Hahahaha heerlijk zulke leerlingen Pinkie!. Hoe heb je erop gereageerd? Ik ga de crème vanavond voor het eerst gebruiken, laat het je weten Super Mijntje! Dat is supergoed nieuws. Fijn ook om nu dan een echte richtdatum te hebben! Bien alvast heel veel succes voor morgen! Het is leuk maar ook o zo spannend als het dichterbij komt...
Ik heb er niet echt op gereageerd, gewoon een beetje gelachen. Anders kwam ik sowieso niet meer aan lesgeven toe Ik vertel het ze wel na de paasvakantie als de 12-weken echo goed was
@pinkie ik vind het ook echt een beginnend babybuikje hoor! @smeren: ik smeer die van etos eigen merk. Pff lijkt hier alsof de kwaaltjes 10x zo hard terugkomen. Ben sinds gisteren zo misselijk. Blegh! @bientje succes morgen!!
Punkie navelstreng bloed donatie? Nog niet eerder van gehoord ik ga straks ff googelen hoe of wat. Bedankt meiden hopelijk slaap ik vanavond wat maar denk wel dat het goed komt wat ik ben zo moe dat is eigenlijk een van de weinige kwaal die ik heb. Dat maakt me ook zo onzeker andere zeggen wees blij tuurlijk als alles weer in orde is ben ik zeker blij 😊. Jammer dat ze het nog niet hebben in België die moeders voor moeders. Bedoelen jullie die Zwitsal moeder ofzo? Ik heb die namelijk ik vind hem erg fijn en die geur mmmmm
Pfff.... Heb even zon dag dat ik blij ben als die om is. Loop alleen maar te malen. Ik voel niks, goh dat kan ook nog niet met dit termijn. Soms denk ik: ben ik echt zwanger? 4 goede echo's gehad, zere borsten, moe, maar toch. Vervolgens maak ik mij druk om de combinatietest volgende week. Straks krijgen we een slechte uitslag de week erna..... Pff... Ik wilde zo graag voor een tweede kindje gaan, maar vind het zo moeilijk...
https://www.uzleuven.be/navelstrengbloedbank/navelstrengbloed-doneren Kan niet in elk ziekenhuis, maar bij ons dus wel is een kleine moeite, en je kan er bijvoorbeeld kindjes met leukemie mee helpen
Bedankt voor jullie welkom.. Ik ga snel een beetje bijlezen en reageren.. Ben de avonden na een werkdag nu nog erg moe, Maar dat wordt hopelijk snel minder..
Ja! Dit doet ons ziekenhuis ook, wij gaan ook zeker mee doen. Doe ook mee aan moeders voor moeders. Het gevoel dat ik iets terug kan doen vind ik fijn. Ow Mimi vervelend zijn die dagen he hopelijk heb je morgen een betere dag! @pandavliegen hoe ging het vandaag? Heb je al meer duidelijkheid?
Hoi meiden. Alles was goed echt al een klein mensje! We hebben t hartje ook horen kloppen wat een mooi geluid zeg 😍. Zo opgelucht! Op naar de 12 weken echo❤️
Gelukkig Bientje, Wel even je foto showen he! Ben erg benieuwd wat ik a.s. vrijdag kan verwachten dan ook precies 10 weken
@Bientje: wat een prachtige echo! Super leuk om te zien he? Wat super dat je het hartje ook al kon horen! Hadden ze bij mij met 10 weken nog niet gedaan! @Rosalyn: Veel plezier met de echo vrijdag! Het spijt me dat ik niet op iedereen reageer, het gaat hier zo snel en mijn energie en tijd is op dit moment wat beperkt... Ik doe mijn best! Wie hier heeft gekozen voor de combinatietest? Ik en mijn vriend hebben besloten dat we dit niet willen laten doen. Verder alles nog goed hier. 11 weken zwanger en de misselijkheid is afgenomen, maar heb nu vaak last van kokhalzen... En ik slaap 's nachts heel raar. Ik slaap direct in, en word rond 2 / 3 uur wakker en kan dan gerust twee uren wakker liggen. Heel irritant! Hoort dit er ook bij? Meer mensen hier last van?
Haylin, ik slaap ook redelijk snel in en stipt om 3 uur wakker met t idee dat t al ochtend is. Kom dan ook moeilijk in slaap. Nu eindelijk na een paar nachten goed geslapen maar kan van de vermoeidheid komen van steeds zo kut slapen. Wij hebben wel besloten om de combinatietest te doen. Niet zo zeer om het feit van de nekplooimeting maar ook dat ze kijken naar ofnhet hart zich goed ontwikkeld de herensen er goed uitzien het 10 vingers en tenen etc. Heeft. Ik ben 23 dus kans op down is nagenoeg erg klein maar toch besloten de keuze te doen om de combinatietest te doen en de uitgebreidde medische echo.
Rosalyn, daar kijken ze niet naar met de combinatietest he? De combinatietest is puur om te kijken wat de kans is op trisomie afwijkingen. Echt een kansberekening dus. Dit doen ze door bloed af te nemen bij jou en de nekplooimeting bij de kleine. Met de 20 weken echo kijken ze wel alles goed na. Wij hebben gekozen voor de combinatietest. Puur om de reden dat we het liever in een vroeg stadium willen weten dan in een laat stadium. En dan praat ik niet over down maar over de andere heftige trisomie 13 en 18. Down is voor ons iig geen reden om de zwangerschap af te breken tenzij er een slechte kans op/van overleven/leven is. Mooie echo bien!! @hay lin het kokhalzen herken ik wel. Daar heb ik sinds dit weekend ineens last van..kwaaltje wat van mij best snel over mag zijn haha Wakker worden S nachts ook; maar dan om naar de wc te gaan 😁 Edit: lees nu bij jou rosalyn dat je het over een medische echo hebt is dit dan eerder dan de 20 weken echo?
Proficiat met de goede echo Bientje! Wij doen ook de combinatietest, wel getwijfeld, maar ik weet het toch liever. Het kokhalzen herken ik ook, heb het vooral 's ochtends. Het wordt bij mij vooral getriggerd door beweging en het houdt op als ik eet. Ik moet dus sochtends heel rustig, met kleine stapjes naar de ontbijttafel lopen :-D Pfoeh, wat een gekkenhuis is het hier in Belgie! Ik was vanochtend helemaal gestrest omdat ik niet wist of mijn man (militair) naar Brussel was en dat voelde ik echt meteen in m'n buik, heel raar. Gelukkig heeft een collega van me die iemand kent vrij hoog bij defensie ervoor gezorgd dat ze naar m'n man z'n chef gebeld hebben dus nu weet ik dat hij toch gewoon op oefening vertrokken is.
Bedankt meiden. Ook wij doen straks een combinatie test. Gewoon voor de zekerheid. @ pinkie eng he jij woont natuurlijk in belgie heel eng dichtbij. Gelukkig is je mannetje in veiligheid
Pff jeetje pinkie wat heftig! En wat goed dat ze dit zo hebben gedaan. fijn te weten dat je man veilig is!