 dec 2015
    3
    0
    1
    Vrouw
    n.o.p.
    hey iedereen ik wil me ook graag aansluiten bij de groep.
    ik ben 29 eerste keer zwanger, volgens eigen berekening 13 okt uitgerekend.
    wij zijn na bijna vier jaar eindelijk zwanger, vorig jaar begonnen met mmm, en bij onze eerste iui zwanger :)
    1 maart hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis, 14 maart bij mijn huisarts.
    ik heb kwa kwaaltjes last van mijn bekken, rug en elke keer vage buikpijn en pijnlijke borsten verder heb ik nog niets te klagen ;)
    iedereen hier van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopelijk mag alles goed gaan bij iedereen!

5. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Rosalyn, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik denk dat inderdaad iedereen de onzekerheid wel herkent, maar vervelend als je er steeds zo mee bezig bent. Ik hoop op een hele mooie echo voor jullie!

Welkom Utica en gefeliciteerd!

6. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Mijn borsten zijn ook nog steeds pijnlijk, daar merk ik het het meeste aan. Gisteren na het werk kwam ik niet zo fit thuis, beetje hangerig en misselijk, dacht dat het misschien bij de zwangerschap hoorde. Maar vandaag ook snotterig en hangerig en weer wat misselijk, denk eigenlijk dat ik gewoon echt niet fit ben ;) wel weer op het werk...

Wanneer ik een drukkke dag op het werk heb gehad (veel lopen) dan heb ik soms (sorry voor details) bruine afscheiding in het inlegkruisje een heel klein beetje. Geen bloed ofzo weer gehad, lijkt ook niet op oud bloed eigenlijk. Beetje raar. Begon me eerst al zorgen te maken maar het lijkt te komen wanneer ik veel bewogen heb op een dag.... zou ik dan nu al rustiger aan moeten doen op het werk ;) wil het eigenlijk nog niet vertellen ;) dan zelf maar een stapje terug proberen te nemen waar het kan..

7. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Bedankt Pandavliegen en Pinkie om we wat gerust te stellen.
    Welkom Utica!
    Mrsd: lijkt erop dat je lichaam je toch wilt zeggen van het iets rustiger aan te doen. Snap dat je nog niks wilt vertellen op het werk. Lastig hoor!

8. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad ook dat ik toch maar rustiger aan moet doen. Ik ga het van de week denk ik maar wel alvast een collega vertellen dan snapt ze ook waarom ik wat rustiger moet doen..

9. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Utica ga je vanavond als ik achter de pc zit even bijvoegen hoor gezellig!

Vraagje dames hebben jullie ook zoveel afscheiding.. erg waterig net als rond je eisprong.. schrik iedere keer en dan bang dat t bloed is hihi

10. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    ♡♡ Uitgerekende datum ♡♡

1 oktober
    ♡Nathalia125, 29 jaar, 1e echo 7.4 week ♡ klopt

2 oktober
    ♡ Moby123, 27 jaar
    ♡ 83angel, 32 jaar

5 oktober
    ♡ Daan3, 25 jaar eerste echo 7.1 week ♡ klopt

11 oktober
    ♡ Pinkie88, 28 jaar, eerste echo 6.1 week ♡ klopt
    ♡ AvdY,

12 oktober
    ♡ Julia26, 32 jaar

13 oktober
    ♡ Utica, 29 jaar

15 oktober
    ♡ Irisbloem, 34 jaar
    ♡ Mimi1988, 27 jaar
    ♡ Mithay
    ♡ Roos79, 36 jaar

16 oktober
    ♡ Pandavliegen, 33 jaar

18 oktober
    ♡ Mrsd, 25 jaar

19 oktober
    ♡ Enna87, 28 jaar

21 oktober
    ♡ Rosalyn, 23 jaar
    ♡ Mijntje1990, 26 jaar

22 oktober
    ♡ Melk84, 31 jaar

♡♡ Afspraken ♡♡

23 februari
    ♡ 83 angel, tweede echo

26 februari
    ♡ Rosalyn, vroege echo i.v.m. IUI

1 maart
    ♡ Daan3, termijnecho
    ♡ Mimi1988, eerste echo
    ♡ Pandavliegen, eerste echo
    ♡ Utica, eerste echo i.v.m. MMM

2 maart
    ♡Nathalia125, 2e echo (termijn)

3 maart
    ♡ Julia26, eerste echo
    ♡ Irisbloem, eerste echo

7 maart
    ♡ Mrsd, eerste echo

8 maart
    ♡ Enna87, intake
    ♡ Mimi1988, intake

9 maart
    ♡ Pinkie88, intake verloskundige
    ♡ Melk84, eerste echo

14 maart
    ♡ Moby123, bloedafname combinatietest
    ♡ Mijntje1990, eerste echo
    ♡ Utica, tweede echo huisarts

17 maart
    ♡ AvdY, eerste echo

25 maart
    ♡ Moby123, eerste echo

29 maart
    ♡ Pinkie88, termijnecho

** Sterretjes **
    * Marissie

11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113

Herkenbaar. Had het bij mijn eerste zwangerschap ook. In het begin iEts meer dan normaal en later werd het heel waterig. Kon zo door mijn onderbroek heen lekken. In het zh is toen nog gekeken of mijn vliezen net gebroken waren en ik steeds wat vruchtwater verloor.

Nu af en toe wat meer en de volgende dag wat minder...

12. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    En weer een dagje erbij dames! De werkweek begint weer en heb er 0.0 zin in hihi. Hier weer veel afscheiding.. begint het irritant te vinden hihi. Had gehoopt na de mmm tijdens de zwangerschap nu eindelijk eens geen inlegkruisjes te hoeven kopen maar helaas! Nog 4 dagen en dan de eerste echo! Spannend..:)

13. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Voor velen begint de werkweek weer. Ik heb gelukkig een dagje vrij. Ik moest het weekend werken. Ik ben ook helemaal kapot. Gisteren lag ik om 21u in bed en ik rol er net pas weer uit.... En het is dat het moet omdat mvm zo komt

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Leuk mrsd! Veel plezier met mvm! En geniet van je dagje vrij!

Spannend rosalyn! Had je niet al een echo gehad? Of haal ik je nu in de war?

Hier nog 8 dagen tot de eerste echo. Vind het echt spannend. Geloof het nog steeds niet!

En afscheiding, dat wisselt, na het fietsen denk ik standaard, ohnee ik voel het en tot nu toe is het altijd alleen afscheiding! Maar geen inlegkruisjes werk, heb ook een bloedhekel aan die dingen dus hopelijk kan ik ze vermijden. Heb wel altijd reserve ondergoed bij ;).

15. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik heb niet zo veel last van meer afscheiding. Ieder lichaam is anders. Heb wel standaard inlegkruisjes bij voor het geval dat :)

16. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Een knaltest bij mvm! Zo blij!
    En als cadeau voor het meedoen een wikkeldekentje voor de baby gekregen 😃

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,2 KB
      Weergaven:
      2
  17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Leuk, mrsd!

18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Mooie test mrsd!

Hier deze week vakantie. Weinig op de planning staan. Heb ook weinig puf. Slaap zon 10 uur per nacht ipv 8... En dan doe ik in de middag ook nog een dutje.

Even een vraagje. Hebben jullie ook zon trekkend gevoel in de buik?
    Het is niet echt kramp, maar het trekt wel...

19. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Ja vooral na het werken herken ik dat trekkerige gevoel wel ja! Als ik een drukke dag heb gehad.

20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mooie test mrsd!

Ik ben vandaag thuisgebleven van m'n werk. Een beetje 'flauw' van me, maar ik moest vandaag 8u lesgeven en ik was vanochtend misselijk en doodmoe, en ik zag het echt echt echt niet zitten!
    Baaldagje, morgen terug met volle moed er tegenaan.

Mijn misselijkheid valt trouwens best wel mee, ik moet niet overgeven ofzo, maar ze is wel bijna constant aanwezig, tenzij ik aan het eten ben of net gegeten heb, of neerlig.
    Wandelen maakt het erger, in de auto zitten maakt het erger, ...

En ik ben de laatste dagen ook lichamelijk echt zoooo moe, gisteren liepen we rond in Gent, waar mijn broer woont, en we hadden enkele uren te doden. We waren dan even naar een leuk museum gegaan, iets gaan drinken, maar toen zijn we echt even in de auto gaan zitten, heb ik de zetel volledig platgelegd en ben ik even gaan liggen, want dat moest echt, anders hield ik de avond niet meer vol.

Herkenbaar?

Deel Deze Pagina