Gefeliciteerd Mimi, prachtige echo en goed om te horen dat alles goed verloopt! Hier vanmorgen toch weer staan overgeven, totaal niet meer verwacht aangezien het misselijk worden steeds wat minder werd.
Hay Lin, ik heb gisteren ook nog moeten overgeven. Het overkomt me gelukkig niet zo vaak. Meestal ben ik gewoon misselijk. Ach ja, dan weet je weer dat je nog steeds zwanger bent
@hay lin; pff. Ik weet wat je bedoelt. Bah ik ben van 30 keer per dag in ieder geval terug gezakt naar zo ongeveer om de dag overgeven. Maar het blijft naar. Blijf in mijn Hoofd maar zeggen: na de 16 weken is het hopelijk helemaal over. Nog 2 1/2 week te gaan
Wow ManSte, 30 keer per dag! Ik zou niet weten hoe je dat volhoudt! Gelukkig is het al een stuk minder nu bij jou!
@Moby: Ja, dat denk ik daarna ook meestal! "Ach, het gaat in elk geval nog goed daarbinnen!" Ik heb goede dagen en af en toe een slechte dag dat ik wel sta te spugen. Ik neem het maar voor lief! @ManSte: Jeetje, 30 keer per dag... Hield je niks binnen dan? Was je niet bijna uitgedroogd? Wel fijn dat het nu is verminderd..!
@hay lin; jep gevalletje uit de hand gelopen zwangerschapsmisselijkheid. Ik kreeg daar primperan en emesafase voor. Zoveel mogelijk proberen te drinken. Ik werd gelukkig goed in de gaten gehouden door mijn huisarts. Inderdaad heel fijn dat het nu met de week minder wordt!
Wow Manste, dat moet heftig geweest zijn! Dan kon je toch niet meer gaan werken? Hier nog steeds hetzelfde, ik kokhals als ik niet snel genoeg eet :-D en ik heb nog steeds vrij weinig energie. Gisteren voor het eerst terug naar de sauna geweest! Beetje voorzichtig geweest en wat minder lang blijven zitten dan ik normaal zou doen, maar het was erg gezellig en ontspannend!
Wat super Mimi. Fijn om te horen! Wow, zo vaak overgeven Manste? Lijkt me echt heel heftig. Wij hebben gisteren ook de termijnecho gehad. Nouja...het was de bedoeling dat het de termijnecho was, maar uk was niet te meten . Het lag zo te wiebelen en draaien dat ze niet een mooie meting kon maken die betrouwbaar was. Dinsdag mogen we dus weer voor een nieuwe poging. Ze heeft wel uitgebreid onze uk laten zien. Armpjes (vuistjes, nu al kleine boksballetjes, niet normaal hoe druk die was) en beentjes met voetjes. Mn man is helemaal in de wolken haha, zo schattig. Dinsdag dus weer een keertje spieken
@pinkie; Ik kan gelukkig vanaf huis werken, dus in overleg met mijn baas ben ik een maand thuis gebleven, en heb wanneer dit ging vanaf huis gewerkt. Wel prettig dat dat kon. @bien; wat leuk! Ons kindje was ook heel druk, en de echo duurde daarom ook bijna drie kwartier. Maar wel leuk dat je daarom zo lang kunt kijken. Leuk dat je dinsdag weer kunt kijken. Hoop dat het kindje zich dan op laat meten Het is wel fijn om een uitgerekende datum te hebben
Bien, dat is toch mooi dat je nog een extra echo krijgt. Leuk dat hij al zo bewoog. Bij de mijne hadden ze ook wat moeite, niet alle foto's die ze maakte konden ze gebruiken maar was uiteindelijk wel gelukt. Gisteren heb ik een doppler gehaald. Duurde even maar ik heb het hartje gevonden. Hij klopte heel duidelijk, maar toen mijn man mee ging luisteren verstopte de kleine zich alleen. Toen hoorde we het hartje nog heel zacht. Zal komende weken beter lukken. Is wel fijn om niet telkens te hoeven te wachten tot je naar de vk kan om zelf een beetje te spieken.
Vandaag bij m'n beste vriendin op kraambezoek geweest, wat was dat baby'tje lief! Ik heb ook haar pampertje vervangen, want dat had ik nog nooit gedaan :-D vond het eigenlijk nog best moeilijk
@ lysta. Mij werd z'n dompler juist afgeraden, m'n nicht had er ook zo een. Maar die kon inderdaad af en toe t hardje niet vinden zaten ze z'n beetje elke 3 weken op de 1e hulp in paniek. Ze heb toen dat ding weg gegooid hihi maar hopelijk heb jij d'r wel goeie ervaringen mee. Lief he pinky ja ik vind t ook nog best wel een opgave hahaha vooral omdat t allemaal zo klein is.
Ik vond het vooral opvallend dat die kleertjes best moeilijk uitgingen :-D nochtans bleef de schat door het hele gebeuren slapen als een blok :-D
Jeetje manste dat is wel heftig zo vaak braken! Wel fijn dat je werkgever zo met je meedenkt..kunnen vele werkgevers een voorbeeld aan nemen! @bien fijn dat de echo goed was..enne wel lekker een extra echo! Hopen dat de kleine nu wel stil blijft liggen haha @doppler werd ons ook afgeraden, zeker in het begin. Hartje is nog lastig te vinden. @pinkie haha nog best lastig he zo'n luier. Had ik ook Hihi het lijkt zo makkelijk Vandaag bij de vk geweest. Weer goed gekeurd en voor het eerst hartje echt goed gehoord. Was even zoeken maar uiteindelijk was hij daar. Prachtig om te horen.. 20 weken echo ook gelijk gepland op 20 mei. Geniet allemaal lekker van het weekend!
Zo meiden ik kan het allemaal niet bijhouden hoor, zwangerschapsdementie Na 3 goede weken deze week ook niet best gehad. Dinsdag blijkbaar te lange dag geweest na teamuitje achter de werkdag aan. Vreselijk hoofdpijn en niks binnen kunnen houden. Woensdag middag en avond hetzelfde liedje. Gisteren en eergisteren gelukkig wat beter, maar nog wel nasleep van hoofdpijn, misselijk en heel erg moe. Nu gelukkig lekker weekend. Bientje haha heerlijk toch zo'n beweeglijk kindje! Nu mag je nog een keer kijken. Hopelijk werkt hij/zij dan beter mee Manste ppf.... Vreselijk zeg. Hopelijk voel je je gauw beter! Fijn dat je werkgever zo begripvol is. Sterkte! Fijn Bagheera dat je goedgekeurd bent! Mooi he dat hartje. Ik mag 12 april voor het eerst naar de vk. Ze zegt dat ik dan geen echo hoef, omdat ik er al 2 in het ZH gehad heb en door de ICSI natuurlijk ook de uitgerekende datum duidelijk en echoscopisch bevestigd is. Ik ga denk ik wel aandringen op een extra echo. Dan betaal ik wel zelf heb wel medische indicatie voor een superuitgebreide 20 weken echo ipv de normale 20 weken echo. Haha Pinkie wat een gedoe he. Ik zie er ook wel een beetje tegenop dat gestuntel. Hoort er allemaal bij en dan ben ik ook nog doordeweeks altijd alleen. Lijkt me wel heftig hoor... Leuk Lysta! Ik denk dat ik er te onzeker voor zou zijn. Te bang dat ik het hartje niet kan vinden hihi. Fijn weekend meiden!
Ik dacht dat de kwaaltjes zouden afnemen na de 12 weken...feit is dat ik sinds een aantal dagen dagelijks moet overgeven, daarvoor was dat maar af en toe. Ik voel me wel iets minder misselijk, dat is toch al iets positiefs. Geniet allemaal van het weekend meiden!
Vandaag een extra echo gehad. Ik had ineens gister en eergister helderrood bloedverlies. Niet veel maar je schrikt toch. Termijn echo was met 10 weken dus ik wist ook niet of ik die veilig over die 12 weken heen was. Dus was me helemaal zorgen aan het maken. Gelukkig begreep de verloskundige het helemaal dat ik niet tot de 18e kon wachten dus ik mocht langskomen. En alles is helemaal goed! Ik ben zo opgelucht. Uk is van 3.8 cm naar 6.9 gegaan. Groeit goed haha. Heerlijk! Nu durf ik ook langzaam aan te gaan shoppen voor mijzelf en die kleine. Herkenbaar?