Oh wat geweldig IrisBloem!! Superleuk, gefeliciteerd! Ik ben geloof ik de laatste hier die het te horen krijgt, tenminste van wie het wil weten. Ben nu al zooooooo nieuwsgierig........ Worden nog lange weken tot die tijd maar meegenieten van jullie onthullingen en nog even blijven raden. Wil jij het eigenlijk ook weten Bien?
Super irisbloem gefeliciteerd! Wij mogen eindelijk morgen avond wat een spanning haha ik zou t liefst elke week een echo willen.
Wij willen het ook graag weten.. Hebben 14 mei de echo voor het geslacht.. Ben dan ruim 17 weken zwanger.. Die dag is mijn vader jarig, dus trotse opa vind ik het vast Erg leuk om te weten wat er op komst is 😄
Oh leuk Bientje!! Het blijft zo bijzonder naar je kindje kijken. Geniet ervan. Spannend Lynn en ook leuk op de verjaardag van je vader. Zal een mooi cadeau zijn een kleinzoon of kleindochter. Wij 24 mei, dag na mijn moeders verjaardag en op die dag zijn we precies 14 jaar samen
Ik ga vandaag mijn beste vriendin vragen om de meter van ons kindje te worden, spannend! Wanneer doen jullie dit? Of kiezen jullie niet voor een meter/Peter?
Wat leuk Irisbloem! Hier geen peter en meter. Ik ben zelf namelijk niet gedoopt. Ik heb de blije doos al in huis. Leuke inhoud. Toch leuk dat je zoiets gratis krijgt! @Julia, wanneer krijg jij het te horen dan? Of je een jongetje of meisje krijgt? Ik moet morgen even een afspraak ervoor maken. Bij mijn praktijk kan het met 16 weken. Dus nog even 2 weekjes volhouden hier haha.
Wij ook geen Peter en meter. Gaan wel wat op papier laten zetten als de kleine er is. Zijn wel Peter en meter van neefjes en nichtjes. Zojuist aangemeld voor kraamzorg, weer een stapje verder De blije doos moet ik nog aanvragen, maar ga ik wel doen. Leuk dus begrijp ik Taj bij ons kan het ook met 16 weken, maar ik wacht tot de 20 weken echo, want dat is de enige echo die we nog krijgen waar mijn man bij zal zijn en ondanks mijn heeeeele grote nieuwsgierigheid wil ik heel graag dat we het samen te horen krijgen. Lijkt me zo'n bijzonder moment. Jij nog 2 weekjes dus, spannend. Heb je al een voorgevoel?
Wij hebben gisteren een geweldige middag gehad. Wij hadden onze hele naaste familie (ouders en broers en zussen) uitgenodigd omdat wij hen wilden laten weten of wij een zoon of dochter krijgen. Ik heb er een tijd over getwijfeld of we het zo moesten doen of dat we het gewoon moesten vertellen, maar ik ben super blij dat we het zo hebben gedaan. We hadden alles roze en blauw versierd, roze en blauwe hapjes op tafel en een grote ballon met confetti. We hebben foto's gemaakt van team roze en team blauw en daarna met z'n allen afgeteld en de ballon lek geprikt. Ik had er van tevoren al een heel leuk beeld bij, maar het werd uiteindelijk echt een feestje. Ik zit vandaag nog helemaal na te genieten! En ons meisje is gisteren al ontzettend verwend zeg... Heerlijk!
Leukkk, ook jongetjes in de groep! En wat leuk en spannend voor de meiden die bijna hun geslachtsbepaling hebben!
@daan; wat leuk! Echt een heel leuk idee! hier nog even wachten Dinsdag de pretecho Pff... ben ik vandaag langs de prenatal geweest, en gewoon vergeten de blije doos op te halen. Zucht Volgende week maar nog een poging doen
Ga je dinsdag na de echo nog een keer Ik dacht trouwens altijd dat die doos thuisbezorgd werd. Hebben jullie nog meer van die dozen aangevraagd? Er zijn er nogal wat heb ik me laten vertellen, bijvoorbeeld via deze site: Gratis babydozen, babypakket, Etos, Kruidvat of Blije babydoos voor baby's Zie trouwens dat het merendeel al afvalt haha, lijkt mooier dan het is
In België heb je niet zoveel dozen. Ik zou niet weten waar ik er één moet aanvragen...de roze doos krijg ik ook al niet omdat ik in een ziekenhuis ga bevallen dat borstvoeding promoot en in die doos zou reclame zitten voor iets van flessenvoeding of zo en dan krijg je die doos dus niet mee...schandalig eigenlijk! Ik ben wel bij Baby-dump een doos gaan afhalen met een bon die je krijgt als je op hun website de catalogus aanvraagt. Daar krijg je trouwens ook gratis babysokjes bij. Daar zaten best wel leuke spulletjes in, in die doos. Je moet hem dus wel zelf gaan afhalen volgens mij.
Leuk meiden de blije doos ik heb hem vanmiddag opgehaald super leuke dingen erin. Flesje van avent, speentje, sudocrame, pampers, tandenborsteltje en nog wat frutsel dingetjes en idd veel reclame en informatie maar super blij mee hoe kunnen ze t voor niks doen he. @ pinkie ja die moet ik ook nog ophalen. 😊
Peter en meter doen wij niet Hier de blije doos ook al opgehaald. En doos van de etos (2x, ze waren vergeten streepjescode te scannen de eerste keer) Kruidvat ingeschreven en donderdag die van de babydump halen. Vind het altijd wel grappig en ben altijd benieuwd wat erin zit haha
Hoi meiden, Mag ik hier ook nog meekletsen? In t andere oktober forum is t zo rustig.. Wij verwachten ons eerste kindje op 5 oktober. 20 april hebben we intake en echo bij de VK (gestart bij gyn in ziekenhuis) en 21 april pret echo voor het geslacht Kijkt de VK ook al naar het geslacht als je dat vraagt of doen zij daar niet aan? Ik kan niet wachten om te weten wat het wordt...
Welkom Soort! Gezellig! Geen idee of de verloskundige dat doet. Ik ben ook gestart in het ziekenhuis en heb pas net de intake gehad bij de verloskundige. Veel vragen, bloed prikken, bloeddruk en gewicht meten en even spieken naar de kleine. Geslacht is bij ons niet ter sprake gekomen. Ik heb er niet naar gevraagd en het was sowieso nog te vroeg denk ik.
Welkom Soort, ik weet ook niet of de vk naar het geslacht kijkt. Ik moet nu donderdag weer gaan voor een controle, maar vind het zo opdringerig om dat te vragen, haha. Ik zou zo graag nog een echo'tje willen dan, maar ik denk dat er bij mij alleen naar het hartje geluisterd zal worden en dat ik zal moeten wachten tot de 20-weken-echo. Wachten duurt zo lang, haha! Ik ben vandaag bij mijn zus langsgeweest en heb een wiegje in bruikleen gekregen en een hele hoop babykleertjes. Mijn was gaat er binnenkort een pak schattiger uitzien!
Welkom soort! Bij ons doet de vk sowieso geen echo's, alleen hartje luisteren. Dus ik durf echt niet te zeggen of het ergens anders wel zal gebeuren.