Apart gevoel is dat he Julia..maar zoals je zegt ook een mijlpaal. Hoe gek het ook klinkt; geniet ervan..
Ja dat is het echt. Zal voor jou ook zo gevoeld hebben. Weg van je vertrouwde plekje en de artsen die je zo goed kent en dan nu eindelijk het 'gewone' circuit in. Iets dat zo'n beetje onbereikbaar leek. Kijk er gewoon naar uit haha
Hahaha julia, Dat had ik ook wel. Ik heb mijn 8 weken echo nog bij de gyn gehad. (ben zwanger geworden door middel van clomid, ik had geen eigen eisprong) en daarna doorgestuurd. De eerste keer dat mijn man en ik bij de verloskundige praktijk zaten voelde het zo onwerkelijk Geniet ervan!
Geniet ervan Julia! Krijg je nog een echo vandaag, of gewoon een raadpleging? Ik ben gisteren aan mijn leerlingen beginnen vertellen dat ik zwanger ben, heel grappig hoe verschillend die reacties zijn! Mijn voetballers reageerden niet echt, die namen een snoepje en sommigen mompelden proficiat, maar mijn beroepsklassen (zowel meisjes als jongens) waren laaiend enthousiast en stelden echt duizend vragen. Heb al heel veel naam-suggesties gekregen (mevrouw, je gaat de baby toch naar mij noemen!) en waarschuwingen (mevrouw, over een paar maanden ga je heel veel pijn hebben he!). Nog twee klassen te gaan
Leuk pinky! Ik werk als kapster en zaterdag zei een vaste klant tegen me binnenkort lang verlof? Ik vol trots uiteraard jaaa in september haha. Zo fijn om niet meer te hoeven verstoppen etc. Gister avond de hele avond met barstende koppijn op bed gelegen. Vandaag gelukkig weer wat beter 😊. Fijne dag allemaal
Gefeliciteerd Bagheera, wat leuk dat je het nu al weet! Kan me voorstellen dat het heel bijzonder voelt voor je Julia, geniet ervan vanmiddag! Gaan ze ook nog een echo maken? Moby ik herken het! Ik heb mn hele leven al het idee dat ik één kindje krijg en dat dit een jongetje is, zo raar. Heb het gevoel nog steeds, maar beide lijkt me echt superleuk dus het maakt me niets uit. Wil het daarom wel weten haha. Ben benieuwd of we gelijk gaan krijgen. Hebben jullie al namen? Iedereen is namelijk zo verbaasd als we aangeven dat we al een meisjes- en jongensnaam weten. We wisten dit vlak na ons trouwen al . Houden het nog wel even geheim natuurlijk.
@bientje; ik denk dat wij de namen ook wel al hebben. We hebben het er wel pas over gehad toen ik wist dat ik in verwachting was.
Oh ja heerlijk he meiden al die reacties en het niet meer te hoeven verstoppen! Fijn dat je je weer wat beter voelt bientje. Ik heb daar ook flink last van gehad en je mag alleen maar paracetamol he pfff.... Namen, alles wat we de afgelopen 6 jaar in ons hoofd hadden is of al in onze omgeving gebruikt of ben ik inmiddels op uitgekeken haha. Wel wat ideeën, maar nog niks vast. Bij de vk alles oké! Zou geen echo krijgen, maar gezien onze geschiedenis maakte ze een uitzondering en wilde ze toch wat extra bevestiging en zekerheid geven. Wat blijft dat bijzonder he! Kon bijna niet geloven hoeveel ons ukkie alweer gegroeid is, pastte nog maar net in 1 beeld en was weer heerlijk aan het bewegen, draaien en zwaaien. Kijken jullie er ook zo naar uit dat je het over een paar weekjes kunt voelen???
@julia; ja echt ontzettend! En aangezien het de eerste keer is dat ik zwanger ben vraag ik me ook af wanneer en hoe voelt
julia Wat leuk dat jullie een extra echo kregen! Kon ze al iets zeggen over het geslacht? namen wij hebben vier namen, twee voor een jongen en twee voor een meisje. Maar ik wil er pas echt over gaan nadenken als we het geslacht weten, wie weet wordt het dan ook nog een helemaal andere naam. Ik las trouwens vandaag ook een hele mooie meisjesnaam: Fenja. Maar die past helemaal niet bijnde anderen die we in ons hoofd hebben :-D
Fijn dat alles goed was Julia! Ik denk dat ik vandaag ons beebje gevoeld heb! Zo bijzonder weer en herkende het van de eerste keer, alleen wat li hier nu..
Wat fijn Julia! En wat lief dat ze toch een echo heeft gemaakt. @mimi wauw de kleine nu al voelen.. Wat bijzonder!!
Bedankt meiden! Pinkie dat is inderdaad een mooie naam zeg! En geslacht heeft ze nog geen uitspraken over gedaan. Oh Mimi echt wauw! Lijkt me genieten!
Heerlijk gebabbel hier dames. Iedereen heeft zulke andere verhalen, super leuk om te lezen. Merk dat ik op zwpagina kijk naar sommige van mijn vorige nog lijst om ge kijken hoe het met ze gaat. Met sommige heb ik een leuk contact gehouden. Ook op Facebook lees ik het een en ander. Leuk vind ik dat. Verder kan ik vertellen dat het hier goed gaat. Vind het nog steeds allemaal spannend maar dat is denk ik voor een ieder zo hier. Gaan jullie ook aan iedereen vertellen wat het geslacht is als je dat zelf weet? Fijne dag!
Fijn dat het met iedereen goed gaat! Ik lees tussendoor wel mee, maar reageer heel weinig. Zo druk en 's avonds geen puf meer voor Leuk Bagheera, een meisje!! Wij hebben vanavond de geslachtsbepaling, ik kan niet wachten!!
Ja leuk om te lezen allemaal! Hier begint alleen wel de bekkeninstabiliteit langzaam te komen volgens mij. Vanmorgen opgestaan met gigantische pijn in mijn linkerbil en heup. Loop als een pinguin nu. Even kijken hoe zich dit gaat ontwikkelen de komende dagen.
Iris ja wij gaan t vertellen als we t weten is leuker met kadotjes ook krijgen 😊. Daan leuk!! Heel veel plezier alvast! Taj auw dat lijkt me pijnlijk. Hopelijk valt t allemaal mee en heb je verdraaid ofzo?
Mjah, ik ben helaas zonder zwanger zijn al gezegend met zwakke gewrichten. Dus ik zag het wel aankomen helaas. Niks onbekends voor mij. En normaal krijg ik het wel weer aardig goed met oefeningen en een kruikje. Benieuwd of dat voor nu ook geld of dat ik uiteindelijk toch bij de fysio terecht kom. Ik denk dat laatste wel. Dit is immers een grotere aanslag om mijn botten en gewrichten dan normaal gesproken. Nu de banden ook weker worden en verzwakken.
mimi: Wauw, wat leuk dat je het nu al voelt! Daan: Veel plezier straks bij de echo! Taj: Hopelijk trekt de pijn weer weg en krijg je het goed onder controle. Geslacht vertellen: Ik weet nog niet of ik het aan iedereen wil vertellen als ik het geslacht zelf weet. Ik wil het eigenlijk geheim houden dan, maar het lijkt me inderdaad wel praktischer ivm cadeautjes als de mensen rondom mij het ook weten...We zien nog wel.
Daan veel plezier vanavond! @taj: auch! Dat lijkt me echt heel pijnlijk. Kun je er eigenlijk iets tegen doen? Of iets qua ondersteuning? @geslacht vertellen: ja, wij hebben dat wel gedaan. Kunnen toch onze mond niet houden haha. Alleen mijn pa wil het absoluut niet weten. Dus de mensen die het niet willen weten vertellen we het ook niet. Gelukkig noemen wij ons meisje altijd al 'de kleine' dus verspreken zit er (hopelijk) niet snel in.