Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Succes Mimi en moby!

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Succes meiden!!

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wij moeten vanmiddag pas.
    Vind het erg spannend. Vorige keer werd er met dit termijn een verdikte nekplooi gezien. En toen begon het hele circus...
    De gyn heeft mij vorige week wel wat gerustgesteld dat de nekplooi er toen goed uit zag voor wat ze kon zien...
    Helaas is onze vk niet opgeleid voor een nekplooimeting, maar ga toch even vragen of ze wil kijken...

4. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Mimi: Spannend! Alles is vast goed, de kans dat iets voor een 2e keer gebeurd is altijd zo klein, denk daar maar aan. :) Succes vanmiddag!

@Moby: Jij ook succes vanmiddag!

@Daan: Wat een prachtige echo!

Nog drie dagen en dan is het maandag!! Ik heb er zo'n zin in, we gaan het mijn opa's en oma's en mijn zusje vertellen! Ik heb een slabbetje gekocht met: "jullie worden opa en oma". Ik kan niet wachten om hun gezichten te zien. :D

5. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Daan super jij ook gefeliciteerd!
    Succes Mimi! & moby ook succes!

6. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Succes vandaag dames!

Wat leuk Hay Lin. Leuk vooruitzicht :)

Fijne dagen alvast allemaal!!!

7. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hey meiden. Ik reageer later even meer uitgebreid. Ga even slapen hihi. Bekaf van de spanning. Mijn echo was verplaatst naar de ochtend omdat de hele fertiliteitsafdeling naar een begrafenis moest. Dus helaas kon mijn man er niet bij zijn, die zat nog voor zijn werk in Brussel. Het alternatief was zondag, maar nog 3 dagen spanning zou ik echt niet trekken. Mijn moeder is mee geweest en dat was ook bijzonder. Alles was goed!!!! Goed gegroeid, weer lekker beweeglijk en ook weer het hartje gehoord. Nu durf ik voorzichtig te gaan geloven en genieten :) hoop bij de andere meiden ook goed nieuws.

8. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    #868 moby123, 25 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2016
    Julia, wat goed!
    Hier was ook alles goed, baby bewoog lekker veel. Kansberekening was heel goed. Nu even bekomen van de spanning en beginnen te genieten!

Bijgevoegde bestanden:

• Echo.jpg
      Echo.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      3
  9. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Onze echo was ook goed! Kindje bewoog heel veel en alles zag er prima uit! Heel verschil met ons eerste kindje al.

10. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Goed zo mimi! Fijn he!
    Nu heb ik een hele maand geen afspraken staan, wat vreemd maar wel goed...Nu kan m'n lichaam zich concentreren op groeien :)

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat fijn meiden!!!

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Super nieuws, weer goede echo's!

Wij wagen het er vandaag op, en rijden straks naar Eindhoven, spannend :-D

Verder slaap ik echt super slecht de laatste nachten... Ik ben als ik thuiskom altijd ontzettend moe, en val dan in slaap (ik kan dan precies echt niets anders doen). Eergisteren geslapen van 20u tot 24u, gisteren van 15u tot 17u30...
    Als ik dan daarna of een paar uur laten in bed kruip slaap ik heel moeilijk in, ennik ben ook weer vroeg wakker (zoals nu, dit is al de tweede keer dat ik wakker werd, maar 6u,vond ik echt te vroeg :p).

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wat gaan jullie in Eindhoven doen?

Ik slaap ook slecht. Vaak wakker om te plassen, maar val tegen de ochtend slechter in slaap. Heb het idee dat mijn vermoeidheid ook minder aan het worden is.
    Alleen als ik gewerkt heb ben ik nog sneller moe.

14. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Dat is denk ik echt een zwangerschapskwaal Pinkie. Ik heb ook gistermiddag geslapen en vannacht moeilijk inslapen om vervolgens om 2uur weer wakker te worden en een paar uur wakker te liggen pppff.... Succes in Eindhoven!

Wij gaan straks even bij Prenatal kijken voor positiebroeken, zijn in de aanbieding geloof ik. Lijkt me heerlijk een broek die weer dicht kan haha.

Oh ja en onze echo!:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      4
  15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Naar de prenatal ;) ik probeer al de hele week te bestellen, omdat het echt honderden euro's scheelt nu met hier in Belgie, maar lukt dus niet. Maar nu ben ik bang dat als we naar daar rijden, dat alles uitverkocht is :-D

16. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Julia: Prachtige echo! Veel plezier met shoppen. :) Ik ben er ook wel bijna aan toe, nog paar weekjes denk ik?

17. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Hay Lin Ik ga echt voor de broeken hoor. Verder kan ik alles nog prima aan. Kan niet wachten tot de zomer leuke jurkjes shoppen en ons buikje showen! Het gaat best snel he? We zijn bijna allemaal zowat het eerste trimester door!!

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Gaat echt hard he!!

Hoe doen jullie dat op feestjes waar gerookt wordt? Gisteravond bijvoorbeeld hadden we een feestje en daar werd echt heel erg gerookt. Ben maar van de grote rokende meute weggegaan en bij het open raam gaan staan haha.

Vandaag oppassen op mijn neefjes. Gelijk een test haha.

@pinkie succes! Ik hoop dat er nog genoeg voor je ligt!

Jij ook succes Julia..positiebroeken zijn echt een verademing haha. En anders kun je ook bij de H&m kijken! Hebben ook erg fijne broeken.

19. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden met jullie goede echo's!
    Pinky succes en veel plezier met shoppen.
    Wij gaan maandag even shoppen!
    Beetje vroeg nog maar we hebben d'r zin in!

20. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik ga volgende week ook eens moeten kijken voor een positiebroek, want ik krijg mijn broeken met geen mogelijkheid meer dicht, haha.
    Slecht slapen doe ik ook, dat zal er vast wel bij horen.
    Fijn Paasweekend iedereen!

Deel Deze Pagina