Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Haha het testen werkt verslavend he. Mooi streepje!

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    🍀 Uitgerekende datum 🍀

2 oktober
    ♡ Moby123, 27 jaar

5 oktober
    ♡ Daan3, 25 jaar

11 oktober
    ♡ Pinkie88, 28 jaar

12 oktober
    ♡ Julia26, 32 jaar

15 oktober
    ♡ Irisbloem, 34 jaar
    ♡ Mimi1988, 27 jaar
    ♡ Mithay

16 oktober
    ♡ Pandavliegen, 33 jaar

18 oktober
    ♡ Mrsd, 25 jaar

19 oktober
    ♡ Enna87, 28 jaar

21 oktober
    ♡ Rosalyn, 23 jaar
    ♡ Mijntje1990, 26 jaar

23 oktober
    ♡ Marrissie, 23 jaar

🍀 Afspraken 🍀

17 februari
    ♡ Daan3, eerste echo
    ♡ Pinkie88, eerste echo

19 februari
    ♡ Mithay, intake verloskundige
    ♡ Novel, eerste echo

1 maart
    ♡ Daan3, termijnecho
    ♡ Mimi1988, eerste echo
    ♡ Pandavliegen, eerste echo

3 maart
    ♡ Julia26, termijnecho

8 maart
    ♡ Enna87, intake
    ♡ Mimi1988, intake

9 maart
    ♡ Pinkie88, intake verloskundige

14 maart
    ♡ Moby123, bloedafname combinatietest
    ♡ Mijntje1990, eerste echo

15 maart
    ♡ Marrissie, intake + eerste echo

25 maart
    ♡ Moby123, eerste echo

29 maart
    ♡ Pinkie88, termijnecho

3. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Ik word wel blij van al die testen die ik hier zie :) Las iets over buikkrampen. Die herken ik ook en daar werd ik ook onzeker van, maar het ziekenhuis heeft mij verzekerd dat dat heel normaal is aan het begin van de zwangerschap en dat je je zolang je niet dubbelklapt van de pijn die langere tijd aanhoud of helderrood bloed verliest niet druk hoeft te maken. Het is je baarmoeder die zich klaarmaakt voor je kindje :)

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Maken jullie het nog gezellig met je partner?? Ik durf eigelijk niet zo :) misschien een beetje intieme vraag maar vind het nu al beetje gek hih

5. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik durfde eerst ook niet! Heb dat ook zo uitgesproken naar mijn partner toe, ik had 3 dagen voor mijn NOD positief getest, en de dag ervoor hadden we nog seks gehad dn toen had ik wat pijn.
    Dus toen gezegd dat ik zeker wou wachten tot na mijn NOD, dat ik wist dat het onzin was, maar dat het beter was voor mijn gemoedsrust :-D

Ondertussen hebben we wel alweer een aantal keer seks gehad, maar hij doet wel gewoon voorzichtig, daar voel ik me beter bij.

6. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Mijn man is veel weg voor zijn werk. Eigenlijk alleen de weekenden thuis en die zijn druk, dus niet zoveel tijd ;) Vorige week wel seks gehad voordat we het wisten. Vind het achteraf een gek idee en snap je gevoel wel. Voelt voor mij toch ook een beetje anders nu, maar manlief heeft er geen enkele moeite mee haha, kerels! Dus denk niet dat we het de komende maanden helemaal gaan laten. Misschien inderdaad wel wat voorzichtiger doen, zeker in het begin nu ik al zo onzeker ben...

7. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Super blij!! Mooi he, als hij dikker is dan de controle streep
    Geniet!

8. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Wij hebben tot nu toe nog niet gedurfd, haha. Ik weet wel dat het absoluut geen kwaad kan, maar ik heb er nu ook geen behoefte aan en mijn vriend vind dat voorlopig ok.

9. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Lijkt me ook hoor, dit onderwerp.
    Heb op dit moment erg veel zin in kroelen en warmte, niet zozeer in de daad.
    Zonder partner heb ik beide niet, dus heb ik geen keuze.

Maar, de angst is te begrijpen, toch is het bewezen goed te zijn voor je ontspanning en je orgasmes hoog kunnen stijgen!!!

X

10. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Wil iemand mij op 3 maart zetten, eerste echo !
    Dank je!

11. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Zo fijn voor jullie!

12. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik ben wel eens benieuwd wanneer jullie het nieuws vertellen aan jullie ouders/naaste familie?

Ik wil liefst nog een tijdje wachten tot we iets meer zekerheid hebben.
    Vanmiddag hadden we een verjaardagsetentje samen met mijn ouders en ik was als de dood dat ze het al zouden doorhebben:)
    Ik die geen glaasje wijn drink is nogal een rare combinatie op restaurant, hihi.
    Gelukkig kon ik het subtiel afwimpelen door te zeggen dat ik het nog wat vroeg op de dag vond om al aan de alcohol te zitten ;) Ik mis mijn half doorbakken steak wel al! Maar goed, ik heb op veilig gespeeld en een spaghetti besteld.
    Ik denk dat ze nog niets vermoeden. Oef.;)

13. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wij hadden ook willen wachten, maar door het jarenlange medische traject heb ik het onze ouders, mijn broertje, mijn baas, paar collega's en een paar vriendinnen al moeten vertellen. Al die ziekenhuisbezoekjes kun je niet geheim houden en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen te liegen over de uitkomst. Iedereen leeft altijd zo met ons mee. Maar wie niet vraagt moet nog zeker wachten tot een week of 11/12 ;) Er zijn al heel wat tranen gevloeid in onze omgeving :D

14. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Dat begrijp ik julia26, het is ook goed dat je dan steun krijgt in die tijden vol ziekenhuisbezoekjes.
    Ik zou zelf ook niet kunnen liegen...Als iemand het aan mij zou vragen, zou ik eerlijk antwoorden denk ik.

15. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier nu ff niet, komt vast wel weer ;) we zijn gelukkig ook ff erg druk momenteel :D

Wij hebben ouders/broer/zus en dichtbij vrienden ingelicht, die leven al jaren mee met ons traject, en toen het mis ging vorig jaar was ook hun steun erg fijn en belangrijk :) net als bij jullie Julia. Alleen mijn werkgever weet de uitslag nog niet, ze leven enorm mee maar zijn zo beleefd niet naar de uitkomst te vragen. Hier ook al vele tranen:D mooi is dat he!

En ook hier, als mensen er niet naar vragen maken we het rond de 12/13 weken bekend.

16. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Mooiii die testen meiden! Super.

Ik heb vanochtend ook nog een testje gedaan ;) de 1e was van afgelopen dinsdag en de onderste dus van vandaag.. :D

Bijgevoegde bestanden:

17. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Vinden jullie het ook zo mooi om te kijken hoe je kleintje er nu uit zou moeten zien? Zo onvoorstelbaar klein! :) en hoe het er dan over bijv 1 of 2 weken al uit zou moeten zien? ;)

18. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Haha pandavliegen! Hier net zo! Zelfs mijn baas moest hard huilen, is een vrouw, dat scheelt misschien. Zo geweldig vindt ze het voor ons. Ze wilde er inderdaad niet naar vragen, maar kreeg een vermoeden toen ik maandag niet aanklopte om vrij te vragen. Zij rekent ook mee haha en mislukking betekent startecho ;)

Wauw Enna wat een knaller!!!!

19. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen julia26 dat het in die situatie fijn is te kunnen vertellen en des te moeilijker om je mond te houden.

Wij gaan het vertellen na de eerste echo als blijkt dat het goed is. Dan mijn beste vriendin ook vertellen en de vriendengroep en de collega's. Heb er nu al zin aan om het te vertellen.

20. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Allen, heel begrijpelijk het wachten met vertellen.

Ik sta er anders in. Zet t niet op Facebook ofzo maar ouders, zus, een stuk of 10 vrienden weten het.
    De steun die ik bij de MK heb ervaren omdat ik het zo vroeg wel had verteld heb ik nodig gehad.
    Ik deel in goed en slecht, net als bij vrienden.

X

Deel Deze Pagina