Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    🍀 Uitgerekende datum 🍀

2 oktober
    ♡ Moby123, 27 jaar

5 oktober
    ♡ Daan3, 25 jaar

11 oktober
    ♡ Pinkie88, 28 jaar

12 oktober
    ♡ Julia26, 32 jaar

15 oktober
    ♡ Irisbloem, 34 jaar
    ♡ Mimi1988, 27 jaar

16 oktober
    ♡ Pandavliegen, 33 jaar

18 oktober
    ♡ Mrsd, 25 jaar

19 oktober
    ♡ Enna87, 28 jaar

21 oktober
    ♡ Rosalyn, 23 jaar
    ♡ Mijntje1990, 26 jaar

23 oktober
    ♡ Marrissie, 23 jaar

🍀 Afspraken 🍀

17 februari
    ♡ Daan3, eerste echo
    ♡ Pinkie88, eerste echo

19 februari
    ♡ Mithay, intake verloskundige
    ♡ Novel, eerste echo

1 maart
    ♡ Daan3, termijnecho
    ♡ Mimi1988, eerste echo
    ♡ Pandavliegen, eerste echo

3 maart
    ♡ Julia26, termijnecho

8 maart
    ♡ Enna87, intake
    ♡ Mimi1988, intake

9 maart
    ♡ Pinkie88, intake verloskundige

14 maart
    ♡ Moby123, bloedafname combinatietest
    ♡ Mijntje1990, eerste echo

15 maart
    ♡ Marrissie, intake + eerste echo

25 maart
    ♡ Moby123, eerste echo

29 maart
    ♡ Pinkie88, termijnecho

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Welkom Pandavliegen! En gelukkige verjaardag!

Ik ben maandag jarig, en heb vanavond een verjaardagsetentje met m'n vrienden. Wordt leuk, trakteren met schuimwijn en er zelf niet van drinken, haha :-D
    Moet nog bedenken wat ik ga eten ook, maar rood vlees zou,toch geen probleem moeten zij als je immuun bent voor toxo toch? Of is dat ook gevaarlijk voor Listeria?

Ik hoop dat dit een groepje wordt zonder verdrietige verhalen! Dat we allemaal over 8 maanden een mooie, gezonde baby in onze armen mogen houden!

3. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Pandavliegen jullie hebben ook een lange weg gehad, pppfff ... voor jou ook nog zo onwerkelijk? We houden straks tijd over zonder het ziekenhuis haha. Hopelijk mag alles goed gaan en kun je van je zwangerschap genieten en gefeliciteerd met je verjaardag :)

Mimi jij ook gefeliciteerd, heftig zeg je verhaal!! Hopelijk mag het deze keer eens goed gaan. Dat heb je wel verdiend na zo'n lange weg!

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Dat hoop ik ook Pinkie. Jij ook vast gefeliciteerd dan en veel plezier vanavond!! Tja dat eten is toch wel een dingetje hoor... ik durf het je niet te zeggen eerlijk gezegd

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Julia, jullie ook een lange weg zeg! Haha ja wat moeten we straks met al die vrije tijd!! Ik vind her ook nog heel onwerkelijk. Kan me er nog zo niks bij voorstellen dat ik echt zwanger ben..

Pinkie, alvast gefeliciteerd ook!! Eh ja en eten.. Zou toch geen rood vlees eten om eerlijk te zijn, kan vanalles inzitten toch? Beter safe than sorry zeg maar!

Mimi, jeetje wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk gaat nu alles goed!!

6. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dank jullie wel!
    Welkom nieuwe dames!

Vanmorgen de laatste cb gedaan. Vorige week stad er 2 - 3 weken, vanmorgen 3+ blij!! Uk maakt dus nog hcg aan :)

image.jpg

7. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Top!!!! Ik kon het ook niet laten de laatste.... maar nee, ook niet lichter geworden. Een mooie knaller! We zijn gewoon echt allemaal zwanger!!! :D

Bijgevoegde bestanden:

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ohh en ik heb zo'n zin om spullen te kopen!
    De grote dingen kopen we pas na de 20 weken echo. Maar denk dat ik al wel eerder kleertjes etc koop.
    Gisteren een zw broek gekocht in de aanbieding... Voelt op dat moment toch wat echter ofzo... Ik wacht nog wel even met hem aandoen. Bij de eerste had ik het met 12 weken nodig...

9. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Heb het even opgezocht, rood vlees is ook gevaarlijk voor Listeria, dus toch maar geen biefstuk vanavond ;)

Mooie testen mimi en Julia! ik heb geen testen meer in huis. Maar ben toch ook al de hele tijd aan het twijfelen om nog even naar het Kruidvat te gaan :-D

Mimi ik herken het zeker, dingen willen kopen. Ik heb al drie neutrale boxpakjes gekocht, en een petje, dat eigenlijk echt voor een jongetje is, maar vond het zo schattig omdat mijn man net dezelfde heeft :-D
    En pregnancy cards! Van die kaarten waarmee je foto's kan nemen op bepaalde momenten.

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Oh wat leuk allemaal!!! Nee, dat durf ik echt nog niet hoor!!! Misschien na de 1e echo...

11. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Haha hier idem!! Maar heb al wel ff gekeken toen ik in de stad was en op marktplaats enzo! :D

Ik heb woensdag m'n laatste testen gedaan, had mooie knallers. Nu "gewoon" afwachten ;)

Hebben jullie het ook zo koud? Ik na het fietsen echt vreselijk, krijg mezelf niet meer warm. En fiets bijna 25 km per dag. Dat wordt nog wat! Gelukkig wordt het bijna lente!

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Momenteel niet pandalove, maar ik heb wel het gevoel dat mijn lichaam het moeilijk heeft om een constante temperatuur te behouden. Vorig weekend waren we aan zee, en het huisje waar we logeerden was niet super warm. Maar ik had het echt de hele tijd extreem koud, niet warm te krijgen.

En nu heb ik savonds ee het gigantisch warme voeten, ze gloeien echt. Ik moet ze ook sowieso onder het dekbed uit laten, anders slaap ik helemaal niet.

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik heb eigenwijs ook getest vandaag wilde juist vandaag overslaan en morgen een cd digital ertegen aan gooien. Nu is KV in eens een stuk lichter was wel mn tweede plas maar toch!! Howw ben al zo nerveus:)

14. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden!

Pinkie, mijn uitgerekende datum is 15 oktober volgens mijn berekening. Volgens de vk 9 oktober.. Hoop dat zij gelijk heeft! :D Heb een onregelmatige cyclus. Wil jij me op de lijst erbij zetten. Hou maar 15 oktober aan.

Zit er toch aan te denken om een vroege echo, voor eigen rekening te doen. Wil gewoon zien hoe het daarbinnen gaat :)

Ik heb al 3 dagen buikkrampen, maakt me zo onzeker! Vanmorgen 3+ op de cb! Nog meer mensen met buikkrampen?

Dat eten is inderdaad wel een dingetje.

Hebben jullie al een gevoel van wat het gaat worden? Ml denkt hier een meisje. Ikzelf heb geen idee.

15. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat 2 dagen terug ook. En gisteren ineens was de test streep duidelijker dan de controle streep!

16. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Pff als ik nu naar de test kijk is de test volgens mij gewoon niet helemaal goed.. De controle streep en test streep staan er bijde maar voor de helft ofso. Proberen te laten rusten en morgen even 1-2 weken afezen hopelijk! Maandag bellen naar het ziekenhuis spannend zeg:)

17. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Vandaag kon ik het weer niet laten. Ben door dat bloedverlies van laatst zo vreselijk onzeker geworden. Maar maandag zei de cb test 1-2 en vandaag zei de cb test ineens 2-3!! Gaat wel hard. Vorige week zaterdag nog negatief. Heb nu wel een beter gevoel, de cb loopt gelukkig nog op:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      2
  18. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Wat mooi Mrsd! Weet niet precies wanneer hij hoeveel weken aan geeft, maar is toch super. Is natuurlijk maar een schatting he! Maar sowieso goed dat hij oploopt.

Ik ga hem morgen even wagen benieuwd of het 1-2 of 2-3 zal gaan worden.

19. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Ja het is een schatting maar ik was vooral blij dat hij opgelopen is. Voor zover ik het zo kan bekijken lijkt me dan dat het in m'n buik nog groeit ;)

20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Omdat jullie allemaal aan het testen geslagen zijn, en we hier geen moeders voor moeders ofzo hebben, heb ik toch ook nog een test gedaan :-D

Dit was het resultaat na 3/minuten! :-D blij!

Deel Deze Pagina