Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Mooi Moby!!!

2. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik ben blij dat jullie hem ook mooi vinden, want er zijn zoveel keuzes dat je aan alles begint te twijfelen als je niet oplet! Leuk is het anders wel, dat shoppen!:)

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Mooie wagen Moby!

4. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie wagen Moby!!

Wij hebben al een kamertje op het oog. Eentje van de ikea :)
    Volgende week gaan we hem eens in het echt bewonderen. Tenminste hoop dat die wel opstaat daar. Weet eigenlijk niet of ze alleen online in zn geheel te zien zijn. Ik hoop het niet.

5. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik vind hem ook mooi Moby!

Taj welke van Ikea heb je op het oog? Wij twijfelen ook over ofwel Ikea, ofwel een van de duurdere merken tweedehands. Ik heb echt geen zin om 1300 euro uit,te geven aan een kamertje...
    Maar ik weet niet goed wat ik mooi vind bij Ikea, je hebt die ene met die boogjes aan de randen van de kasten enzo, maar die vind ik nogal meisjesachtig (en dus enkel als het een meisje is geschikt :p).

6. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik denk dat wij het bedje ook bij ikea gaan halen, ik heb me nog niet verdiept in de verschillende modellen. Ik ben niet van plan om een hele babykamer aan te schaffen: een leuke kast heb ik nog staan, deze is wit met blauw dus een wit bedje zou er perfect bij kunnen passen.
    En een commode ga ik niet op de kinderkamer zetten, maar in onze badkamer, dus die hoeft niet assorti te zijn :).
    Verder nog wat decoratie voor de babykamer en een leuke stoel en dat zal wel volstaan denk ik :p

7. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pinkie, volgens mij heb je dezelfde dan! Wit, en met golvende bovenkant op kast, commode en bedje. Commode is in kast vorm. Dus hoger dan een normale commode.
    Ik vind wel dat dat voor een jongetje ook kan hoor. Gewoon met leuke blauwe accenten werken dan.

Maar de prijzen bij de ikea zijn echt prima. Ik had een leuke 2ehandse op marktplaats gezien en die mensen vroegen daar nog meer voor dan wat we nu kwijt zijn als we voor nieuw gaan bij de ikea. :)

8. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Ikea heeft echt prima spulletjes, van de week even wezen neuzen.

Wij neigen qua wagen nu naar de Egg als kinderwagen, is een nieuw model die we bij Babydump hebben gezien. Kan eventueel uitgebreid worden naar een duowagen voor een klein extra bedrag wanneer dat nodig is. Liep echt superfijn voor ons beide (zijn allebei lang 1.76 en 1.93 en beide snel last vd rug). Was ook mooi stevig voor zandpaden (we wonen in plattelandsgebied en lopen erg graag).

We zijn ook al helemaal verliefd op een kinderkamer. Is wel handig, bed kan omgebouwd worden tot een 1.40 bed en kan dus even mee :). Eerst maar eens de kamer uitruimen (was rommelhok) en verven, daarna lekker gaan shoppen!

Hebben jullie ook al zo'n zin in de zomer? Onze mooie buikjes showen :D

9. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaa ik kijk uit naar de warmere dagen. Ook zo'n dag als vandaag. Lekker veel buiten zitten. We hebben een buitenplaatsje aan de straat. (Appartementje). En mijn buik is best al zichtbaar. Dus ik vind dit heerlijk haha. Ook al zal niemand mij echt van top tot teen bekijken. :D
    Maar straks hartje zomer, bolle toeter in een leuk jurkje. Lekker stukje lopen. Love it nu al!

Hier al een kinderwagen. Krijgen die van mijn schoonzusje. Ze heeft er 2 en hun zoontje heeft er slechts een paar keer in gezeten. Is een Quinny speedi.

10. ManSte

ManSte Niet meer actief

De kinderkamer neem ik over van mijn zus. Ook komt ze woensdag langs met alle baby spullen die ze voor mij heeft bewaard. neutrale baby kleertjes, box, box kleed, bad standaard, speelgoed enz. Echt leuk dat ze dat voor mij bewaard heeft. (haar jongste kindje is nu 2,5)

We moeten zelf dan nog een kinderwagen en een maxi cosi halen. Maar ik was van plan daar in de week van de 20 weken echo voor te gaan winkelen. We hebben dan fijn vakantie :)

heb vandaag wel echt een rare dag. Voel me al de hele dag niet zo lekker. Beetje weeïg. En ik ben echt enorm prikkelbaar :) Hebben jullie daar ook wel eens last van?

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Zojuist geslachtsecho gehad...we krijgen een meisje!

12. ManSte

ManSte Niet meer actief

gefeliciteerd! wat leuk!

13. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Gefeliciteerd!

Ik ben ook zo nieuwsgierig haha. Maar ik moet nog wachten tot 16 weken. Geduld is NIET mijn sterkste kant haha!

14. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd bagheera!!

Wij moeten ook wachten tot 6 mei met 16 weken :) Maar vind het nog zo super ernstig lang duren haha! Ik heb ook erg weinig geduld maarjaaa! Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat ze het kunnen zien, hoe zekerder dat het geslacht is.

15. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd bagheera!!
    Wij hebben hem volgende week ben ook zoooo benieuwd!

16. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Leuk Bagheera! Geniet van het moment!

17. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ooh Bagheera wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!

18. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Leuk dat je het al weet Bagheera!
    Ik denk dat ik pas een volgende echo heb op 20 weken, maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit dat ik het geslacht dan pas weet. Als er in de tussentijd toevallig nog een echootje gemaakt zou worden, wil ik het ook wel weten hoor. Ik heb trouwens wel een heel sterk voorgevoel dat ik een jongetje verwacht, maar ik heb geen idee waarom! Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen, hihi.

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Nog eens gefeliciteerd Bagheera!

Manste dat herken ik wel hoor! Dit weekend voelde ik me ook de hele dag niet goed, en toen werd ik ook echt overal boos om. Nuja, niet echt boos, maar wel chagrijnig :-D

20. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ik ben vandaag een dagje vrij. Ga voor het eerst naar de verloskundige. Stelt misschien niet zoveel voor, maar voor mij voelt het wel als een mijlpaal. Nu wordt het 'echt.' Dat was het al natuurlijk, maar nu echt weg van de fertiliteitskliniek en 'gewoon' zwanger zijn en dezelfde stappen en gevoelens doorlopen als andere vrouwen :)

Deel Deze Pagina