Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Maar dan loop je toch een hele periode nodeloos met een erg brede kinderwagen? :)

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hier nog een 'kleintje' 1.63. Mijn man is 1.95 en was bij de geboorte 58(!) cm. Hoop maar dat de kleine mijn postuur heeft, anders wordt het krap in mijn buik haha. Mijn buik is ineens heel hard gegaan. 1 van de kinderen zei: je wordt echt heel dik denk ik hoor juf, want sinds je het vorige week verteld hebt is je buik al veel dikker geworden en je moet nog veel meer maanden! Dusss.... En bedankt he :p iedereen in mijn omgeving vind het al een prachtige zwangere buik, maar ik voel me nu nog vooral dik. Dus herken het helemaal. Van de zomer is het vast mooier :)

De kinderwagen ga ik in de zomervakantie ofzo wel eens naar kijken. Hopen dat er dan weer mooie aanbiedingen zijn. Geen verstand van nog. Denk nu aan maxi cosi of Joolz. Mijn man vond van diesel heel mooi. En die was ook echt stoer, maar ik denk dat Diesel meer op mode en looks dan op kwaliteit inzet, dus dat wordt hem niet denk ik.

3. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha nee dat doen we maar niet nee:p maar de bugaboo donkey is gelukkig inklapbaar, dus dan schuif je hem in en dan is t gewoon een eenpersoons zegmaar met een klein mandje ernaast! En dan daarna schuif je het frame uit en past er een tweede stoeltje op naast de babybak, en uiteindelijk kunnen er ook twee stoeltjes op dus dan heb je een dubbele "buggy"

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Hier ook een kleintje: 1.65 haha
    Vl is 1.80 ong.

Kinderwagen hebben wij al gekocht. Neef verkocht die van hun toen wij 7 weken zwanger waren. Oud model, niet puntgaaf meer maar ach..voor het geld en helemaal compleet kon ik het niet laten.
    Wij gaan voor de mutsy slider. Vrienden van ons hadden die ook en wij zeiden toen al dat we er voor zo eentje zouden gaan.

5. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Leuk, Bagheera. Wij gaan straks weer op kinderwagen-jacht. Hopelijk zie ik hem ergens in de juiste kleur staan, dan kan ik echt beslissen welke het gaat worden :)

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Succes moby! Meestal moet je idd de juiste kleuren zien.. Hoop dat je slaagt!

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Mijntje, fijn dat de uitslag goed is!

Hier ook een redelijk kleintje: 1.66. Manlief is 1.78.
    Wij hebben de joolz. Vonden het vooral erg fijn dat de bak wat hoger ligt dan bij de gemiddelde kinderwagen. Ik heb snel last van mijn rug, dus dan hoef ik minder diep te bukken om ons kindje er uit te tillen.

Mijn buik is ook kooi gegroeid. Had vorige week dinsdag hele dag zeurend gevoel/pijn. De dsg erna was hij duidelijk gegroeid. Je kan het al echt zien!

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    image.jpeg

Joolz day tailor. Zwart met cognac gekleurd handvat wat doorgeslikt is. wij hebben hem wel gelijk helemaal compleet gekocht: reiswieg, zitting, voetenzak, parasol, verzorgingstas, verschiningsmatje er in.. Wil alleen nog een boodschappen net, maar dat is handiger als de zitting er pas op kan. O ja, en een bekerhouder.

9. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Leuk moby veel plezier!
    Mimi mooie kinderwagen zeg!

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ja die bedoel ik Mimi! Gaaf hoor! Vind het wel leuk om te lezen, wij lopen precies gelijk en herken ook steeds helemaal het verloop van de zwangerschap bij jou haha.

Moby succes! Ben benieuwd of je slaagt vandaag.

Prima toch Bagheera? Mooi geregeld zo.

Haha Mijntje slim hoor! Over een paar jaar 2 kindjes in de wagen. Nu eerst maar even van deze genieten :)

11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dank je wel bientje en Julia.

Julia, had je deze week ook een dipje? Ik was weer vermoeider dan voorheen. Moet elke nacht nu plassen, maar daarin weer in slaap vallen ho maar...

Ik koest vannacht huilen in mijn slaap. Dat heb ik nooit. Ik sta voor de klas, maar invalbasis en na de zomervakantie gaat gelijk mijn verlof in. Ik was zo bedroefd dat mijn collega's wel goed nieuws hadden en ik niet. Gelukkig kon ik half slapend bedenken dat het mijn hormonen zijn en we een heel mooi cadeau gaan krijgen en ik daar dan lekker mee kan gaan knuffelen. Maar pff wat voelde ik mij even stom haha..

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Nee. dat is dan een verschil. Ik had vorige week juist een slechte week en deze week weer veel beter. Maar moet wel elke nacht plassen en inderdaad ook soms ineens helemaal emotioneel. Bizar!!!
    Ik sta ook voor de klas, maar heb al 10 jaar een vast contract hier. Dus na de zomervakantie met verlof en dan januari parttime terug is het plan. Kan me voorstellen dat het voor jou dubbel voelt, ondanks dat je superblij bent met je beebje ga je natuurlijk ook je kindjes en collega's missen. Maar je weet nooit wat er weer op je pad komt!!! Straks lekker alle aandacht naar de kleine en daarna weer rustig op zoek naar een nieuw schooltje

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Na de bevalling ga ik solliciteren.
    Het enige voordeel is straks dat de mensen in het najaar ziek worden of dat er nieuwe instroomgroepen komen. Ik heb gelukkig ervaring opgedaan met langere invalklussen. We hopen maar het beste tzt.

14. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Jammer dat je niet terug kan komen Mimi!

Ik werk ook in het onderwijs als tijdelijke (beetje ander systeem hier), maar mijn directie heeft wel gezegd dat ik gewoon weer terug mag komen na de vakantie. Grote opluchting, want ik werk eindelijk op een school in mijn eigen stad, na jarenlang pendelen naar Brussel.
    We hebben ook,echt een tekort in onze vakgroep (er heeft deze vakantie alweer een vervanger haar ontslag gegeven voor een positie waar ondertussen dit jaar al 4 mensen voor geweest zijn. :-/) dus ik heb er wel,vertrouwen in :)

Ik ben moe vandaag! Ik was opgestaan om 8u30, ontbeten, en dan ben ik gewoon in de zetel in slaap gevallen tot nu :-D voel me wel ontzettend lui!

Vanmiddag lekker zwemmen :)

15. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik durf het haast niet toegeven hier, maar we hebben ons een beetje laten gaan en we hebben zonet de mutsy igo besteld in plaats van ons oorspronkelijke plan om de (goedkopere) evo te nemen;)
    Met dank aan mijn ouders die mee bijgelegd hebben en die zelf de igo helemaal geweldig vonden :p.
    Er zijn enkele verschillen tussen de twee modellen en toen we alles overwogen bleek de igo toch net iets luxueuzer en praktischer. (maar dan wel mét een extra boodschappenmand erbij, want het standaard mandje is kleiner dan bij de evo).
    Maar als ik alles zelf had moeten betalen, zou ik toch voor de evo gegaan zijn hoor. Bedankt mama en papa! ;)

16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat leuk Moby! Welke kleur hebben jullie genomen? :)

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ja, ik ben al helemaal aan het genieten! Wij hebben gekozen voor de urban nomad dark grey met donkergrijs frame. Ik vind die reiswieg vooral echt heel mooi, het onderste deel daarvan is een tint donkerder dan het bovenste. Deze dus:

Bijgevoegde bestanden:

18. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mooi hoor moby! Hele fijne wagen he!

19. ManSte

ManSte Niet meer actief

Haha moby, maar erg mooi hoor!
    Als ik dit zo allemaal zie krijg ik ook echt zin om gaan te winkelen :)

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wauw dat is een hele mooie moby!!

Deel Deze Pagina