Ik ben verliefd! 😍 Super goed gegroeid. Zelfs weer twee dagen vooruit gezet (uitgerekend 2 oktober). Kleintje is 3,5 cm en heeft lekker voor ons bewogen tijdens de echo 😍 Als ik moest lachen, gleed hij heen en weer, haha!
Wat een mooie echo! Kan me voorstellen dat je dan verliefd bent Ik hoop dat mijn volgende echo (dan ben ik 8 wk en 3 dagen) uitwendig kan, toch iets prettiger. Kan niet wachten tot ik een buikje begin te krijgen, het voelt nu alleen nog wat gespannen/strakker dan normaal. Stom eigenlijk, nu is het leuk, op het eind zit het je in de weg xD.
Ja ik hoop ook een uitwendige! Nog nooit gehad al als het beter te zien is met inwendig, dan we liever dat. Maar ben 9w4d bij de volgende echo, ben benieuwd! Heb vandaag echt weer een onzeker dagje! M'n buikje wat ik had is weg! Pas m'n broeken weer dicht en riem op m'n standaard gaatje, terwijl de afgelopen dagen ik een elastiekje nodig had, en m'n riem een heel stuk wijder.. En m'n borsten minder pijnlijk en volgens mij zelfs kleiner hoop zo dat alles gewoon goed is!!
@pandavliegen dat is inderdaad wel even spannend. Maar symptomen kunnen per dag verschillen. En als je het niet vertrouwd, gewoon de vk bellen hoor! Zij zijn er ook voor om je door onzekere tijden te helpen.
Nog 2u... Ik ben mezelf echt aan het opvreten van de zenuwen, zo raar, zo ken ik mezelf helemaal niet. Ik had normaal een bijles gepland tot het moment dat ik moest vertrekken, zo zat m'n dag lekker vol. Maar mijn student heeft afgebeld. Nu dus alleen maar tijd om te stressen, bah!
Succes pinkie!! Spannend toch weer he! Bagheera, ja klopt, had ze van het weekend al gebeld ze zei ook dat het kan wisselen. Ik moet gewoon proberen er wat relaxter in te staan vooral.afleiding helpt gelukkig ook goed!
Haha ok het blijft spannend als de symptomen minder worden...dat relaxter in staan moet ik ook hoor, maar pfff het is niet makkelijk! @pinkie spannend! Hopelijk lig je nu naar je mooie kleintje te kijken met een prachtige hartslag
Pandavlieg, het kan best dat je buikje weg is. Dat in je darmen ook de eerste weken. Waarschijnlijk hebben deze hun nieuwe plek gevonden. Ik had ook rond dat termijn ineens minder klachten,maar dagen later kwam het terug! En anders gewoon de vk bellen! Je lichaam gaat ook wennen aan de hormonen.
Alles was helemaal in orde! Super super blij en opgelucht! 2,45 cm, termijn klopt helemaal De armpjes bewogen ook al mooi!
Wow pinkie88 ziet er mooi uit zo zeg! Hier mocht ik plots vanochtend al op de echo komen. Eigenlijk maandag pas maar dat kon vanuit de praktijk plots niet doorgaan, dus wilden ze het verzetten en zou dan een week later worden. Maar dat kon ik echt ff niet, dus mocht toen ivm spanning vanochtend komen zag er goed uit, rond de 8 weken inderdaad, mooi kloppend hartje en alles in orde voor zover dat nu te zien is! Wel heel spannend om die 8 weken5dagen grens van vorige keer dan voorbij te gaan komende dagen.. Maar de 21ste de termijnecho alweer dus dat is voor kijn gevoel nu heerlijk snel al! Nog meer die vandaag voor een echo gaan?