Dat is schrikken Taj! Gelukkig is alles goed. Hmm..vanochtend was de nieuwe site online, ben nu al mn reacties kwijt. Nieuwe poging! Tweede termijnecho is goed gegaan. Uk was weer heel bewegelijk, maar lag dit keer niet gedraaid, dus uiteindelijk is het gelukt . Zo geweldig om zo'n mini-mensje te zien draaien en zwaaien. Praktisch alles er al op en aan, heel bijzonder. Ik ben 6 dagen verschoven en uitgerekend op 28 oktober! Had zelf al het vermoeden dat ik een late innesteling en een iets langere cyclus had, dus verbaast me niet! Volgens mij ben ik nu de laatste die is uitgerekend in de groep
He we zijn er weer! Dat is schrikken taj! Gelukkig is alles goed!! Fijn dat ook jouw echo goed was bien! Iemand vandaag nog echo?
Super bien van je mooie echo! Wij vrijdag pas een nieuwe echo. Gelukkig weer de oude site hihi begreep niks van die andere kon er steeds niet op baal baal.
@taj; wat schrikken. Wel fijn dat je dan snel een echo kunt krijgen. Ben nu over de 12 weken. Maar vind het soms nog steeds wel spannend. @hier; sinds twee dagen stukken minder misselijk. (Nu 14+1) hoop dat het aanhoud!
We zijn weer online! Vandaag de uitslag gehad van de combinatietest: eg mooie uitslag! we zijn heel blij! Heb het ook aan mijn kleuters verteld en de ouders, leuke reacties! Nu ook eindelijk strakke shirts aan naar school, heb toch al een mooi buikje voor 13 weken ik geniet!! Woensdag weer een echo. Wat schrikken taj. Gelukkig mocht je snel komen en is alles goed!
Super Mimi! Even een vraagje meiden. Ik heb af en toe een steekje in m'n baarmoeder. Hebben meerdere dit?
Fijn Bien!! Een goeie echo pfff Taj wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig alles goed. Hier net zo manste. Hopelijk de ergste kwaaltjes voorbij. Mimi super zo'n goede uitslag. Genieten he de reacties. Hier net als Mimi ook mijn leerlingen en ouders verteld. Zo superleuk de reacties. Er komen ook heel veel oudleerlingen en ouders die allang op het voortgezet onderwijs zitten naar school of via Facebook om te feliciteren. En krijg allemaal cadeautjes. Mijn hele klas zwangert mee haha. Eindelijk mijn buik niet meer verstoppen. Ik geniet Bijzonder hoe iedereen al die jaren dus toch stiekem mee heeft zitten leven en hopen. Het gaat als een lopend vuurtje
Zoooo, welkom terug iedereen Taj dat moet schrikken geweest zijn! Gelukkig is alles goed! Wisten ze waar het bloeden vandaan kwam? Bien super van je echo! Manstengoed dat je je eindelijk wat beter voelt! Hopelijk blijft het zo. Ik heb sinds deze week ook last van bandenpijn, af en toe als ik opsta of geeuw of nies krijg ik een scherpe steek in m'n zij. De misselijkheid blijft beheersbaar als ik eet, en ik lijk de laatste dagen ook wat meer energie te hebben
@pinkie. Nee niet echt. Waarschijnlijk zeer gevoelige baarmoedermond. Baarmoeder zelf zag er perfect uit. Geen bloedinkjes.
Julia, balen dat je nog zo'n klachten hebt. Hopen dat de overige weken weer goede weken worden. Moby en ManSte, hopen dat het misselijk zijn blijft afnemen. Taj, wat schrikken. Gelukkig was op de echo alles goed. Bien, fijn dat je echo goed was. Als je zelf al het vermoeden had dat je innesteling later is dan zijn die 6 dagen extra niet erg. De kleine komt uiteindelijk toch wanneer hij er zelf zin in heeft. Mimi, gefeliciteerd met de goede uitslag van de combinatie test. Wat de doppler betreft, ik weet dat deze ook wel eens word afgeraden omdat het af en toe moeilijk is om het hartje te vinden en sommige dan in paniek raken. Het viel me trouwens mee dat ik hem al kon vinden, dat had ik eigenlijk nog niet verwacht en ook op ingesteld dat ik nog niets zou horen. Ik wil hem ook niet elke dag gebruiken (voornemen is maximaal 1-2 keer per week) en ben van mezelf vrij nuchter dus ik hou er van te voren al rekening mee dat ik misschien een keer niets hoor. Maar ik vind het wel fijn om te horen dat er echt iets in me zit, want ik voel me nog steeds niet echt zwanger. De paar klachten die ik heb ben ik aan gewend geraakt en ook zo vergeten. Alleen als ik net goed gegeten heb en me dan buk dan moet ik soms kokhalzen.
Lol nieuwe site on line en nu weer terug!!! Alle reacties idd weg!! Fijn dat het allemaal goed gaat!! Gister echo gehad en toch nog verplaatst naar 19 oktober 2 dagen eerder😀 kleine was alleen erg aan bewegen dus duurde ff voor het allemaal lukte!!
@bientje; ik heb dat als ik een onverwachtse beweging maak, ik opeens schuin naar links of rechts leun bijvoorbeeld of moet niesen. @mimi; fijn dat alles goed was! Geniet ervan!
Oke bedankt meiden zat me alweer een beetje druk te maken morgen eindelijk de 12 weken echo pfff gaat een lange dag worden vandaag haha
Flindertje : Leuk dat de kleine zo beweeglijk is Bientje : Succes met wachten en hopelijk gaat de tijd snel voorbij! Bandenpijn : Ik heb geen idee of het bandenpijn is, maar ik heb regelmatig een zeurend gevoel in mijn liezen (vooral dan in mijn rechterlies) met af en toe wat fellere steken. Ook 's nachts in rust heb ik hier af en toe last van. Zou dit bandenpijn zijn? Of voel je dat hoger in je buik? Want ik voel het echt op de overgang naar mijn heup/been zeg maar in die plooi...
Ik voel het iets hoger, net boven mijn lies, meer in de lijn van mijn heupbot Groot nieuws hier, wij gaan op 2 mei eindelijk de akte tekenen voor ons koophuis! Dan beginnen de verbouwingswerken, en hopelijk zijn die grotendeels klaar (ik vrees ervoor ) tegen oktober!
@pinki; Goed nieuws! hahah Nou, je verveelt je in ieder geval niet tijdens de zwangerschaps! Wel een echt goed jaar dus
Oja bandenpijn. Auw haha. Vooral bij niezen of hoesten. Van die enorme steken in de onderbuik. Hier vanochtend bloed laten prikken voor de prenatale screening. Ben benieuwd. Hopelijk geen rhesus negatief. Maar zo wel, nou ja dan staan er nog heel wat prikjes te wachten haha. 18 April weer naar de vk. Dan zal ze vast de uitslag wel binnen hebben.