Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Denk het wel Taj. Ik had afgelopen vrijdag geprikt en dinsdag waren mn bloedgroep, rhesus, HB enzo al bekend. Moeten nog wel wat resultaten binnenkomen, maar dan bellen ze als er iets afwijkt.

Spannend Pinkie! Dat is nog een hele klus dan zo. Denk dat de tijd voor je voorbij gaat vliegen dit jaar haha!

Wij gaan zo even lekker uitgebreid lunchen om te vieren dat er toch echt een mensje in me aan het groeien is. Wordt langzaamaan iets echter haha.

2. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend pinky en super leuk ook natuurlijk!

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Spannend Pinky! En ook echt leuk!! Hopelijk is het op tijd af haha ;)

Bandenpijn..pff vooral bij niezen idd! auw!

4. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Pinkie: Spannend, leuk vooruitzicht! :) Verhuizen is altijd leuk, alles weer helemaal nieuw. Niet alleen babyshoppen maar ook shoppen voor je nieuwe huisje!

@Taj: Ja, herkenbaar, haha, vooral bij het hoesten en niezen en dan vooral als ik plat lig... Dan moet ik echt overeind gaan zitten anders doet het teveel zeer, haha.

Ik weet niet of het bandenpijn is, maar het zou best wel kunnen. Aan gezien iedereen het hier heeft, lijkt het me in elk geval iets normaals. ^^ Ik dacht laatst ook last te hebben van bandenpijn (steken) maar uiteindelijk bleken het mijn darmen te zijn... haha

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Spannend pinkie! Leuk!

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    379
    83
    ..
    Wat fijn dat de echo's allemaal goed waren 😄
    Lijkt me inderdaad schrikken als je bloedverlies hebt.

Wij hebben donderdag pas de termijnecho en dan ben ik wrs al ruim 13 weken. Ik heb nog niet echt een buikje, dus de cliënten op mijn werk vertel ik nog niets. Leuk dat jullie leerlingen het wel weten 😄

Misselijk, ik heb de hoop op dat het minder wordt met 14/16 weken, nu nog hele dagen en overgeven.

Fijne dag vandaag,
    Ik ga een nagerecht maken voor gezellig avondje eten met vriendinnen vanavond..

7. ManSte

ManSte Niet meer actief

@lynn; ik ben ook zo ontzettend misselijk geweest. En deze week met 14+0 leek het wel opeens stukken minder, en nu met 14+4 lijkt het wel bijna helemaal weg. Ik hoop dat dat voor jou ook geld!

buikje; tot afgelopen weekend was er nog bijna niets te zien. Ik paste eigenlijk ook nog wel gewoon in mijn spijkerbroeken. Maar sinds deze week zit het er opeens, een echt zwangerschapsbuikje :) Veel collega's zeggen er ook iets over :) Hebben meer van jullie dit al?

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    379
    83
    ..
    @manste, oehh wat fijn voor je dat het nu weg is..
    Hopelijk hier ook..

Buikje hoor ik van vriendinnen dat dit ineens heel hard kan gaan 😄 Leuk zeg, kun je mooi nieuwe kleding shoppen..

9. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    lynn, sterkte met de misselijkheid, hopelijk gaat dit snel over!
    Buikje: Ik heb ook al een mooi beginnend klein buikje. Vriendlief zegt dat hij inderdaad op een week tijd al een groot verschil ziet en vraagt zich af wat dat binnen een paar maanden wel moet zijn, whahaha.

Iets anders: Weten jullie allemaal al wat voor soort kinderwagen jullie willen? Of zijn jullie daar nog niet mee bezig? Ik weet dat sommigen in deze groep de maxi-cosi mura hebben gekocht. Ik denk dat wij voor de aanbieding bij een grote Nederlandse winkel (waarvan ik de naam hier waarschijnlijk niet mag noemen;)) gaan binnenkort: Een gratis maxi-cosi autostoeltje bij aankoop van een combi-kinderwagen. Ik ben helemaal verliefd op de mutsy evo (ook qua budget ;)), ik vind hem alleen nergens in het echt in de kleur die ik graag zou willen en ik zou dat toch graag eens willen bekijken...

10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Hier begint het buikje ook wel goed te groeien, al vind ik het jammer dat ik precies ook wat meer 'zwembandjes' krijg, waardoor ik vind dat ik er vooral dik uitzie :-D

Ik heb van mezelf al een behoorlijk gevuld onderstel :)-D), heb nu ook gigantische borsten en ik ben erg klein. Nu ook nog eens mijn taille verdwenen is en ik een beginnend babybuikje heb, voel ik me net een vormloze tientonner :-D
    Ben ik de enige die daar zo onzeker over is?

11. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey moby, ik heb wel al een beetje lopen snuffelen hoor! Ik ben ook al een langere periode verliefd geraakt op de mutsy evo urban nomad. Deze is met het leer en vind hem zo ontzetten stoer! De prijs is inderdaad ook te doen. Ik zou hem dan willen met een zwartframe en wss beige. Daarnaast ben ik natuurlijk op de 9maandenbeurs geweest en ben ik verliefd geworden op een andere (minder bekend merk). Deze vond ik ook zo stoer, de tutek inspire eco leather, wit met bruin. Maar vl vind het hem niet mooi hmmm moeilijk. Ik heb vandaag de nekplooimeting etc en dan gelijk een weekje vrij en ga ik me wat meer oriënteren in verschillende winkels:)

@Pinkie, nee hoor snap je helemaal! Ik ben zelf 1,62 dus ook niet bijster groot! En heb van mijzelf een goede cup C maar heb nu BH's 95D waardoor ik me net een koe voel:p En hier maatje 36 maar die zwembandjes hangen ook heerlijk over mijn broekrand heen. Erg vervelend want ik lijkt echt alsof ik 10 kilo zwaarder ben terwijl ik in de afgelopen 3 weken weke van 61,5 naar 62 kilo ben gegaan.. Dus een mooie buik mag zich wel gaan vormen anders denkt iedereen enkel maar van ben je dikker geworden.:p

12. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Rosalyn en Pinkie: Ach, binnen een paar weekjes is die babybuik zo overduidelijk dat ik me echt geen zorgen ga maken over mijn figuur! Ik ben trouwens ook maar 1m68. Ben tot nu toe ook nog maar minder dan een kilo aangekomen, dus dat valt wel mee.
    @Rosalyn: Ik ga voor de mutsy evo urban nomad met donkergrijs frame denk ik...'t is alleen dat die stof redelijk 'glanst' en dat de binnenkant van de reiswieg spierwit is. In dat opzicht vind ik de evo farmer earth of de evo industrial stone mooier, maar die kan ik niet vinden in real life en die kosten ook een stukje meer, dus dat wordt afwegen :)

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Altijd grappig wat Nederlandse dames als "klein" bekijken. 1m68 is toch echt niet klein? :D Dan steek je een volledige kop boven mij uit ;)

Ik ben 1m55, en ondertussen ruim 3kg bij, dus jah, het stoort me soms wel. Niet dat ik er me heel druk in ga maken hoor, we zien wel na de bevallig hoe we het er weer af krijgen! En mijn man vindt me in ieder geval nog steeds prachtig.

Even een flauw mopje met jullie delen trouwens, ik vroeg gisteren doodserieus aan m'n man "En, hoe bevalt dat nu, een zwangere vrouw?"
    Waarop hij even serieus antwoordde "Hopelijk in oktober" :-D

14. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Haha Pinkie, goeie mop, die moet ik onthouden!
    Ik ben trouwens ook van België, maar toch ben ik zo ongeveer de kleinste van iedereen die ik ken! Gelukkig is mijn vriend ook niet van de grootsten, terwijl de rest van zijn familie allemaal rond de 1m90 zijn!

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ohja sorry ;) Maar dan moet je toch nog kleinere dames in je omgeving hebben? Ik voel me niet eens zoooo klein eigenlijk :-D

Mijn man is ook wel maar 1m72 ofzo, dus dat verschil valt best mee, ik zou het ook echt raar vinden om met een reus getrouwd te zijn :-D

Ik vraag me soms ook wel af wat dat gaat worden met de zwangerschap, ik heb echt niet zoveel plaats tussen m'n bekken en mijn ribben, dus vraag mij af waar die baby dan moet gaan zitten... Ik bereid me al voor op gekneusde ribben.. :-D

16. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden hier net de echo gehad! Met de kleine gaat alles goed! Nekplooimeting was ook keurig donderdag hebben de de uitslag van t bloed.
    Wij zitten weer op een roze wolk heerlijk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28 KB
      Weergaven:
      2
  17. ManSte

ManSte Niet meer actief

@moby; haha Ik heb ook de mutsy evo op het oog. De lichtblauwe met bruine beugel :) Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik na de 20 weken echo langs zou gaan bij de grote babywinkels. (ik heb dan ook fijn nog vakantie)

@pinki; ik snap precies wat je bedoelt. bij sommige kledingstukken lijkt het meer alsof ik iets te veel gegeten heb :) Maar op de foto vind ik het echt al een beginend babybuikje :)

@bientje: Ah! mooie echo zeg!

mijn man is 2 meter en ik ben "maar" 1,65 ben ook benieuwd hoe groot onze baby wel niet gaat worden :)

18. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    379
    83
    ..
    Bientje, wat een mooie echo..

Kinderwagen, nog niet op georiënteerd. Wij gaan eind deze maand voor twee weken op vakantie, daarna gaan we op zoek naar baby spulletjes 😄..

Oef, ik voel me nu wel erg groot met mij 1.80 m hihi..
    Vriend is zelfs iets kleiner hier..

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mooie echo Bientje!

Kinderwagen Wij hebben hem dus al gekocht, de maxi cosi mura 3. We hebben voornamelijk voor deze wagen gekozen omdat ie erg stevig is, we willen graag regelmatig in het bos enzo gaan wandelen, en bij sommige wagens leek me dat echt niet mogelijk met die kleine voorwieltjes.
    De mutsy was inderdaad ook onze tweede keuze! Mooie wagen met een mooi prijskaartje.
    (Ook een hele mooie en stevige vonden we de bugaboo buffalo, maar duur!)

20. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook goede uitslag combi test 1 op 5000 voor alle drie de afwijkingen. Qua kinderwagen hier ook al rondgekeken:p denk dat we voor de bugaboo donkey duo gaan, ik wandel heel veel met honden in het bos, én als het ons gegunt is willen we graag een tweede kindje. Dan is zo'n duo wagen voor de eerste jaren ideaal. Mijn broer had eerst een dure enkele wagen en nu met het tweede kindje wat snel geboren is na de eerste alsnog die dure duo wagen gekocht..

Deel Deze Pagina