Mooie echo! Hier gisteravond intake bij de verloskundige gehad. Super lief Woezel en Pip koffertje gekregen met allemaal leesmateriaal, heel leuk! 24 maart laten wij een nekplooimeting doen en 29 maart hebben we weer een controle bij de vk (dan horen we als het goed is ook voor het eerst het hartje). Maar nu eerst op naar 8 maart: de termijnecho!
Hoi meiden, mag ik mij misschien nog bij jullie aansluiten? Zat wel in andere groep maar daar is iedereen al voor de tweede of derde keer zwanger. Ik denk dat ik me hier iets meer 'thuis' voel.
Haaii die bagheera! Gezellig spreken we elkaar nu lekker in het zwangerschapstopic ipv het hele MMM verhaal hihi. Ik zal je zo even aan de lijst toevoegen
Welkom bagheera!! En klinkt leuk Daan!! Hoop echt ook zo dat we na de eerste echo naar een vk mogen Hier snipper snotter verkouden. Erg fijn want mag echt helemaal niks ervoor! Naja, hopelijk is het js snel weer over en is volgende week alles goed! Aftellen naar de echo nu wel hoor!! Nog minder dan een week! Best een hoop mmm dames deze maand!!
Welkom bagheera! Wij mogen morgen al een echo ipv dinsdag. Ik trek de spanning niet meer. En dat begreep de vk en de assistente wel. Al zei de vk eerst nee omdat ze bang zijn voor een teleurstelling morgen (geen hartje). Ben morgen 6.5.
Spannend Mimi, hoe komt het zo dat je eerder langs mag komen? Hoelaat moet je morgen succes met het slapen vannacht hihi
Ons kindje is bij 23 weken zwangerschap gestorven en in december een miskraam gehad. Vind het te spannend allemaal. Gelukkig begreep de vk dat ook. Wij gaan de eerste paar weken naar de vk, daarna moeten we naar het zh voor controles. Om 12.00 mogen we morgen.
Spannend zal aan je denken morgen Mimi, je ongerustheid is helemaal te begrijpen hoor. Ik ben hier al stik nerveus door een missed abortion.. vind het knap van je dat je nu pas de stap heb genomen om eerder te gaan hoor! @hier, heb hier een erg vervelend kwaaltje. Weet je als je een koekje eet en de kruimels komen in je bh.. ik heb dus heel de tijd dat er kruimels in mijn bh zitten hihi. Heeeeeeel irritant gevoel!
Hoi meiden, ben een paar dagen afwezig geweest ivm klachten.. Last van heftige krampen die zo'n beetje om de 2 uur terug komen. Weet me dan geen houding te geven en crepeer van de pijn. De vk verwees me naar huisartst en dacht aan obstipatie maar ik moest voor de zekerheid een vroege echo aanvragen om een bbz uit te sluiten. Vanmiddag kon ik al bij de vk terecht en we zagen een mooi vruchtzakje met vruchtje en een knipperend hartje! Volgens haar was ik ook al wel 6 en halve week terwijl ik zelf dacht minder ver te zijn. Nog wel steeds die heftige krampen maar dit is wel een geruststelling. Ik ga nu proberen om weer bij te lezen en het bij te houden!
Mooie echo zag ik een paar berichten terug! En Mimi heel veel succes en plezier morgen! We duimen voor een mooie echo.
Mooie echofoto's Enna! En goed dat je krampen dus niks erg betekenen, hopelijk gaan ze wel gauw over. Veel succes met de echo morgen Mimi! Met 6.5 zouden ze normaal al een hartje moeten zien toch? Bij mij was er vorige week op 6 weken precies een heel pril hartje te zien. Ik heb sinds een paar weken als ik gestofzuigd heb, pijn aan mijn linkerbil. Bovenaan (dus helemaal onderaan m'n rug), en over m'n bil heen uitstralend naar m'n bovenbeen. Dat blijft dan een dagje hangen en gaat weer over. Maar vandaag heb ik dezelfde pijn weer, zonder dat ik gestofzuigd heb. Ik heb scoliose, en vrees sowieso voor veel pijn tijdens mijn zwangerschap. Maar door deze pijn een beetje te googelen ben ik heel bang voor bekkeninstabiliteit, vooral.omdat het zo vroeg al pijn begint te doen. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
Heftig hoor Mimi. Fijn dat ze met je meedenken en dat je eerder mag komen. Jeetje Enna, hopelijk gaat het gauw beter met de krampen. Goed om te weten in elk geval dat de baby het goed doet. Hier nog steeds misselijk. Vanmorgen tijdens het lesgeven was het ook heel erg. Denk dat het ook komt door de lange dag van gisteren. Hopelijk wordt het gauw minder.
Ik heb geen ervaring met bekkeninstabiliteit Pinkie, maar herken wel exact wat je beschrijft!!! Ik heb daar ook al een aantal weken last van, maar eerlijk gezegd nooit de link gelegd met de zwangerschap. Dacht misschien verkeerde beweging gemaakt ofzo Bij mij is het trouwens in mijn onderrug boven mijn rechterbil. Maar exact hoe jij het omschrijft! Kan dat nu al van een zwangerschap komen????
Ik! Heb het tijdens mijn vorige zwangerschap gehad. De spieren in mijn onderrug en spieren bij mijn bekken waren verslapt. Heb er een maand mee doorgelopen en toen pas fysio. Uiteindelijk heb ik fysio gehad daarvoor tot een jaar na de bevalling. Nu ga ik vanaf volgende week weer trainen samen met mijn fysio om dit te voorkomen. Ik zou als ik jou was gelijk aan de bel trekken! Het kan heel erg pijn doen! Dank jullie wel. Wij hopen Ook op een goede echo!
Ja, het schijnt dat de banden van je bekken onmiddellijk beginnen te verweken. Ik had de link ook nog niet gelegd, tot ik mijn man exact toonde waar het pijn deed, en hij zei dat dat mijn bekken was. Ik ga het er op 9 maart eens met de gynaecoloog over hebben
Bij mij begon het al in de week voor het testen of vlak erna. Dat ga ik dan ook maar doen... Bedankt voor de tip. Hoop dat het allemaal meevalt. Ben jij weer een beetje opgeknapt verder?