Hier is de eerste echo altijd tussen de 7-9 weken, ook zonder medische voorgeschiedenis. Door de mmm hebben we er 'gewoon' een extra, met 7,9 en 11 weken. Lijkt me wel lang zeg, tot 12 weken moeten wachten!! Vandaag hier last van krampjes rond m'n baarmoeder hopelijk is het het groeien! Moby, wat knap dat je het zolang stil kan houden
♡♡ Uitgerekende datum ♡♡ 1 oktober ♡Nathalia125, 29 jaar, 1e echo 7.4 week ♡ klopt ♡Bagheera, ??, 9 weken mooie echo weer gegroeid 2 oktober ♡ Moby123, 27 jaar ♡ 83angel, 32 jaar, tweede echo mooi gegroeid 5 oktober ♡ Daan3, 25 jaar eerste echo 7.1 week ♡ klopt 11 oktober ♡ Pinkie88, 28 jaar, eerste echo 6.1 week ♡ klopt ♡ AvdY, 12 oktober ♡ Julia26, 32 jaar ♡ Mimi1988, 27 jaar 13 oktober ♡ Utica, 29 jaar 15 oktober ♡ Irisbloem, 34 jaar ♡ Mithay ♡ Roos79, 36 jaar 16 oktober ♡ Pandavliegen, 33 jaar, eerste echo met 7.2 week ♡ klopt 18 oktober ♡ Mrsd, 25 jaar 19 oktober ♡ Enna87, 28 jaar, eerste echo 6.3 week ♡ klopt 21 oktober ♡ Rosalyn, 23 jaar, 1e echo 6.0 week ♡ klopt ♡ Mijntje1990, 26 jaar 22 oktober ♡ Melk84, 31 jaar ♡ Bien1990, 25 jaar 23 oktober ♡ Flindertje, 27 jaar 24 oktober ♡ AES, 28 jaar (totaal: 21) ♡♡ Afspraken ♡♡ 4 maart ♡ Bagheera, Intake VK ♡ Rosalyn, 7 weken echo om 16:00 uur 7 maart ♡ Mrsd, eerste echo ♡ Flindertje, eerste echo 8 maart ♡ Enna87, intake ♡ Mimi1988, intake ♡ Daan3, Termijn echo 9 maart ♡ Pinkie88, intake verloskundige ♡ Melk84, eerste echo 10 maart ♡ Mimi1988, tweede echo ♡ Rosalyn, 8 weken echo 14 maart ♡ Moby123, bloedafname combinatietest ♡ Mijntje1990, eerste echo ♡ Utica, tweede echo huisarts 15 maart ♡ Bien1990, tweede controle en echo 17 maart ♡ AvdY, eerste echo ♡Pandavliegen, 2e echo + intake VK 18 maart ♡ Rosalyn, intake VK 24 maart ♡ AES, intake + echo VK 25 maart ♡ Moby123, eerste echo ♡ Mimi1988, termijnecho ♡ Julia26, tweede echo 29 maart ♡ Pinkie88, termijnecho 31 maart ♡ Bien1990, termijnecho ** Sterretjes ** * Marissie
Wat moet je lang wachten! Naja, als je het dan eenmaal te zien krijgt ben je ook wel gelijk de twaalf weken voorbij Van dat laatste word ik blij om te lezen, ik merk tot nu toe dat t steeds erger wordt en hoopte dat ik nu wel eens een beetje op t hoogtepunt zou zijn..
Wat een mooie echo foto's en wat fijn dat alles goed is meiden! @mimi ook fijn dat de kleine het nog steeds goed doet! @moby wat moet je lang wachten zeg Hier vandaag bij de vk geweest. Intake gesprek. Niets bijzonders. Heb nu volgende week donderdag termijnecho. En 1 april weer afspraak bij de vk. @rosalyn: succes en veel plezier vanmiddag!!
Rosalyn veel succes straks! Moby jouw geduld wordt echt op de,proef gesteld seg! Maar ik hoor het hier ook wel hoor, dat mensen pas met 3 maanden de eerste echo krijgen. Ik heb volgende week ook intake, maar ik hoop echt dat ze dan ook kijken/controleren of alles goed gaat met de kleine. Kunnen ze dat op deze termijn al op een andere manier dan met een echo? Denk het niet he, het hartje kan je denk ik nog niet horen? Ik heb echt helderziende leerlingen! Mijn meisjes van 7 kinderzorg vroegen me vandaag op de man af of ik zwanger was, want eentje had dat gevoel heel sterk. Echt raar :-D
Okeeeee hier is de spanning weer toegeslagen! Bleghhhhhhhhh!! En dan kies ik er zelf nog voor om wekelijks een echo te doen wat nog aardig wat centjes kost ook. Hoop zo dat alles goed is
Oh ok! Goed om te weten! Ik denk dat ze volgende week ook wel een echo doen, maar weet het niet zeker. Zou het erg stresserend vinden als het gewoon controle van m'n gewicht/bloeddruk enzo zou zijn, dan weet je nog niks meer :-D Ik word nu ook echt ergggg zenuwachtig! Heb er eigenlijk twee weken niet echt last van gehad, maar nu toch wel weer. Nog 5 dagen!
Ja we zijn super blij dat alles goed is. Konden al iets een hoofdje, rug en beentje herkennen. Zal de komende tijd alleen maar beter zichtbaar worden! Gisteren aan mijn collega's verteld en vandaag ook nog 1. 3 van de 5 zeiden afzonderlijk van elkaar ' dat dacht ik al' zo grappig! De 1 vinde er moe uit zien, de ander zei ik zie het aan je gezicht en weer 1 zei dat ik straalde. Wij gaan met een gerust hart het weekend in! Lekker uiteten samen vanavond!
Bij onze vk wordt ook vaak gewacht normaal tot 10 of 11 weken voor een echo. Een echo geeft toch geen zekerheid dat het goed gaat. Begrijpelijk rosalyn. Komt vast goed! Nog even geduld... Grappig pinkie dat jouw leerlingen dat zeggen!
Zijn we weer dames, toch nog een eindje rijden! Maar wat een lieve mensen zeg! Ze hebben het eerst uitwendig gedaan alleen ontstond er toen de vraag bij de echomevr. zijn het er geen twee. Was namelijk wat ik zou zweren ook te zien hihi. Dus toen is ze over gegaan op de inwendige echo. Dooierzakje of nog en kindje is uit eindelijk niet echt duidelijk geworden. Was geen hartslag in het bovenste frummeltje. Onderste frummeltje was nagenoeg 1 cm en had een constante hartslag. Ik ben gelukkig was zo mooi. Ze nam erg de tijd voor ons. Hierbij de foto, heb ook een filmpje op een DVD meegekregen en nog een 3d echo die er eigenlijk niet bijhoort maar omdat ze zo enthousiast was gewoon wilde laten zien.
Super rosalyn! Fijn dat alles goed was! Hoe ver moet je rijden dan? Wij hebben gelukkig alles in de buurt zitten!
Dit is bij pretecho enzo in Oudenbosch. Hebben we een vroege echo pakket genomen omdat ik nogal een pietje paniek ben.. Dus op deze manier kunnen we tot week 12 iedere week even spieken. Is dus niet bij mijn VK of de fertipoli. Die zitten op 10 minuten loop afstand van ons huisje.
Had je geen pretecho bureau in de buurt? Wij moesten zo'n 45 min rijden voor de kliniek waar we in behandeling waren, ben wel blij dat nu alles in de buurt is vk is 7 min rijden ofzo, en pretecho bureau kan ik heen lopen! Maar ja dat is 30 euro per keer vond ik wat veel! Maar later ga ik dat wel doen haha! Al twijfel ik regelmatig
Rosalyn: Goed dat je gerustgesteld bent met de echo. Mimi: Geniet van je etentje! En al de anderen: Alvast een fijn weekend! Ik vind weekends tenminste leuk, dan gaat de tijd wat sneller voorbij, hihi.
Ik heb me net ingeschreven voor een cursus zwangerschapsyoga die eind april begint Wel vreemd, langs de ene kant wil ik voorzichtig zijn met zo'n dingen, want 'wat als er iets mis gaat', maar langs de andere kant heb ik geen zin om alles 'on hold' te zetten. Dus heb me toch maar ingeschreven!
Oh leuk pinkie! Hier zojuist wat licht roze bloedverlies meteen de vk gebeld maar ze zegt geen zorgen maken.. Dat probeer ik maar... Bah hopelijk niet weer een mk!