Een eerste kindje in oktober 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pinkie88, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Super om te lezen dat iedereen zich weer wat zichzelf gaat voelen! En leuke buikfoto's, super! Mijn buikje is er ook al. :D

Mijn vriend en ik zijn een paar dagen weggeweest, heerlijk ontspannen en we hadden er ook nog mooi weer bij, heerlijk! Nu weer met volle kracht er tegenaan. :)

2. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Wij zijn terug van de controle bij de vk en we hebben toch nog een echo gekregen!:D Met de kleine ging alles goed, die was heel actief en met z'n handje aan z'n neusje aan het wrijven, hihi. Hartslagje was rond de 145 slagen per minuut.
    En...ze heeft gekeken naar het geslacht! Volgens haar zou het een meisje zijn, al durfde ze het nog niet helemaal met 100% zekerheid te zeggen. Maar voorlopig gaan we dus uit van een dochtertje!:)
    Mijn voorgevoel was dus compleet mis, haha.
    Ik mag ook stoppen met de multivitamines in te nemen, aangezien ik daar nog steeds van moet overgeven, dus ik ben echt heel blij...hopelijk voel ik me binnenkort een stuk beter en gaat m'n verkoudheid ook snel weer over.
    Pfoe wat een opluchting weer dat alles prima gaat met de kleine! :p

3. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken komen er al voorbij zeg! Hier ook niet meer te missen, maar vreemde kunnen het ook aanzien voor een "teveel gegeten buik" denk ik:D wij zijn al flink bezig met allerlei spulletjes uitzoeken en kopen, zo leuk allemaal! En t kametje staat al:) konden t niet laten want hadden alles al in huis behalve de hemnes kast die we als commode wilden, en die was vorige week in aanbieding dus toch maar meteen ook gehaald:D ook kraamzorg aangemeld, vond dat wel moeilijk hoor, zoveel om uit te kiezen! Gaan jullie ook iets van een cursus doen? Zou je je daar ook nu al voor moeten gaan aanmeldn?

4. ManSte

ManSte Niet meer actief

@moby; Alvast gefeliciteerd! (En mocht het toch een zoontje zijn dan toch nog gefeliciteerd :)) Fijn dat alles verder ook goed was!

@Mijntje; leuk he! Ik ben opeens ook helemaal in de weer met mini-spulletjes :)

Ik was van plan om aan zwangerschapsyoga mee te doen. Mijn zus gaf aan dat ze aan de ademhalingsoefeningen enzo toch best wel wat gehad had tijdens haar bevallingen. Alleen als de cursus begint ben ik de eerste drie weken op vakantie. Dus ik hoop dat er van de zomer nog een keer een cusus is. Ik zwem al iedere week, dus ik ben aan het twijfelen of ik ga switchen naar zwangerschapszwemmen, of toch maar gewoon zo door blijf gaan.

5. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Wij krijgen een jongetje 🚙

Onze wens 🤗

Het is 100% zeker, niet te missen haha

6. Jes80

Jes80 Lid

26 jan 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foutje 😊

7. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Leuk moby een meisje!

Hebben jullie al namen? Jeetje wat vind ik het moeilijk namen..

8. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    #1308 moby123, 21 apr 2016
    Laatst bewerkt: 21 apr 2016
    Onze jongensnaam stond al redelijk vast, maar nu moeten we ons dus focussen op meisjesnamen...laat dat nu niet meteen onze sterkste kant zijn, haha...ik vind dat zo moeilijk die meisjesnamen, ik heb echt niets waarvan ik zeg: 'ja, dat is echt leuk!' Maar dat zal vast nog wel eens goed komen (hopelijk!)

Ik vind het wel vreemd...het zal al zo in mijn hoofd dat het een jongetje ging worden, da's wel ff aanpassen! Maar ik vind het allebei even leuk hoor. Ik durf nu eigenlijk nog geen echte meisjesspullen te kopen denk ik omdat het nog niet 100% zeker is, verdorie toch!;) Of zou ik me toch al eens laten gaan binnenkort?:p Ik zal me nog een maand proberen in te houden, dan is het hopelijk wel echt duidelijk!

9. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Gefeliciteerd Soort met je jongetje! :)
    Wat een leuke buikfotootjes allemaal trouwens!

10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Leuk Moby en soort dat jullie het geslacht weten! Ook al is het bij Moby nog niet helemaal zeker, vervelend moet dat inderdaad zijn!

Cursus ik ga vanavond voor de eerste keer naar de zwangerschapsyoga :)

11. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Super soort gefeliciteerd!

12. ManSte

ManSte Niet meer actief

Soort gefeliciteerd!

moby wat moeilijk! Ik zou een maand wachten voor de zekerheid. Maarja, dat is natuurlijk makkelijk zeggen :)

namen; Wij hebben al een jongensnaam. Meisjes namen hadden we er veel die we leuk vonden. Jongens namen vonden we heel moeilijk, tot we twee weken geleden opeens DE naam vonden. Het had zo moeten zijn denk ik :)

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Leuk soort en moby!

Wij hebben de namen ook zo goed als vast staan. Onze zoon krijgt twee namen. De tweede is een vernoeming naar beide opa's.
    Morgen hebben we de officiële geslachtsbepaling. Toch nog wel spannend!

14. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Hier ook mijn bijdrage op 16 weken 3 daagjes...:)

Bijgevoegde bestanden:

15. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Oh leuk een jongetje en (waarschijnlijk) een meisje erbij!!
    Mooie buik Moby!!!
    Mijn buik met 15 weken en een dag:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,3 KB
      Weergaven:
      5
  16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    De zwangerschapsyoga was best aangenaam. Was wel heeeeeeeel rustig, helemaal niet vermoeiend. Had bij sommige houdingen (vooral op mijn rug) wek last van de pees in mijn linkerbil. Een hele vervelende, scherpe pijn.

Ik kwam ook een meisje tegen waarmee ik vroeger op kot gezeten heb, wel grappig :)

17. ManSte

ManSte Niet meer actief

Mijn buikje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      1
  18. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Leuk Moby en Soort!!!

En jeeeeh, allemaal mooie buikjes!

19. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hoi Dames,

Zijn er hier dames met een navelpiercing? Ik weet het is zo een jaren 90 dingetje hihi. Maar ik heb hem dus net uitgedaan met het idee van oke beter nu als uitscheuren later en een heel lelijk litteken maar voel me zo leeg hihi:p

20. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Rosalyn: Nee, ik heb geen ervaring met een navelpiercing :)
    Wat een mooie buikjes allemaal, en allemaal 'vergelijkbaar' qua grootte, wat grappig!

Nog even iets anders: Gisteren zei de vk me dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus aan mijn buikzijde waardoor ik waarschijnlijk m'n baby wat later zal kunnen voelen omdat de bewegingen wat gedempt worden. Weten jullie waar bij jullie de placenta ligt?

Deel Deze Pagina