Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ManSte, Wat leuk! Gefeliciteerd!!

@Moby, gewoon pakken. Heb ook al een paar keer een paracetemolletje gepakt. Kan echt geen kwaad.

Dit is overigens mijn buikje. Foto vanochtend gemaakt. 14 Weken en 5 dagen. :)

Bijgevoegde bestanden:

2. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Prachtig buikje al hoor!

3. Jes80

Jes80 Lid

26 jan 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook aansluiten? :)

4. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Gefeliciteerd ManSte!

Echo was goed:)
    Ze heeft even snel gekeken naar het geslacht maar kon het niet zien en zei ook dat haar apparatuur slechter is dan bij pretecho's. Dus we moeten nog even geduld hebben tot morgen om het geslacht te weten.

Mn vriend dacht een jochie te zien haha.

Morgen update!

Beterschap moby!

5. ManSte

ManSte Niet meer actief

@moby; ik ken het gevoel! Ik zit zelf ook eindeloos te twijfelen. Maar gewoon nemen! Het kan echt geen kwaad.

@taj; mooi buikje!

Hier; oepsie :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      45,2 KB
      Weergaven:
      6
  6. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Beterschap Moby!

Mooie buik Taj!

Spannend Soort! Ik ben benieuwd!

Leuk toch Manste! Ik heb gisteren eens bij elkaar gelegd wat we allemaal al voor onze kleine meid hebben, schrok me wild :D ik heb maar twee pakjes en een broekje zelf gekocht, maar we hebben zooo veel gekregen al.. Nu al een verwend dametje ;)

7. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar Daan. Hier ook al een tafel vol met spullen. 1 a 2 dingetjes zelf gekocht. De rest gekregen. :D

8. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Biientjee en Manste, leuk een jongetje. Gefeliciteerd.

Daan, dat zal wel een teleurstelling geweest zijn voor team blauw. Evengoed leuk dat er veel naast zaten, maakt de verassing des te groot denk ik.

Moby, ik heb wel zo'n aftekenlijst van de babydump geloof ik (zat tussen de reclame ;)). Maar ik weet niet of je ook alles echt nodig heb en heb ook gehoord dat je van sommige dingen veel meer nodig hebt dan er op staat (hydrofiele luiers bijvoorbeeld).

Pinkie , Daan en Taj, leuk dat jullie al een echt buikje hebben.

Taj, fijn dat alles goed was. Ik heb na het bloedprikken er niets over gehoord (alleen glucose was in eerste instantie te hoog maar met nuchter prikken was hij goed dus dat was het enige waar ze iets over zeiden).

9. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Leuk manste!!
    Ik ga vrijdag avond even shoppen voor onze kleine man 😊.
    Wij hebben al een grote kartonnen doos vol ook t meeste gekregen.
    M'n vriend z'n oma heeft een mand vol kado'S en mag ik elke week 1 uit pakken zo leuk! En t zijn allemaal handige dingetjes die je echt nodig heb.
    Mooi buikje hoor taj! Ik begin ook al echt een buikje te krijgen. Gaat ineens heel snel pas nog maar 2 broeken. Word snel een zwangerschapsbroek kopen.
    Zijn jullie borsten ook al zo gegroeid? De mijne al 1 cup groter!!

10. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Heel mooi!!!!
    Ik wil ook:( die van mij is , lijkt, in twee delen. De buik, en tussen de buik en borst....hahahha

11. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hooi dames !

Mooi dat het met iedereen goed gaat!

Borsten zijn hier al 2 cups groter en buikje is er al echt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,1 KB
      Weergaven:
      6
  12. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hier ook al nieuwe bh's moeten halen. Ben sowieso al 1 cup omhoog nu en ik heb het idee dat ze nog wel wat groter worden. Paar dagen terug waren ze weer EXTREEM pijnlijk. Dus had echt het idee dat het weer aan het groeien was.

13. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Jess80, iedereen is hier welkom.

Dit ben ik met vandaag precies 17 weken. Ben echt jaloers dat jullie al buikjes hebben. :)
    Mijn borsten zijn ook niet groter geworden, maar ze zijn van zichzelf al wat groot voor mijn omvang dus ik weet niet of ze dan ook altijd nog veel groeien tijdens de zwangerschap.
    Gisteren nog eens met de doppler geluisterd. Had het hartje weer meteen gevonden en hoorde de hartslag na een paar tellen ook steeds harder worden net of hij dichter naar de doppler toe kwam. Meteen zitten opletten of ik ook iets kon voelen maar helaas. Was evengoed fijn.

14. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    O ja :) ik ben 16 weken

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    #1295 Pinkie88, 20 apr 2016
    Laatst bewerkt: 20 apr 2016
    Dat gestreepte rompertje van de Hema hebben wij ook, maar dan het pyjamaatje met voetjes! En bijhorend mutsje ;)

Deze gisteren in de kringloopwinkel gekocht, vond het zo stylish, met streepjes ;)

Mijn borsten zijn ook 2 a 3 cups gegroeid. Ik kom van 75c, had bh's in 75e gekocht, maar zou nu eigenlijk 80e moeten halen...

16. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wat een leuke berichten allemaal!
    En weer een jongen er bij!
    Mooie buikjes ook! Ben ook trots op mijn buikje :)
    Ik show hem graag.
    Ik heb vannacht over de baby gedroomd. Ik was hem aan het aankleden. Daarna legde ik hem in de reiswieg ban de kinderwagen en kreeg een big smile terug van hem 💙

17. ManSte

ManSte Niet meer actief

ow mimi wat schattig :)

@pinki; ja dat pakje is ook super schattig. ook mooi rompertje!

18. Flindertje

27 feb 2016
    10
    0
    0
    Blij te lezen dat het bij iedereen nog altijd goed gaat!!

Begin nu eindelijk minder moe te zijn en het misselijk en overgeven is ook gelukkig stuk minder😀 genieten is begonnen nu!!

De datum van mij mag veranderd worden naar 19 oktober😀 zijn met de 12 weken echo flink vooruit gezet!!

19. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Wat mooi Mimi!

En was niet echt een teleurstelling hoor Lysta ;) iedereen was super blij!

Ik ben ook super trots op mijn buik, ik show m ook graag :) Ik draag wel al een paar weken zwangerschapsbroeken, wat een verademing! Borsten vallen bij mij wel mee. Heb een C cup van mezelf en merk wel dat ze al een tijd een stuk voller zijn. De meeste bh"s passen niet meer goed, maar draag er nog wel een aantal.

Ik voel me eindelijk weer mezelf.. Ben niet meer zo misselijk en hoef niet meer elke 20 minuten te eten haha 😁 Ik eet ook weer gewoon normaal zeg maar, hoef niet meer overal dertig keer bij mij na te denken.

Ik had bij een online sale wat broekjes voor ons kleintje gekocht, zijn vandaag binnen gekomen. Zooo schattig, iniemimie spijkerbroeken en stoffen broekjes ❤️ Ik ga echt veel te veel kleding kopen straks haha!

20. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hey meiden, de afgelopen dagen superdruk geweest op mijn werk en 's avonds ook op pad. Dus blij als ik mijn bed zeg zag :) ik heb wel alles bijgelezen en zie supermooie buikjes voorbij zien komen. Leuk he? Ben er ook echt trots op! Leuk rompertje Pinkie! Fijn dat je je beter voelt Daan! Bh's, ik droeg nog mijn eigen, maar die gaan nu echt knellen. Dus moet ook nieuwe gaan kopen. Vind het niet erg, had maar een klein A-cupje:D
    Ik zal vanavond of van t weekend ook buikfoto maken en het kamertje plaatsen, dat vroeg IrisBloem geloof ik. Fijne dag allemaal! Ik ga gauw ontbijten en naar school. Liefs!

Deel Deze Pagina